poniedziałek, 21 lipca 2014

Gorąca trójka

Hey.

Dzisiaj, opiszę gorącą trójkę MSP, czyli trzy najnowsze fejmy. Nie wymienię Arli, czy ALAKINGI, ponieważ wiecie już dużo na ich temat. Przybliżę Wam osoby, które nie grają aż tak długo w MovieStarPlanet, ale się wybiły. To zaczynamy!

Pierwszym fejmem, którym się zajmę, będzie Ineska.

1. Ineska, piętnastoletnia dziewczyna, o imieniu Agnieszka. Chodzi do drugiej gimnazjum. Rok temu, język HTML znała doskonale. Poza tym, umiała już hackować. Aby shackować komuś konto, musi użyć programu, zwanego "Fishing". Przez pół roku, miała przerwę od gry, gdyż moderatorzy zagrozili jej sądem. Dnia dwudziestego lipca, bieżącego roku powróciła! "Hacknęła" już konto "Levolia", z dziesiątym levelem, przy czym opisała to dokładnie w swoim poście. Obecnie, Ineska ma login "Xesie". Jak wygląda obecnie?
Otóż tak! Ines stworzyła świetny look. Wygląda prawie, jak dla VIP'a. Teraz możemy uwierzyć, że hackuje! W trzy dni, nie nabiłaby dziewiątego levela, oraz nie zdobyłaby czterech tysięcy starcoins. Uważam, że słusznie dodałam Agnieszkę do listy fejmów!



















2. Następna osoba, którą przedstawię, to XxPorshiaXx. Osiągnęła dwudziesty drugi level, od stycznia dwa tysiące trzynastego roku. Dość imponujący wynik. :) Jest znana ze swojego bloga, który ma ponad dwieście tysięcy wyświetleń. Strona internetowa jej autorstwa, jest potocznie nazywana: "wanny". Najlepsza przyjaciółka Porshji, to między innymi Babcia Lidia.

Wygląd Nat, na MSP: (Porshia, ma na imię Natalia

Elegancko, z klasą. Biała suknia, buty, które można założyć na jakąkolwiek galę.
Kokardka dodaje uroku. Powiedziałabym: "Meow!". Wszystko tutaj, takie... zgrane. "STYL" - to słowo towarzyszy Natalii, przy tworzeniu każdego zestawienia ubrań.

Por, to w pełni sławna osoba! Gratuluję!















Ostatnim fejmem, będzie... Babcia Lidia! Nie jest znana tylko ze względu na bloga, ale również z powodu jej kontrowersyjności. Przecież, niecodzienne jest spotykanie babci, w grze dla nastolatków. Oczywiście, że jej nick nie czyni z babci, starszej pani. Tak naprawdę, ma ona na imię Ola i nie jest stu czternastoletnią kobietą. Wszyscy uważają ją za hackerkę, którą tak naprawdę nie jest. Ta pogłoska, to wymysł jakiegoś dziecka. Czy to, że w przeciągu niecałych dwóch miesięcy, wbiła dwudziesty level, znaczy, że ma program hackerski? Nie słuchajcie takich bujd!

Wygląd Lidii, a raczej Oli:

Babcia, do potęgi entej! :D Świetne! Ola ujęła mnie tym strojem. Wakacyjnie. W tym przypadku, również...

GRATULUJĘ FEJMU!


















Pozdrawiam,


24 komentarze:

  1. 9 lvl w 3 dni to wyczyn Twoim zdaniem (facepalm).
    Hanno za same zadania masz już 10, co zajmuje Ci jakies 30 min, wiec nie wiem czym sie zachwycasz. 4 sc tys jest watpliwe, zeby tak szybko nabic. Ja nie wierze w jej hakerstwo ;-;. Po za tym tez wyczny z hakow zaslynac, pfff. Wedlug mnie piszesz rzadko, a kazdy post ogranicza sie od sciagnietego pomyslu, albo relacji. Dlatego te osoby sa w poscie, bo z nimi rozmawialas i polubilas. Styl pisania to jedny co masz bejbe ;).
    Jestem z fona sorry za bledy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KUBA OGAR ;-;

      Usuń
    2. Jezy, jaki Kuba się nie miły zrobił ;o

      Usuń
    3. Z zadan nie ma dziesiatego levelu. Ja jakos mam 5. Hmmm?

