poniedziałek, 21 lipca 2014

Pytaj a się dowiesz #4

Heii!
Tak, jednak piszę posta, ale już się tłumaczę (XDD). Tak, miałam jechać do Julianny Anny Marii Bronisławy Juliusza Cezara Tymoszenko Komorowskiej Zaborowskiej (Jak ja kocham tak na nią mówić haha XD), ale jej brat zachorował i dzisiaj będzie operowany, więc spotkanie przełożyłyśmy *Jak to uroczyście brzmi* na środę. Dlatego mogę napisać posta, cieszycie się? Chociaż nie sądzę, bo kto lubiłby Katheję? Dobra, dobra, bez wycieczek osobistych.
Zainteresowanie moją serią nie spada, więc mogę ją kontynuować - Mam z czego, bo pytania są ciągle zadawane. XD
Jeszcze tylko dodam, że dzisiaj oprócz standardowych dziesięciu pytań jest jeszcze Pytanie bonusowe. Dlaczego? Bo zadaliście mi 11 bardzo ciekawych pytań więc musiałam dodać ten bonus. Myślę że rozumiecie. XD
Więc nie mam pojęcia co jeszcze dodać, może przejdę do serii.

Pytanie 1. - Czarna Zuellas
Ile razy, na ile i jakiego miałaś Vipa?
Więc tak! XD
Miałam Vipa na tydzień, kiedy jeszcze nie było podziału na zwykłego, elite i super, elite na trzy miesiące, potem elite na tydzień, i teraz znowu elite na 3 miesiące. Mało xd, ale ponad połowę czasu co mam to konto. XD

Pytanie 2. - Wawa non Mary
Kogo ze swoich przyjaciół na Msp najbardziej lubisz i szanujesz?
NO TO TAK.
Najki, redaktorów, JulitQę, Pralkę, Wizzy, innych z chatu i Katheynators. I komentujących też, zresztą nie pominę czytających. Dużo ich haha XD

Pytanie 3. - 221kiki
Czyje filmy lubisz najbardziej?
Nie mam określonego ulubionego twórcy, każdy ma fajniejsze i mniej fajne serie. Ogółem lubię oglądać filmy, nie od jednej określonej osoby. Jeśli nie chce mi się szukać, to poprostu patrzę na Top (Raczej strony dolne) i sobie oglądam. :P

Pytanie 4. - Magda Brzezoń
Co zmieniłabyś na Msp?
GDYBYM BYŁA MODEM.....
Przywróciłabym unikaty a szczególnie taką sukienkę (POSZUKUJĘ JEJ, MASZ? PISZ W KG XD). Do tego dałabym możliwość zmienienia koloru Msp na jakiś inny niż różowy... ;-;

Pytanie 5. - Gabrysia Krzyżańska
Jakie lubisz gry oprócz Msp?
Hmm...
Simsy, Don't Starve, wszystkie części Tomb Raidera, Uncharted'a, CZASEM pogram w Minecrafta, Sport Champions (Na PS3). Są jeszcze inne, ale najczęściej Msp, potem te.

Pytanie 6. - Magda Brzezoń
Jakie lubisz piosenki?
Am... Więc!
Lubię Dubstepy, pozatym umacniają mnie w tym moje słuchawki - Genialnie w nich brzmią. <3 Lubię też piosenki Bastille'go.
Pozatym jakieś elektroniczne czy coś.
Tytuły? Podałabym, ale mam pustkę w głowie. XD

Pytanie 7. - Michalina Jezierska
Miałaś jeszcze jakieś konta? Wymienisz?
Tak, miałam. Pierwsze, które daawno oddałam miało nazwę (UWAGA! BARDZO KREATYWNĄ!) Zosia Zet... ;-; Miałam 0% stylu, wyglądałam badziewnie.
Potem była Ankha. Grałam pół roku, potem założyłam Kathey i Ankhę oddałam, jednak wróciła do mnie i teraz robię z niej screeny składu looków. XD

