niedziela, 20 lipca 2014

Pytaj a się dowiesz #3 + Kolejne ogłoszenia.

Heii!
Na początek dziękuję za takie zainteresowanie moją serią, że tak czynnie ją komentujecie - 24 komentarze przy zablokowanej możliwości anonimowego wyrażenia swojej opinii na temat posta.
Naprawdę dużo to dla mnie znaczy. ♡
Co do ogłoszeń nie będą to do końca ogłoszenia. Bardziej informacje, i rzecz... Której nie potrafię nazwać ale strasznie jestem za nią wdzięczna.
Więc pierwsze ogłoszenie jest takie, że "dedykacje" będą gotowe niedługo więc ci którzy się zgłosili niech czekają cierpliwie :P
Druga rzecz jest taka że jutro jadę do najki z reala na noc, więc jutro notki nie będzie, pojutrze zobaczymy.
Zostało jeszcze Was poinformować, że 4 sierpnia do 11 jadę gdzieś-tam nad morze, ale może (XD) notki będą.
I teraz to, za co jestem mega wdzięczna ale jak to zobaczyłam to byłam mega zdziwiona i moja twarz wyglądała tak: :OOO XD
Nie jest to bardzo ważne ale dla mnie tak - 1 250 000 wyświetleń na moim profilu w Google+! WOW. (Około tyle, dokładnie nie pamiętam. XD) Nie spodziewałam się czegoś takiego, dzięki. Jeśli nie wierzycie to kliknijcie sobie pod tą notką w moją nazwę - Kathey czyli Katheja, i zobaczcie że to prawda. Wow, wow, wow.
Dzisiaj ogłoszenia były o wiele krótsze niż wczoraj, wczorajsze były wynikiem mojej maksymalnej nudy i musiałam się rozwinąć. ;-;
Dobra... To może przeszłabym tak do serii? XD
OK, OK. Tak, przejdę.
Jeszcze przypomnę o możliwości zgłaszania się do dedykacji w komentarzu pod postami (Tym i poprzednim. Pewnie, jeśli o tym napiszę w następnym też)!
Skoro już naprawdę WSZYSTKO zaliczyliśmy przejdę do serii Pytaj a się dowiesz (3 części XD).

Pytanie 1. - Patrycja R
Jaka była Twoja najdłuższa przerwa od grania na Msp?
Szczerze... To aż noc - spałam. XD
Nie miałam dłuższych przerw, nawet jak kompa miałam zepsutego (Hmm, na przykład teraz ;-;) wchodziłam na tablecie, telefonie.
Nie miałam żadnej przerwy, magia. XP

Pytanie 2. - Emka
Co najbardziej lubisz na Msp?
Już odpowiadałam ale ok, najbardziej lubię LOOKI ♡
Na drugim miejscu są filmy, potem arty. Kocham WSZYSTKO na Msp.

Pytanie 3. - [ala123]
Ile masz lat?
Myślałam że wiecie XD
12, po wakacjach 6 klasa. Jak Laniacz. Ależ ja stara. XD

Pytanie 4. - Olga K
Jakich osób NIGDY nie chcesz spotkać w realu?
W sklepie? Złodzieja co mi ukradnie portfel :<<< XD
A na serio, to nie mam wrogów. Chcę spotkać wszystkich XDD

Pytanie 5. - JulitQa (♥)
Masz szony? <TO PYTANIE MNIE ROZBROIŁO XDD>
TAK, MAM ALE JEDNĄ! CIEBIE JULITQO, SZONO MOJA. ♡

Pytanie 6. - bobr125
Jak robisz looki, co najpierw - Ubrania czy kolory?
Jak znajdę ubranie odrazu zmieniam kolor, potem drugie ubranie, zmiana koloru, potem trzecie itd.

Pytanie 7. - 'Lala
Czy spodziewałaś się że osiągniesz taki lvl?
23? Nieeeee! Nie spodziewałam się nawet 15, co dopiero 20! 23... Niewiem jak to się stało XDD

Pytanie 8. - Michalina Jezierska
Lubisz komentujących?
Uwielbiam. Każdy jest inny. Każdy pomaga być lepszą, moim notkom być ciekawszym. To dzięki nim jestem tu, chcę i mam motywację do dalszej pracy (Nie licząc przyjemności płynącej z pisania, i to o Msp. XD).

