poniedziałek, 28 lipca 2014

Zwierzaki, Boonstersy i Booniesy #2

Hej!
Jednak kontunuję serię o boonsterach i booniesach. Dzisiaj 2 część. Chciałam omówić Hotel i sklep dla zwierząt, ale nie zdążę ! ;c

Zaczniemy od hotelu.

Wchodzimy w zakładkę "Zwierzęta" i pokazuje nam się taki widok. Ciekawie się prezentuje już od początku. Wchodzimy dalej...


Tak, mam 4 zwierzaki w hotelu. Dałabym jeszcze 5-ego, ale chciałam pokazać, jak się dodaje, więc tego zostawiłam. Po 1, czemu moje boonies są BRUDNE?! Niby zadowolone, a są brudne. W hotelu są kilka dni, nie umyli ich nawet? SKANDAL!. Po 2, ale pusto tam. Mogli by coś dodać lepszego. Może jakaś aktualizacja? XD.

Gdy wejdziemy na boonies w hotelu, on jest nieszczęśliwy, brudny, a na dodatek chory! Wstyd! Teraz cytuję co pisze pod nim : 

"Twój Zwierzak przebywa obecnie w Hotelu. Jeżeli chcesz, możesz odebrać go wcześniej. Wtedy Twój Zwierzak znajdzie się natychmiast pod Twoją opieką"

Dobra, zastrzeżeń nie mam. Pod tym tekstem jest data, kiedy zostanie wymeldowany, a pod datą napis "wymelduj"

Teraz pytanie, jak go zameldować? 
Wchodzimy w Boonies/Bonsters. 

Cytuję tekst : 

"Możesz kupić pobyt dla swojego Zwierzaka w Hotelu, który będzie karmił i opiekował się Twoim Zwierzakiem przez okres czasu, który wykupisz. Możesz w każdej chwili odebrać Zwierzaka, nawet przed upływem czasu, który wykupisz."

Po 1, mój boonies był brudny i chory, oraz smutny, podczas pobytu. Hmm, powinno tak być? NIE!. Po 2, nie mam więcej uwag. 


Następnie wybieramy czas pobytu :

1 Tydzień : 100 $
2 Tygodnie : 200 $
3 Tygodnie : 300 $ i VIP


Tanio. Tylko, że nie opiekują się boonies dobrze! PROTEST! ;)..

Na dzisiaj koniec. Post robiłam 3 dni, no bo często coś zwiedzamy, albo idziemy do jakiegoś parku :(. Może uda mi się napisać jeszcze post. :)



8 komentarzy:

  1. Pierwsza jestem! Super seria. Biedne zwierzątka, są chore, smutne i brudne, to okropne! Ja mam tylko jednego boonstera tego brązowego.

    ~ wawa non mary

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! Ale głupio. Ja dałam tam jednego zwierzaka a po 3 dniu był brudny i chorry, następnego dnia też i jak go odebrałam.... TEŻ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post super, ale ty Dusia mnie ignorujesz...;/
    /ZuaSmutnaWściekłaJaCzyliAga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w Niemczech! Nie mam czasu na pisanie, ani nic. Ledwo co zdążę post napisać, a czasem jak wejdę na MSP piszę ci na konto dziadka, a Ty nic

      Usuń
  4. Fajny post :)
    Zgodzę się z tobą-kiedy ostatnio odebrałam swojego zwierzaka, był chory i brudny. Powinni naprawić ten błąd.

    ---Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że to napisałaś, bo miałam oddać Boniessa na dwa tygodnie do hotelu... ;). Super posti cała seria, przydatna ,).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że o tym napisałaś, świetnie się czytało chociaż nie mam zwierzaka. XD

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!