wtorek, 29 lipca 2014

Jestem! ♥ + Pytaj a się dowiesz #5

Heii!
Zgadnijcie kto pisze. Zresztą po serii wiecie, że Katheja. ♡
Tak, w piątek wróciłam. Czemu nie pisałam wczoraj?
Powiem tak. PISAŁAM. Ale przekochany blogger na telefonie USUNĄŁ mi notkę... ;-; Cudownie co nie?
Wkurzyłam się, piszę więc DZISIAJ.
Dobra, z ogłoszeń:
4 sierpnia jadę #GdzieśSamaNieWiemGdzie, i wracam 11 sierpnia. Ale notki będą, bo będzie !KOMP! i WiFi. (Czy według Was ta nazwa WiFi nie jest dziwna? ;-;) W takim układzie możliwe że nawet looki będą ale pamiętajcie że nie zapewniam.
Dobra, dobra... Co ja jeszcze mogę powiedzieć?
Aaa. Wiem. Chcecie, żebym kontynuowała tą serię, zrobiła inną czy robiła dwie naprzemian (Pamiętajcie że kompa mam nadal zepsutego)? Wy zdecydujecie, a w dodatku WY WYBIERZECIE JAKA TO BĘDZIE SERIA! W komentarzu napiszcie swój pomysł na nią a ja wybiorę dwa najciekawsze. Woowow. Niesamowite nieprawdaż? (Omg. Co ja piszę?!) Dobra dobra. Nie będę już gadała i przejdę do już piątej części Pytaj a się dowiesz. (Nie mogę. Dobrnęłam aż tu - ZWYKLE KATHEJA NUDZI SIĘ SERIAMI. Chyba że rzekomy brak nudy wynika z braku kompa. .___.)
Pytanie 1. -  Vajlet Boregard
Skąd ta inspiracja do Dzieci Niczyich? 
Oesus, telefon wariuje. Aha, to Pralka spamuje mi lajkami na asku. Dzięki kochana :*
Dobra, ale przejdę do pytania.
BĘDZIECIE SIĘ ŚMIELI XD
Na TVN-ie lecą te reklamy "Nie jesteś sam". Akurat leciało coś o domu dziecka... Pomyślałam "Biedne Dzieci Niczyje", i BAM! Wymyśliłam że zrobię taki film na msp. XD
Pytanie 2. - Emka
Ile looków robisz tygodniowo?
Mam Dejavu, może dlatego że to pisałam, ale wyparowało. Blogger - Mistrz iluzji!
SIEDEM! ♡ Kocham, uwielbiam robić komplety. Teraz rzadziej bo nie mam z czego... Ale normalnie ponad siedem.
Pytanie 3. - Wawa Non Mary
Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Hmm... CHCIAŁABYM MIEĆ CHŁOPAKA. :C
Pozatym, to chciałabym być ładniejsza bo ja to takie gówno. A z życia codziennego - Szkoła wypada haha XD (Wf zostaje!)
Pytanie 4. - Olga K (Oldziaa)
Do jakich fandomów należysz?
Nie mam ulubionych wykonawców.. Każdy ma fajniejsze i mniej fajne piosenki. Lubię te żywe.
NIE NALEŻĘ DO REALNYCH FANDOMÓW, do Msp-owych już tak. XD
Pytanie 5. - Zuza Jakaś
Czy gdy masz boostera pomagasz sobie z innych kont?
Nie muszę i nie chcę.
Jak mam boostera - Cały pasek Chatu mi pomaga, fejm leci, Msp laguje, WOW, pozdrowienia wpadają, level sam się wbija. W kilku słowach opisałam godzinę podwójnego fejmu. XD
Pytanie 6. - Gabrysia Krzyżańska
Kupisz sobie TS4?
Nie wiem... Zastanawiam się nad tym ale nie wiem czy warto (NIE BĘDĘ MOGŁA ROBIĆ TEGO CO NAJBARDZIEJ CENIŁAM W SIMSACH - ROBIĆ DZIECI, POTEM JE UTAPIAĆ. XD Nie będzie ani dzieci, ani basenów!). A tak na serio, Kathejo. OGAR. ;-;
Brak basenów jest irytujący :c
Pytanie 7. - 'Lala (Czy ona jest w każdej części? XD)
Ile czasu poświęcasz na zrobienie jednego, dobrego filmu?
Zależy.
Najnowszy - Jak znaleźć chłopaka w 3 dni - robiłam ok. Godzinę przy płynnie działającym Msp, Dzieci Niczyje - Jedna część w ok. 1 godzinę 30 minut. Długo, ale lubię to i wg mnie warto.
Pytanie 8. - Landryn Kator
Czemu zaczęłaś blogować?
SZCZERZE? Szukałam czegoś w necie, o Msp. Znalazłam TEN blog, to on mnie do tego zainspirował, dlatego kiedy tylko go zobaczyłam startowałam do KAŻDEGO konkursu na redaktora.
Pytanie 9. - Wizzol ♥
Jaka jest Twoja ulubiona książka?
INTRUZ ♡ Jak dla mnie ona jest świetna, mogę czytać ją kilkadziesiąt razy i nie nudzi mi się. HP też są ciekawe ale wolę Intruza.
Pytanie 10. - Julia Błońska
Skąd czerpiesz inspiracje do looków i filmów?
Looki - Same mi się układają. ♡
Filmy - Coś widzę, chaotycznie, jak to ja, wymyślam tytuł, potem leci fabuła. :)
To tyle!
Kochani, pamiętajcie!
Piszcie w komentarzach, jaką chcesz serię (Bez screenów, looków.. :C). Najlepsze dwa pomysły wykorzystam i jego nick będzie w serii. Nie zapomnijcie o tytule. Ja zaprezentuję tę serię tak jak ma wyglądać zgłoszenie:
Nick na Msp: Kathey
Tytuł serii: Pytaj a się dowiesz
Na czym polega?: Czytelnicy piszą w komentarzach pytanie, a Ty na nie odpowiadasz w notce.
Krótko, zwięźle i na temat.
Powodzenia!
Pomyślę nad jakąś nagrodą na Msp. ;)
Dobra... Co ja jeszcze mogę?
Powiem tylko że zastanawiam się nad tym, czy wstawić moją fotkę. Zresztą Wy napiszcie!
Do następnego posta!

