niedziela, 6 lipca 2014

Strawberry Holidays ~ Love it? - Mój look

Hey.

Dzisiaj, nie będzie dalszego ciągu serii, ponieważ wszystko, co na TOP'ie, nie zmienia się w ciągu dwóch, czy trzech dni. Mam za to dla Was  look. Oufift, jest dla zwykłych użytkowników, którzy nie posiadają VIP'a. Zaczynamy! :D


Oto wersja nie dla VIP. Ładna, nieprawdaż? Strój zatytułowany: "Strawberry Holidays ~ Love it?" (język polski - Truskawkowe Wakacje ~ Love it?)

 Starałam się jak najlepiej połączyć kolor włosów, z sukienką oraz butami. Tutaj, podoba mi się, że w stroju nie przesadziłam z dodatkami. Moim zdaniem, gdy użyjemy zbyt wielu dodatków, nasza MovieStar traci urok. Cena oufif'tu jest rozsądna - 1555 starcoins. Opłaca się go kupić. Nadaje się na kilka okazji, to znaczy - garden party, imprezę, zwykły dzień. Starałam się osiągnąć, jak najwięcej słodyczy. :3 Chyba mi się udało (?).

Każdy szczegół (według mnie) został dopracowany. Kolorystyka ciepła, nierażąca.

Ciekawe połączenie na lato. Polecam dokonanie zakupu!






Kolorystyka:

Włosy:


Suknia:


Sandały:


Jeżeli chcecie, możecie wybrać swoją, dowolną kolorystykę. Na pewno będzie wyglądała oryginalnie.

Wasza...


P.S. Pozdrowienia dla: Sandry 9879, Laniacza, Katheji, Abieski, Pralki, Kuby, Wiktorii, Tyny, Emili McCline, czytających oraz komentujących.




18 komentarzy:

  1. Fajny look *-*
    ~sweet elena (se) czyli Oldzia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, ale zmieniła bym kolor butów na kolor sukienki. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pikny look ale zgodzę się z Kiniuholl w sprawie tych sandałów:) Powinny być w kolorze sukienki czyli morskim:(
    POZDROWIONKA!!!:)
    ~ Haniaczonators for ever! Gabi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! W tym przy słowie morskim powinien być uśmieszek :)

      Usuń
  4. Świetny look, nic bym nie zmieniła. *-* Może kolor włosów, ale włosy można uznać za dodatek, bo najbardziej się liczy strój :> Rozumiem się, że nie dałaś tego lekkiego błękitu do butów, bo (tak sądzę) tej bieli jest najmniej i pewnie chciałaś ją uchwycić ^.^ A jak by były lekko błękitne, to ta biel by się (jak dla mnie) zgubiła *w* Ostatnio też używam tego odcieniu błękitu *v* Dzięki za Pozdrowienie, bo chyba jestem czytającą oraz komentującą osobą c;

    ~Anka twoja Fanka (Haniaczonators)

    OdpowiedzUsuń
  5. Look .. ;c trochę mi się nie podoba , wiem trochę krytyczne ,ale wolę być szczera . Dzięki za pozdrowienie i wzajemnie ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor butów jest inny niż sukienki,do tego moge sie tylko doczepić,reszta jest ładna,POZDRO kot bella

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look ,lecz przyczepię się do tego ,że jest trochę [a nawet bardzo] podobny do looka spektry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie znam żadnej Spektry. :C

      Usuń
    2. Chyba chodziło o Sspectrę?
      Ps. Fajny look

      Usuń
  8. Zrobiłam taki sam look u sb na blogu
    -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic o tym nie wiedziałam. Nawet nie wiem kim jesteś, ani nie znam adresu Twojego bloga.

      Usuń
  9. Mi tylko nie podobają sie buty w połączeniu z sukienką...Look śliczny, starałaś sie, ale buty kształt maja ładny, ale jest to inny kolorem :( Ale pozdrawiam autorkę ślicznego looczku~ SuperModelParis

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!