poniedziałek, 28 lipca 2014

Nowa seria, czyli ,,Turyści''- Anglia

   Hej! Dzisiaj znowu muszę się przyznać do tego, że troszkę (czyt. o wiele za długo) wydłużyłam sobie czas wolny. Niestety muszę przyznać, że do 10 sierpnia jeszcze zapewne tak będzie. Lecz postaram się, by dodawać nowe posty częściej niż ostatnio. :)


   Dzisiaj rozpoczynam serię looks, na którą wpływ będą mieli szczególnie (!!!) czytelnicy!
Postanowiłam, że to od Was będzie zależało, jaki ,,następny styl'' zostanie ukazany. Na razie do wyboru:
  • Ameryka Południowa
  • Ameryka Północna
  • Francja

   Sama wybrałam Londyn, ponieważ muszę przyznać, że jestem w Anglii po prostu zakochana. <33
No dobrze, przejdźmy z moich gust do tematu looków. Na usta ciśnie mi się słowo ,,pierwszy dzień w Londynie''. Dlaczego? Zrozumiecie, gdy pokażę wreszcie stroje (rozgadałam się i pewnie skończyłabym bez screenów :)):

   Look dla dziewczyny:






   Moim zdaniem prezentuje się świetnie! Sama wybrałam podobny strój, gdy ostatnio wyjeżdżałam i wiem, że nawet przy długiej podróży jest niezawodny.
Cenę (niestety) podwyższają spodnie, ale uznałam, że bez słuchawek wystających z kieszeni...cóż, czegoś by brakowało. A żadna inna akcesoria tak dobrze nie oddawała roli ,,podróżnika''.

Teraz skład:


   Wszystko wychodzi dość tanio, lecz (niestety) jest tylko dla VIP. Włosy pochodzą z najnowszego konkursu.


Teraz komplet przygotowany dla chłopaka:

 
   Ten już nie tak bardzo mi się podoba, aczkolwiek jest ładny. Włosy zostały dopasowane do litery ,,A'' na bluzce, przez co mogłam dodać na dole mocniejszy wzór- ,,żołnierski'' (bo za nic nie mogę sobie przypomnieć, jak naukowo się nazywa).
Uważam, że buty tu pasują (względem tematu- ,,turysty''), jednak inne wyglądały by o wiele lepiej. A że takich ,,innych'', które sobie wyobraziłam nie było, te zostały.

Przedstawię skład ubrań, zanim całkiem wyjdę z siebie przez te buty XD :


   Jeszcze tańszy niż wcześniejszy :o
   Spodnie dla VIP można zamienić na inne...ale nie doszłam, na jakie, by wyglądało dobrze. Przyznam, że zastanawiałam się nad dżinsem, lecz nie oddawało to tego stylu. Więc zostałam przy wersji dla VIP.


   Zanim dodam paletę kolorów zaznaczę, które ubrania zostają w oryginalnych barwach:
Windy Waves,
Wild Zoo Shorts,
Straight A.

  A teraz ubrania, których kolory trzeba było zmienić, czyli paletka:



czerwona ramka  to cały kolor fioletowy w looku dla dziewczyny
zielona ramka to kolor spodni damskich
włosy to dwa kolory ramek- niebieski i żółty 
fioletowa ramka to buty chłopaka


   Na koniec dodam piosenkę, którą pewnie większość zna i może (tak jak ja) po prostu uwielbia <33

 

   Do następnego posta

 

20 komentarzy:

  1. Każdy ma swój gust mi się look dziewczyny nie podoba a chłopaka tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Francja xd

      Usuń
    2. 2. Super look!
      Ja głosuję na Amerykę Północną.

      Usuń
  2. Fajna seria, dawaj Francję. (Indila <3)

    PS To jest "naukowo" wzór moro.


    ~Laniaczysko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhmm fajny post. Ale przepraszam logo jak dla mnie nie jest ładne. Aha uwielbiam tą piosenke

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja! x-o Fajny post. Moim zdaniem logo powinno być inne, to mi sie tylko nie podoba...

    ~Zuzqa, która wszystkich lubi z bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja - Elegancja - Refferancja ;P.
    Tak, Francja pasuje XDD.
    Super post, fajnie piszesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ^^
    Francja ! Haha, będzie fajnie ;3
    Chodziło ci o spodnie Moro ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma swój gust XD Mi sie podoba look dla chłopaka, lecz dla dziewczyny nie :C
    Francja :3
    /GłupiaHejtującaNieGustownaBaba

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie look dla dziewczyny nie podoba,Francja<33

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest wzór moro xD Francja elegancja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za Francją i mnie się bardziej podoba strój dla chłopaka xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam mi się piosenka nie wyświetla czy ktoś mógłby podać autora i nazwę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Francja, pliz! Look dla dziewczyny nie jest zły, tylko kolor tych spodni nie jest najlepszy. Look dla chłopaka mi sie niezbyt podoba. Weź francje! Gołosów jest najwięcej na nią, plizzzzz!

    ~ wawa non mary która jest straszną wariatką

    OdpowiedzUsuń
  13. #Francja♥
    Fajna seria. Looki też. Dla chłopaka mi się bardziej spodobał.:)

    ●Królewna G79
    PS. To się nazywa wzór moro. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na serię. :)
    Looki?
    Nawet ładne, jedynie nie pasują mi detale no ale co tam.
    Wybaczcie brak notki jak obiecałam ale blogger nawalił. Będzie dzisiaj. ;c
    #Katheja

    OdpowiedzUsuń
  15. Francja! Looki piękne♥

    PS. Wzór nazywa się moro ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post.
    Francja:*
    Look'i piękne.

    ~ monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!