Pytanie 8. - Natacz N
Czy Msp kiedyś ci się znudziło?
Nie. Jakoś zawsze mam co robić, a jak nie mam to czytam wiadomości... A jest ich ogrom, obecnie mam 231 zaległe. ;-; Bardzo dużo do mnie piszecie, i to doceniam ale nie jestem w stanie wszystkiego odczytać dlatego proszę o wpisy do KG jeśli to coś ważnego. :P

Pytanie 9. - 'Lala
Na którym lvl zdobyłaś taką oglądalność filmów jak teraz?
Hmm. Nie od Levelu się to zaczęło tylko od serii Dzieci Niczyje. Od początku tej serii ludzie zainteresowali się moimi filmami. ._.

Pytanie 10. - Patrycja R / Monia(000)
Jak zapamiętujesz przezwisko swojej najki?
W sensie że Julianna Anna Maria Bronisława Juliusz Cezar Tymoszenko Komorowska Zaborowska? XD
Jak się używa to bardzo łatwo zapamiętać. :P Zawsze do niej tak mówię, samo wryło się mi w pamięć. XDD

Pytanie bonusowe - Emka
Czy ktoś dał Ci kiedyś pozdro za nic?
Ajj... Uwierzcie że na maksa często. Szczególnie jak brakuje mi mało do lvl. XD
Pozdra za nic dostaję mniej więcej co tydzień? XD Niewiem jak, i jakim cudem.

To koniec pytań, przepraszam jeśli nie wzięłam pod uwagę czyjegoś pytania.
Jeszcze dodam że "Pytanie bonusowe", które przypadło Emce nie jest wyróżnieniem, to jak jedenaste pytanie, tylko inaczej nazwane. Nie jest ważniejsze czy coś. Pytania ustawiam w kolejności zapytania - Wybieram najciekawsze, zapisuję na kartce i poprostu przepisuję już w notce.
To co zostało mi jeszcze powiedzieć...?
Do następnego posta!

20 komentarzy:

  1. Wow pierwsza! Moje pytanie: Jak masz na imię ( moja kreatywność nie zna granic XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga ;P. A skąd ta inpiracja do "Dzieci niczyich" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Ile looków robisz tygodniowo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogo lubisz z ASKA? W SENSIE NIE WAWRZYNIAK, NIE DUBIEL TYLKO Z KIM LUBISZ ZADAWAĆ PYATNIA?-Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odpowiedź. <;
    - Czy zmieniałabyś sw MS (chodzi o styl ubierania itp.)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedź! Pytanie: Czy chciała byś coś zmienić w swoim życiu?

    ~ wawa non mary

    OdpowiedzUsuń
  7. Do jakich fandomów należysz? (Np. Belieber itp.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy gdy masz boostera pomagasz sobie z innych kont?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupisz sobie The Sims 4? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakie grasz gry poza msp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facepalm... Jezus ludziu czytalas wogole posta?;___; Juz bylo takie pytanie czytaj uwazniej -,-''
      'Lala

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Ech znow moje pytanie ^^ No wiec : Ile czasu poswiecasz na zrobienie jednego,dobrego filmu?
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Ci się najbardziej podoba na MovieStarPlanet a co nie.
    Uzasadnij.
    Katheynators. <3
    aweja

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile czasu tygodniowo spędzasz na msp? Jak to się zaczęło z tym blogowanie, skąd ten pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd czerpiesz inspiracje do postów? W sensie, że najpierw myślisz nad notką czy serią, czy wchodzisz na msp i pomysł sam wpada ci do głowy?
    Na ilu blogach piszesz? Nie chodzi tu tylko o blogi na temat MSP. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd czerpiesz inspiracje na filmy i looki? :3 Olivci@ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hihi. Pytanie: Jaka jest twoja ulubiona książka?
    ~Wizzol, który ma pustke w głowie XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!