niedziela, 6 lipca 2014

Impreza plenerowa w Rawie Mazowieckiej - Milka, wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!

 Hey! Wybaczcie, że przez wiele dni nie publikowałam wpisu, ale nie miałam czasu (scenariusz), by Wam to jakoś zrekompensować, postanowiłam zdać Wam relacje z finału akcji "Milka - wybierzmy najmilsze miasto w Polsce".
 Jednym z tegorocznych finalistów została Rawa Mazowiecka. Rawa rok temu zajęła 3 miejsce,  przed nią uplasowali się kolejno Ostrów Wielkopolski i Bytom. W tym roku przeciwnikami Rawy zostały Augustów i Krynica-Zdrój. Już od razu przedstawię Wam wyniki:

1 miejsce - Augustów
2 miejsce - Rawa Mazowiecka
3 miejsce - Krynica-Zdrój

 Mówi się "do trzech razu stuka", więc może w 2015 roku awansujemy na 1 miejsce.
 Może niektórzy z Was oglądali przebieg akcji na TVN. Było parę nagrań. Ja byłam na skakaniu przez gumę, przytulanie przez rękaw (stałam z boku) i przytulanie krowy (konkurencja punktowana). Może niektórzy z Was mnie widzieli. XD
 Prowadzącymi byli Piotr Gąsowski i Krzysztof Bogalecki. Przyznam szczerze, że miło się ich słuchało. Organizowali różne zabawy, np. grę w "tajemniczy obraz". Chodziło o to, że na ekranie pokazywały się zabytki Rawy i miejsca w Rawie w słabej rozdzielczości (to był jakieś wielkie piksele). Zdaniem uczestników konkursu było odgadnięcie, co ukazuje zdjęcie. Rozdzielczość zostawała zwiększana, jeżeli trudno było zgadnąć. O ile pamiętam to pojawiły się takie miejsca jak:
  • Muzeum ziemi rawskiej
  • rzeka Rawka
  • Zamek książąt mazowieckich
 Poza tym występowali tancerze (byli uczestnicy różnych talent-show) i uczniowie akademii Kung-fu z Krakowa. 
 Czas umilał nam również zespól z gór o nazwie Lucky Night.


 Na żywo to lepiej brzmi. :D Ogólnie to zachwycił mnie głos wokalistki, który jest po prostu cudny i mocny zarazem. Poza tym to było dla mnie lekkie urozmaicenie, ponieważ non stop słucham tylko Ellie Goulding (teraz z mojej płyty leci Anything Could Happen). XD
 W każdym razie cała impreza była przednia. Jeszcze się nie skończyła w sumie. Obecnie w Rawie Mazowieckiej występuje Maryla Rodowicz. Mi się nie chciało zostawać do 20:00, ponieważ jestem już trochę zmęczona. :P
 Co tu dużo mówić? Niedługo na YouTube na pewno pojawią się nagrania. Zachęcam do oglądania. Pa. :)


 P.s. Jutro (7 lipca) wyjeżdżam do dziadków. Nie będzie mnie ok. miesiąc.

8 komentarzy:

  1. Pierwsza! Fajny post Abi! ;)
    ~aweja

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda , ze nie 1 , bo liczylam ze wygracie ale jak to napisalas do 3 razy sztuka ! A i jak zawsze fajna notka i pisz częściej , bo juz się martwilam o CB ;** ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex121200 , która nadal próbuje zapraszać cie do znaj !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post <3 Szkoda, że wyjeżdżasz aż na miesiąc :( Będziesz mieć neta ?
    ~AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam w Augustowie i też u siebie byłam na festynie (zabawie plenerowej) Mue koffany Augustów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Lipnie. Na mapie jak się wpatrzysz w cetrum prawie Polski będzie pisało " Lipno" *-*
    -aweja
    Abieskonators! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Do trzech razy stuka? XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!