niedziela, 6 lipca 2014

MovieStars przelane na papier #2 + Laniaczowate Loga - nowa seria.

Sjema! Przepraszam, iż ta seria nie jest w piątek, a w spóźnioną sobotę. Eh. Mam też nową serię - Laniaczowate Loga. Wiem, że Emily robi kolaże, ale LOGA to co innego! :) Są w tym samym programie, ale wiecie, ja robię inaczej, i nie wybieram "Colages". XDD.

Najpierw zaczynamy od rysunków.
Tak, tylko dwa. ;-;

Pierwszy dla Lizaq x3:
Jedyne, co mi się NIE podoba, to twarz. Najbardziej? CZAPKAAA <333. Przepraszam za tułów. XDD

Drugi dla Margaretka230:
Cudo wszystko (dla mnie), oprócz włosów, skóry i twarzy. Okulary wyszły naj <333

Okej, czas na... LOGA!

Najpierw dla natalja7:
Wyszedł ciekawie. XDD. Tyle. Sami oceniajcie!

Potem dla Hanka1409:
Genialne te skrzydła *w*. Mój ulubiony. XDD

Następnie dla SweetGirl50:
Ciekawy, trochę prosty, ale to nic 8).

A teraz dla wikaa323, znana na chacie jako ShannyLights:
Postawiłam na oryginalność. Hehe. XDD.

Oczywiście nie mogło zabraknąć loga dla Sandra 9879, znanej na chacie jako Julitqa:
Ten chyba najgorzej wyszedł :(. Przepraszam cię Julitqo.

Następnie logo nie z MSP, ale dla osoby z blogowego chatu : Pralki:


Heh, byłam ciekawska, i oto logo dla mnie:
Jeju, ładne wyszło. XDD. Tak się podpiszę.

A na koniec logo dla verlin!, znanej na chacie jako Normalna:
Ciekawy, ładny nawet.

Jeśli chcesz mieć logo, zgłoś się tutaj (jeśli masz konto Google) lub na MSP (jeśli wymienionego kilka słów przedtem XDD konta nie masz).

Tak oto kończymy tego posta (Raczej ja kończę o.e)


Aa, zgłaszać się znowu do rysunków!
W poniedziałek (jutro) przykra informacja. :C

Proszę o ocenę rysunków i loga!!! Tzn. nie jednego, ale nie wiem jak odmienić :/. Eh, może to poprawię, jak się dowiem.

Pozdrawiam,

39 komentarzy:

  1. Mogę rysunek? muza to zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo poproszę. *o*

    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki, że tak mówię, ale trochę głupio wyszło, bo Abieska robi loga, ale nie za darmo, a Ty robisz za darmo. Sorry jeszcze raz :c. Wszystkie są śliczne (loga). Myślę, że mroczne ci najbardziej wychodzą. Aż nie mogę uwierzyć, że takie cuda robisz na pizapie *-*. Ja tam używam pixlr.com :)

    ~Duśka, która zaraz jedzie do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. :) Moge logo lub rysunek? Na msp jestem Draculaurazmonsterhigh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne loga! Prosiłabym o jedno :) ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczaki, moje najlepsze ^^ - Normalna xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę logo *o* ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy rysunek wyszedł ci ślicznie. :3 Loga też są bardzo ładne.
    #SuSaneczkA2

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę o logo jeśli byś mogła *-*
    ~AlexAS637, którą masz już w znaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bym prosiła o logo nazwa na msp - vanessa dunderstyc.Mam też pytanie w jakim programie to robisz?????? -Kara

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym logo? *-* Robisz takie piękne C: Twoje, Verlin, Hanki1409 oraz Sweet Girl50 najbardzej mi się podobały. Ja cchcę takie śliczne jak twoje! ;* Pozdrowionka ^-^ Landrynka
    ! O właśnie podpiszesz mnie na logu jako Landtynka? O:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry miałobyć *Landrynka ;)