19 komentarzy:

  1. Pierwsza! Wstawiaj śmiało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Like intruz :3 wagabunda <3 melanie <3
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, trudno wymyślić serię, współczuję Ci, bo praktycznie poza screenami i lookami na myśl przychodzi tylko seria z pytaniami XD.

    Eeee...Jeśli to może być poza MSP to proponuję serię bez nazwy XD, gdzie wypisujemy różne piosenki a Ty piszesz recenzję XD.
    Nick: bobr125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcemy selfie! Chcemy selfie!
      Chcemy selfie! Chcemy selfieeeeeeee!!!!!

      Usuń
  4. Na serie niemoge nic wymyśleć...:( Strasznie to trudne.
    Daaaajj fote, plizzz!

    ~ wawa non mary

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa na MSP: Emily McCline
    Tytuł serii: Kathejowa ocena piosenek
    Na czym polega?: My w komentarzach piszemy, jaką piosenkę masz opisać w notce, a następnie ty ją opisujesz w poście.
    Pozdrawiam,
    Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick na MSP : Wariatkaaa=)
    Tytuł serii : Coś vs Coś
    Na czym polega? : My w komach piszemy Ci żebyś wybierała coś vs coś np. kot vs pies
    Do jednej notki będziesz robiła 10 lub 15 coś vs coś :)
    Taa,nudne. Ale nic wymyślić bez screenów nie umiem ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... Pomysł na seię trudno wymyśleć, ale...
    1. Filmowe bliźniaki, tzn. My (komentujący) będziemy pisać w komentarzach postać z filmu/serialu, a Twoim zadaniem będzie odtworzyć LOOK ( twój <3 xD ) jak najbardziej podobny do tej postaci na MSP.

    2. Prawda czy Mit.
    Osoby będą pisać w komentarzu lub na MSP ( wolny kraj, Twój wybór ;) ) różne plotki lub fakty typu: Arli to chłopak itp, a Ty będziesz je obalać.

    Mam nadzieję że pomogę,
    vajletboregard
    PS1: Proszę, pisz mój nick z małej litery i razem...
    PS2: Wstawiaj #Selfie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 1. Jak będzie naprawiony komuter, do 2. spoko ;)

      Usuń
  8. Eee.... Nie wiem :/
    Do zwarjowania22
    Seria bez screenów i looków
    Piszesz jakąś serię bez looków i screenów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nick na MSP: majamarta i moda
    Seria: Dowiedz się więcej.
    Opis: Wybierasz dwie osoby z komów.
    Robisz z nimi wywiad. Robisz im po 1 looku . Opisujesz jaki mają lvl.

    Wstaw zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nick na MSP : majamarta i moda
    Tytuł: Projekt#
    Opis: Robisz jeden projekt :
    Look, Projekt z ubrań np. Strój kąpielowy + spódnice = Sukienka (na MSP) , Looka do konkursu ( najnowszego)
    I tyle . Projekt składa się z tych 3 rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nick na MSP : Sandra 9879

    Tytuł : Postacie fantastyczne #

    Na czym polega : Opisujesz jakąś osobę z czatu lub komentarza i potem wybierasz jakąś postać z filmu/książki do ,której pasuje ta osoba .

    MAM NADZIEJE RZE SJE PODOBA SZONUZIO

    OdpowiedzUsuń
  12. Nick na msp : Legginsowa
    Tytuł serii : Opisujemy siebie :)
    Na czym polega :
    My opisujemy siebie w komentarzach a ty wybierasz kilka osób i dajesz o nich fakty xd

    #WIEMZEGLUPIEALEKREATYWNANUEJESTEMXDD
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do serii nie mogę nic wymyślić.XD
    Pozdrawiam

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha zgadłaś - Jestem w każdej części xD I się trochę z tg cieszę ^^ Będę slawnaa! :3 xD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz jakieś zwierzęta? Jeżeli tak to go/ją krótko opisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!