środa, 30 lipca 2014

Awaria i brak światła + Jak wyglądać, jak VIP, nie posiadając ekskluzywnego pakietu

Hey.

Na samym początku, oznajmiam, iż miałam awarię komputera. Przedwczoraj, aż do dwudziestej pierwszej z minutami, nie mogłam go włączyć, za to wczoraj, gdy zaczęłam pisać posta, rozpętała się burza, po czym nie było światła (w Szczecinie i Policach).

No dobrze, dziś, jak sama nazwa mówi, zajmę się kilkoma sposobami, jak wyglądać niczym VIP, nie posiadając ekskluzywnego pakietu. Mam nadzieję, że pomoże to użytkownikom, którzy nie mają możliwości finansowej, bądź nie chcą kupić pakietu. Zacznę od twarzy.

Pierwsza twarz - styl niemiecki.

Oczy:


Nos:


Usta:


W przypadku ust, aby wyglądać jak VIP, trzeba zmienić kolor, na:


Skóra:


Efekt końcowy:


VIP-owska, a zarazem niemiecka. O taki efekt mi chodziło! Koszt: tysiąc sto pięćdziesiąt starcoins. Dość drogi, no ale cóż, efekt jest. Makijaż nie potrzebny.

Druga twarz - twarz zwykła.

Oczy:


W tym wypadku, również zmieniamy kolor. Tym razem, tak jak w przypadku ust, musimy zmienić kolor. Najlepiej będzie wyglądał ciemny zielony.  Dobrze sprawdzi się:


Nos:


Usta:


Pod żadnym pozorem, nie zostawiajcie tej buraczkowej czerwieni! ._. Wyglądamy w niej, co najmniej jak stara maleńka. Zmieniamy kolor ust, na:


Skórę, możecie wybrać taką, jaką chcecie, byleby nie rzucała się w oczy.

Efekt:


Nie wiem, czemu jakiś bug, wskazuje, że koszt wynosi dwieście pięćdziesiąt SC. To nie jest prawda. Całość, kosztuje siedemset pięćdziesiąt starcoins. O wiele taniej, niż poprzednia twarz, a także wygląda lepiej.

Ubrania, czyli druga część.

Specjalnie, zrobiłam dla Was ubrania, w stylu VIP. Jeden LOOK na sportowo, a drugi elegancki. Najpierw, zaprezentuję sportowy.

Tytuł: "Czarno i sportowo. XD"

Wygląd:


Sportowy, czarno-biały. Tani. *_* Wygląd, stuprocentowy VIP, ubrania, stuprocentowo nie dla VIP. Jedyne, co mnie razi, to odstające od bryczesów dodatki. Polecam zakup!

Drugi outfif't, elegancki.

Tytuł: "Elegancko ;3"

Wygląd:


Na serio elegancki. Koszt: 1625 SC. Jeśli ubierzemy się tak na MSP, w połączeniu z wcześniejszym stylem twarzy, będziemy postrzegani jako VIP-y. Oczywiście możemy zmienić kolor ubrań, czy butów.

Z efektów, jestem zadowolona.

Pozdrawiam,


P.S. Zaczynam widzieć podobieństwo między mną, a Laną Del Rey. O.O
























19 komentarzy:

  1. Post super, ale look'i mi sie nie podobają :C Są brzydkie ale każdy ma inny gust ;/ To nie hejt!
    /TaCoNibyHejtujeATakNaprawdęMaInnyGustCzyliWedługDusiiAgrestDziękujeDobranoc

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się podoba twarz "niemiecka" i elegancki outfit :{)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, nie lubię, gdy ktoś wycina element, zamiast zaznaczyć ten element! Nie znalazłabym tych oczu, gdybym sama ich nie miała. Skóra - nie mam pojęcia, którą wybrałaś. Lubię cię, ale akurat ten post ci nie wyszedł. Looki są według mnie mało dopracowane, ale niektórym, albo i większości osób się podoba :).

    *NIE TRAKTUJ TEGO JAK HEJT!*

    ~Duśka, która nie wie co jeszcze powiedzieć ')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Diana, że ty jesteś taka idealna i robisz najlepsze posty i najlepsza ;-; :) bo na jaki post nie wejdę jest twoja uwaga z nutką hejtu ;) idź i nie wychodź kochana.

      Usuń
    2. Poza tym dziewczyna się stara próbuje wymyślić coś oryginalnego i fajnego nie ładnie tak ją krytykować, a co do looków każdy ma swój styl i każdemu podoba się coś innego. Poza tym ona przynajmniej umie obsłużyć jakiś program do logów, a nie z jakiegoś gównianego pizapa korzystać też tak umiem nawet lepiej od ciebie :)

      Usuń
    3. Ja nie korzystam z pizapa, tylko z Pixlr.com :). Nie jestem idealna i nigdy nie mówiłam że moje posty są najlepsze. A z resztą, ja tylko jej pomagam stać się jeszcze lepszą. Gdyby ona mi napisała takie coś, postarałabym się to zmienić, to co jest źle. :)

      Usuń
  4. A i jeszcze jedna krytyka nie piszę się, ani się nie mówi, że nie było "światła" tylko nie było elektryczności lub prądu. KAABUM! yey. Każdemu może się zdarzyć *nie no super drugi hejt*.
    Nie bierz tego jako hejt! To taka poprawka!


    /AgrestowaZupa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,gdy wypróbujesz te ubrania i makijaż wygladasz jak vip.zaprosisz mnie do znaj na msp?nazywam sie user deleted123 ciekawy ten blog i nie hejtujcie jej mimo że piszecie,,nie przyjmuj tego jako hejt!"hejtujecie ją.no to papapuszki,jest możliwość,że nie wrócę tu do śmierci,ale pamiętaj o zaproszeniu!

      Usuń
  5. WEŹCIE SIE OD HANI ODWALCIE . "NIE ODBIERAJ TEGO JAKO HEJT" ALE TO SĄ HEJTY , MUSICIE CIĄGLE HEJTOWAĆ? ONA SIE STARA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥

      Usuń
    2. Hahaha! No dokładnie. No paczajcie: Looki brzydkie, źle zrobione, twarze ochydne. PS. TO NIE HEJT!

      Serio ? Żal. Żal. Żal.

      A fienc: luki som łatne, tfasz lepsza niemiecka. Post super.
      Ną xD

      Usuń
  6. Twarz niemiecka-zły kolor ust,reszta Ok POZDRO kot bella

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestescie okropni ! Tylko potraficie hejtowac . I to SĄ hejty. Mi się post bardzo podobał. I dzięki za porady, akurat nie posiadam VIP'a i porady bardzo się przydaly . xd
    Pozdrawiam :)
    Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje posty są super! Dobrze że ty w przeciwieństwie do innych nie hejrujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu to Ty mieszkasz w Szczecinie ? c(: (Sorry że pytam)
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!