      Usuń
    2. Podpiszesz jako Landrynka? ;)
      Na msp juestem weradino :D

      Usuń
  12. Śliczne są. *o* Jeżeli jeszcze mogę się zgłosić, to też poproszę logo. ^o^

    Ciekavva

    OdpowiedzUsuń
  13. JA CHCEM RYSUNKA! Ty wszystkie robisz takie cudne :-} Rysunek dla do zwarjowania22

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne loga! <3 Jesteś wspaniała, najlepsza z tego bloga!! Naprawdę, ja takich log nie umiem, cudo! *-* Poproszę logo ~ Ciastko Salishia a na msp ,,YoungEver"

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poproszę loga, albo rysuneczek ♥
    Robisz wszystko świetne. TY, Katheja i Kik robicie najlepsze posty :3
    Jestem Laniaczowators (czy jak to tam się zwie XD)
    dulka45

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym poprosił o rysunek lub logo obojętne ale one są MEGA i oczywiście Cudne *o*

    ~ brunet@@@@@ lub Tomek 7u654321 którego masz już w znaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rysunki wyszły genialnie, na serio aż mi oczeta wyskoczyły 0_0 Supcio! Ja sama bardzo chce rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No więc .. Te loga to są CUDA *-* Najlepsze Twoje i Verlin ! :)
    Prosilabym logo z napisem " żółwieł " xd
    Pozdrawiam Serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Loga są śliczne <3 Ale ja pojedynczo ocenie c; Pierwszy jest bardzo ładny z jednej strony mrocznie, a z drugiej anielsko ;3 Świetny pomysł *w* Drugi dla Hanki też świetny tu to już całkowity aniołek *.* Trzeci, również fajny dobry miałaś pomysł na łączenia tak jakby dobra ze złem B) Dla Shany mi się strasznie podoba :> JuliQy jest jak dla mnie taki średni (przepraszam jak uraziłam) :z Dla Pralki mnie rozwalił xD Dla cb boski ^^ i Dla Verlin mroczny c; Najbardziej mi się podoba Dla Shany, Pralki i Twój ^^ Rysunki super ja bym nigdy lepszych nie namalowała! ;> No i oczywiście zgłaszam się na rysunek i logo! Mój login na MSP : Ashley919 a podpis pod logo chciała bym Anka c;

    ~Anka twoja Fanka (Laniaczonators)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie śliczne *o* Mam prośbę, mogła byś napisać w jakim programie robisz loga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laniacz to robi w pizap.com :)
      -Pozdrawiam zolwiel

      Usuń
  21. Zaparszam na mój blog mebymeluckygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sory za reklame : mspikarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę o logo,świetne!/kot bella

    OdpowiedzUsuń
  24. Pralka ma fajne <3 xd
    -Martyna Kwiatonator Forever <333 xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo proszę o logo <3 Na MSP jestem miss tomlinson$$$. Masz mnie w znaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie loga są bardzo ładne. Logo Hanki1409 cudowne(chyba przez skrzydła).SweetGirl50 też ma bardzo ładny. Twoje logo jest takie ymm.. oryginalne, a logo verlin! też bardzo mi się podoba. Gdybym miała wybrać cóż.. Hmm.. Raczej nie umiałabym.
    Gdybyś mogła zrobiłabyś dla mnie logo? :)
    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  27. Loga śliczne <3
    A rysunki?
    Hmmmmm.....
    No to tak: i jeden i drugi super, tylko usta takie trochę no xD
    Ale dla mnie lepszy pierwszy :*
    Mogę logo ? Albo rysunek ?
    #PoZdRo
    ~sweet elena (se)
    Czyli Oldzia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, śliczne rysunki i loga ;* A ja tez mogłabym rysunek ,albo logo? Na Msp jestem Ortisc

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogę prosić o logo? Na msp nazywam się sonia363636

    OdpowiedzUsuń
  30. Wg mnie najładniejsze jest logo Natalja7, Pralki i Twoje.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!