      Usuń
    4. Hmmm...Kuba zmiana stylu? Wczesniej zabawny a tu taki powazniak xD
      'Lala

      Usuń
    5. Dobra, to napisał Kuba? xD. Trochę może przesadził, ale ja w jeden dzień wbiłam 9, a 4 tysie sc, pewnie tez, tylko wydałam na ciuchy. Ja tam lubię Haniacza, ale rzeczywiście, pisze rzadko, choć powinna częściej, ale trudno.

      ~Duśka, która przyjeżdża 20.08. :).
      PS. Może napiszę jakiś post, podczas wyjazdu, ale nwm. Mam laptopa i net, ale mało czasu, postaram się! ;3

      Usuń
    6. To co napisał Kuba jest w pewnym sensie prawdą. 4 tyś sc można zarobić w godzine na oglądaniu seków. Ineska użyła Hacków do wbicia lvl i sc. Haniacz to prawda czasem musisz ruszyć dupę (Że tak się wyrażę.) XD Co do reszty posta. O Nat napisałaś bo nagle się zaprzyjaźniłaś. O Oli nie lubie jej. Jestem nawet z nią pokłócona.
      Koniec wypowiedzi Wizzola. XD
      ~Wizzol dawno nie komentowałam XD

      Usuń
    7. Mi oglądanie seków zajmuje dużo czasu, a samo ocenianie jest dłuższe od samego seka XDDD.

      Usuń
  2. Super post.;)
    Babcia Lidia bardzo szybko wbija lvl'e.
    XD

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Fajnie budujesz zdania itp.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Zrobisz z tego serię??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem o co chodzi milordowi Kubie, ale moim zdaniem post super. Haniaczonator <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Post-do najlepszych nie należy 4 tys sc da sie wbić w 40 minut,a level to z zadań.Sądem grozić?Nie sądzę.Ale post jest ciekawy,Babcia ma raczej styl nie babci tylko kolor włosów i zmarszczki.Pozdrawiam<3Haniaczonators!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 tysie w 40 minut?! To możliwe? Bo Bobr zdobywa tylko 400...
      A sądem mogą grozić, bo jest Sąd Rodzinny taki bardziej dla nieletnich. Później mogliby wlepić kuratora.

      Usuń
  7. Nie ma z zadan 10 Nie wiem o co tobie i Kubie chodzi. Jest 5-6 z zadan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mialo byc do Izy Wisniewskiej.

      Usuń
    2. Mi też wychodzi co najwyżej 5 level, a wbijanie szóstego zajęło mi tydzień aDD.

      Usuń
  8. Ale można zdobyć 10 level z zadań.A może ktoś ją na początku do seków wstawił?Wszystko jest możliwe,może hackować,w co raczej nie wieże,ale moze rownież innym sposobem wbić level.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, za miłe komentarze, a hejtami się nie przejmuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za udział w "gorącej" trójce ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nmzc Porszju. Ja dziękuję za pomoc, przy robieniu szablonu na bloga. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm, dziwne. Usuwacie wszystkie moje komentarze? Ok ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic do Ines i lubię ją, wiem że umie hackować i to miała na 100% schackowane bo nie otwierając prezentów (Obrazek na jej blogu) nie zrobiła pierwszej misji (10 prezentów), a jak się pierwszej misji nie zrobi nie da się tych innych rodzajów misji, są zablokowane. XD Naprawdę hackuje.
    A co do komów który lvl w ile dni, też powiem - 13 lvl w 1 dzień, w pełni uczciwie.
    #Kathejaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne że uważasz Ineskę za fejma, bo hackuje. Ale mi sposób na wybicie się.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!