Pytanie 9. - JuliaJulianna Julita (Ten nick kojarzy mi się z BARDZO długim przezwiskiem wymyślonym przeze mnie mojej najce, Julce, do której jutro idę, używane jako rzekomo jej pełne imię i nazwisko pomijając fakt że nic tu nie jest jek nazwiskiem - Julianna Anna Maria Bronisława Juliusz Cezar Komorowska Tymoszenko Zaborowska. XD Podkreślam że "Zaborowska" ani "Tymoszenko", tymbardziej "Komorowska" nie jest jej nazwiskiem. XD Długi ten nawias, ZAMYKAM GO!)
Skąd bierzesz inspiracje na notki i looki?
Looki - Z pogody, z nastroju, często z ubrania jakie jest na Msp... Looki na naszej Planecie same mi się układają. XD
Notki? W większości z looków xD
Czasem z mojej pustej głowy, coś nagle wymyślę (Szczególnie wieczorem jak myślę o blogu). XD

Pytanie 10. - Ola Oleńka Oleczka
Czy chcesz przefarbować włosy?
NIEEEEEEEEEEEE! MÓJ KOLOR MI SIĘ PODOBA, NA MAKSA. ♡ Alesz fart, jakbym nie miała mojego koloru to bym właśnie ten który mam mieć. Znowu moje zawiłe wypowiedzi? XDD

Dobra, 10 pytań zaliczone.
Zapraszam do pytania w komentarzach, i oczywiście zgłaszania się do dedykacji (Screeny swoich MovieStars przesyłajcie na maila katheylovemsp@gmail.com. Ta, wiem, głupia nazwa. XDD Pamiętajcie, mogę wykorzystać mojego screena/zostawić puste tło/zrobić screena Waszej MS - Ale to po naprawie kompa.)
To tyle na dzisiaj!
Do następnego posta! ♡

18 komentarzy:

  1. :) Ta seria jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile razy miałaś vipa, na ile oraz jakiego? ;) Ps. Ja tez Lubie kolor tfoih wuosuf XDD
    ~zue

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 jestem! XD Kogo ze swoich przyjaciół na msp najbardziej lubisz i szanujesz?

    ~ wawa non mary bloggerowo Mary111

    OdpowiedzUsuń
  4. HYHY MOJE PYTANIA CIE ROZBRAJAJOM

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy masz zwierzęta w domu? Jakie? Jaką sławną moviestar lubisz naj? Jakie blogu llubisz czytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie: Kogo filmy lubisz najbardziej?
    Nie pytanie: Chętnie z tb pogadam. Superrrr seria
    221kiki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? Co bys zmienila na msp?

    OdpowiedzUsuń
  8. Znasz jakąś osobe na MSP z którą chciałabyś się spotkac w realu? /PannaJones

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też idę po wakacjach do 6 klasy :)
    W jakie gry lubisz grać oprócz MSP?

    OdpowiedzUsuń
  10. To super.. Thank you za odpowiedź ♥. Dobra, zadam coś jeszcze: Miałaś jeszcze jakieś konta??? Jakie???
    /DO ZWARJOWANIA22 która z radości że dostała odpowiedź włączyła na moment potbisu capsa xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy MSP kiedyś ci się znudziło?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ktorym poziomie zdobylas taka ogladalnosc filmow jaka masz teraz? :3
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odpowiedź.^^
    -Jak udało Ci się zapamiętać przezwisko, które wymyśliłaś sw najce? XD

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się nazywa ten program w którym robisz loga ???
    ~ZipyGirl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanie do posta : Jakie jest twoje marzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy kiedykolwiek ktoś ci dał specjalne pozdrowienie od tak za nic?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecie ja jesten Twoim meszem na TFM, jestem z fona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale JulitQa o szony nie o menszuf pytała xdd
      Gdyby o menszuf, to Cb bym wymieniła menszu. Xd

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!