sobota, 5 lipca 2014

Przepraszam + Kolaże według Emily #2

Cześć Wam!
Tu Emily, chcę Was przeprosić, gdyż nie pisałam przez kilka dni na blogu. Jednak chyba każdy rozumie, że są wakacje i teraz staram się jak najdłużej być na dworze, spędzać czas z rodziną. Wczoraj nawet było tak, że wcale nie miałam dostępu do mojego laptopa i nawet na MSP nie weszłam, rozumiecie? Są wakacje, chcę je miło spędzić, a nie siedzieć tylko na komputerze i co chwila ''blog, MSP, blog, MSP'' i tak dalej.. Musiałam też podciągnąć swojego bloga, łatwe to nie było. :< Ale dobra, co Was tam obchodzi moje życie, przejdźmy do posta.
A więc przedstawię Wam dziś 2 część z serii Kolaże według Emily, Okej, wybrałam z komentarzy oraz z MSP następujące osoby:

  • WizzyGirl
  • kot bella
  • agartc
Dobra, oto kolaż dla WizzyGirl:

Na życzenie Wizzy, ma z Arbuzami. :) Myślę, że najgorzej nie wyszedł, a wy, co o nim sądzicie? ;*

Kolaż dla kot bella:

Ten już nie wyszedł, mam nadzieję, że Bella nie jest na mnie zła. ;cc

Kolaż dla agartc:

 
 Szalony. Wyszedł? Hah, wątpię. =D Ale piszcie swoją opinię! Jestem niej ciekawa. c:

Okay, kończymy wpis. Wiem, krótki, ale tak się składa, że się spieszę. ://

Chcesz dostać kolaż? Napisz swój nick na MSP, styl kolażu (sweet, goth, emo itp.) i  napis, jaki ma widnieć na twoim obrazku pod tym postem! Nie masz konta google+? Nie ma sprawy! Możesz napisać mi o swoim kolażu na pocztę MovieStarPlanet. ;) Mój nick to Emily McCline!

Dobrze, to do następnego posta, moi kochani! ♥


27 komentarzy:

  1. SUPER. MOGĘ KOLAŻ?
    JEŚLI TAK TO JAKIŚ KOLOROWY Z JAKIMIŚ KABARECIAŻAMI Z FORMACJU SZATLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ZWŁASZCZA Z NIMI TUTAJ LINKI DO OBRAZKÓW Z KTÓRYMI MA BYĆ KOLAŻ:
      http://www.ejaslo.pl/info/2007/czerwiec/dni-jasla/160607(21).jpeg
      http://www.dkswit.com.pl/pict/scena/chatelet/zdj011.jpg
      http://bi.gazeta.pl/im/7/11054/z11054797Q.jpg
      http://kabareciarstwo.blox.pl/resource/chatelet_dziecko.jpg
      http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/images/ee/ee480c180440ca9cebb60b848e1bf388.jpg
      http://www.e-kabaret.pl/biblioteka/gallery/formacjachatelet/plocka_noc_kabaretowa_2012_fot_hubert_dajnowski.jpg
      http://www.gdansk.pl/subpages/kultura/image/2010/pazdziernik/kabaret/chatelet.jpg
      http://spak.art.pl/cms/media/1/tuba11.jpg
      http://userserve-ak.last.fm/serve/252/17810915.png


      WYBIERZ JAKIEŚ CHATELET JEST SUPER

      Usuń
    2. A I NICK SANDRA5513'

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. NAPIS: KOCHAM KABARET CHATELET!!

      Usuń
  2. Fajne kolaże:) Mogę kolaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuzowy kolaż dla mnie wyszedł pięęknie <33 Pobrałam sobie na telefon :3 Dzięki wielkie
    -Wizzol

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolaże wyszły świetnie.Mogę kolaż?
    Napis: "Holiday 4ever"
    Styl: Wakacyjny ^^
    Nick na MSP: monia(000)
    ~ Pati, która jest zachwycona tw kolażami XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię też jeżeli miałabym możliwość wychodzenia na dwór i spędzania na różne sposoby czasu z rodziną wybrałabym to zamiast siedzenia przed monitorem c; Ja nie mam takiej możliwości ponieważ mam remont ;c i internet to najlepsze rozwiązanie ;| Co do kolaży wyszły ślicznie! *w* Najbardziej mi się podoba dla Wizzy (ten arbuzowy) *u* Ale ten ostatni mnie rozwalił! xD Fajne Logo ^^ No ja oczywiście też się zgłaszam o kolaż mój login na MSP to : ashley919 Styl sweet połączony z zabawą! c;

    ~Anka twoja Fanka (Emilynators)

    OdpowiedzUsuń
  6. Login: sweet elena (se)
    Temat: moja MS & Lodovica Comello & Mercedes Lambre
    Napis: "MI MUNDO" //OLDZIA



    PS. Nie za trudne ? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariooola XDD
    Ja też chcem kolaża ;P.
    Nazwa na MSP: vajletboregard
    Styl: Gotycki xD
    Napis: I'm Goth
    Thx za przeczytanie,
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała kolaż. login : muza to zuza żeby kolaż był jakiś wakacyjny i napis : Wakacje forever a no i jakieś zdjęcie morza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mariolka :3
    Poproszę kolaż.
    Login: bobr125
    Rodzaj: drewniasty tj. zdjęcia drewna, bobrów i moja moviestar.
    Napis: Bobry jedzą drewno :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł ci :> Mi sie baaardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na msp jestem Sandra 9879 . Styl hmm... taki zwariowany ^^ . Jeśli mogłabym prosić to napis "JulitQa psychopatka na 102 " ^^ . Super kolaże , powodzenia w pisaniu następnych i napewno fajnych postów! Bye - Psychopatka JulitQa ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sa swietne, ja chcialabym koci kolaz i napis little cat. Moj nick na msp- breevy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick: alablaszczak6
    Styl: sweet, z kotami ♥
    Tekst: Koty ponad Tuskiem

    OdpowiedzUsuń
  14. :D Fajne, mi się najbardziej podoba 1 ^^
    Login : OlciaaXDe
    Styl : Wakacje, $wag i forsa xd :p
    Napis : Hajs się zgadza xd
    Hah, będę miała na tapetę :D Powodzenia w pisaniu.
    OlciaaXDe

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra tez zamawiam kolaż typ emo ale wakacyjny a Moj nick to alex121200 , która cie zna •__• XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie robisz te kolaże? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi żaden się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę kolaż ? Poproszeni styl "czarodziejski" ( jak z Harry Potter XD) z napisem "Forever" ~ Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja poproszę...styl: sweet, napis: " Sweety Girl" ~ SuperModelParis

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja moge kolaż? :3 styl:szalony!*.* napis: Wieczna Wariatka! *.* hehe no mnie to znasz :p -gaba

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!