środa, 30 lipca 2014

Wyniki + Post o mnie (Czytaj: Niczym)

Heii!
Tak... Dzisiaj, a właściwie teraz ogłoszę wyniki. Czego?
Nie do końca konkursu. Pomysłów na serię.
Wiem że bardzo szybko je ogłaszam, ale dwie osoby dały świetne pomysły, które po pierwsze dam radę realizować a po drugie będzie mi to sprawiało przyjemność.
Więc bez zbędnego gadania, przejdę do wyników...

3 miejsce - Wariatkaaa=)
Coś vs coś
Pomysł jest interesujący, ale obawiam się że ta seria szybko znudziłaby się Wam i mi. Jednak gratuluję za wzięcie udziału oraz za zajęcie 3 miejsca.
Dostaniesz ode mnie 10 autografów, możesz się upomnieć. Łącznie da ci to 2300 fame. Nawet sporo. Serii coprawda nie będę realizowała ale i tak gratuluję.

2 miejsce - Vajlet boregard
Prawda czy mit
Bardzo ciekawy pomysł. Dużo wiem o Msp, więc myślę że będzie mi łatwo. Jedyne co, musicie mi pomóc pisząc swoje mity w komentarzach.
Gratuluję drugiego miejsca. Seria będzie realizowana i otrzymasz 20 grafów - łącznie da to 4600 fame. Brawo.

1 miejsce - Emily McCline
Kathejowa ocena piosenek
Jak dla mnie, pomysł genialny. Uwielbiam słuchać muzyki, a oceniać rzeczy bardzo lubię, chociać każdy ma swój gust.
Gratuluję pomysłu i pierwszego miejsca, otrzymasz za to przezent z lz. Skromnie ale to i tak coś. (Dam go kiedy będę miała dostęp do komputera). Dodatkowo będę realizowała tę serię i otrzymasz ode mnie 20 grafów co da, jak wyżej, 4600 fame.

Więc tak prezentują się wyniki. JulitQa miała super pomysł (O porównywaniu komentujących do postaci z filmów i książek), ale jest jeden problem - niezbyt czytam książki, filmy to samo i miałabym kłopot. Mimo wszystko dostaniesz 5 grafów, gratuluję wyróżnienia.

Dobra, w komentarzach pod tym postem napiszcie swoją PIOSENKĘ, którą mam ocenić w następnej notce. Czemu piosenkę? Emily jest pierwsza więc wiadomo.
Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, i mogę przejść do następnej części posta.
O czym?
O niczym.
(To znaczy o mnie, ale ja to nic, więc to będzie post o niczym). Mam nadzieję że nie płaczecie nad tym. XD
Więc bez zbędnych rozwiniętych wstępów, zaczynam.

Mam na imię Zosia, i nienawidzę tego imienia. Mam 12 lat, idę do 6 klasy. Wow, naprawdę nie wiedzieliście. ;-;
Tak, mam facebooka, skype'a też, ale nie podaję. Niektórzy są wyjątkami XD
Kilka faktów o mnie?
- Moim ulubionym smakiem lodów (POZDRO DLA ZBOCZONYCH, CHODZI MI O LODY GAŁKOWE. ._.) są jogurtowe.
- Nie przepadam za jogurtami czy też serkami smakowymi. Wyjątek to waniliowy serek rolmlecza. JOGURT NATURALNY MOIM BOGIEM. ♡
- Nikt z klasy nie wie o tym że prowadzę bloga, hehe.
- Jestem największym hardcorem z klasy. Potrafię WSZYSTKO i nie cofnę się przed praktycznie niczym.
- Przez miesiąc schudłam ok. 15 kg.
Nie wiem co jeszcze o mnie ciekawego. Zresztą nie jestem ciekawa... Więc jak mogę napisać coś ciekawego o nieciekawej mnie XD
Dobra, może tak zdjęcie? Czy też jak to inni zwą, #Selfie XD (But first, let me take a #Selfie! Słucham sobie XDD).

Dżizus, jaki ja mam dekolt. ;-; To jest zdjęcie sprzed... 5 minut. XD Mam na sobie krótkie spodenki i bluzkę w paski. Ślę pozdrowienia dla ślepych. Coś co w sobie cenię (Nikomu nie mówcie, ja ponoć w sobie nic nie cenię, ekhem) to WŁOSY. Uwielbiam je, są takie pjenkne. A kolor to już w ogóle. XD To do niedawna było moje profilowe na fb, fee. Wyszłam strasznie. Jak 8-letnie dziecko, pozdrowienia dla brata. Obecnego nie wstawię, bo jakość poprostu powala, pozdrowienia dla tych co nie rozumieją sarkazmu. Oesus (Pozdro dla Laniacza), ile ja ludzi pozdrawiam. Muszę się ogarnąć, i powiedzieć tylko to: Piszcie w komentarzach tytuły piosenek które mam ocenić, i... Do następnego posta!

28 komentarzy:

  1. Super serie! Ocenisz Eez-eh?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Oceń Christina Perri - Human. Plz.



    ~Laniaczysko

    OdpowiedzUsuń
  3. Elena ft. Glance - Mamma Mia (He's Italiano)
    http://m.youtube.com/watch?v=iLZR7tihHbk

    JEEEJ, PIERWSZE MIEJSCE KVA (SORRY, ALE BO NORMALNIE TAKI ZACIESZ XD) NO ALE JAJA. <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! Dokładnie to chciałam napisać :D
      A więc się przyłączam do tej odpo xD

      Usuń
    2. i ja też xd - piosenka wwpada w ucho xd ale z ta mamcią przesada :D

      Usuń
  4. Dzięki za pozdrowienia (dla tych zboków XDD )
    I dzięki za wybranie mojego pomysłu.

    vajetboregard. Nick miał być z małej litery i razem ;'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chandelier, Dark Horse, Wideaway

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wstawiaj więcej swoich zdjęć, bo zemdleję z wrażenia. Jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, ja myślałam, że masz 14-15 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Imagine Dragons - radioactive . <3 Proszę, ocen Kathejo XDD
    Pozdrawiam :3
    -Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Imagine Dragons - Monster:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Shakira - Dare (La La La)
    Indila - Dernière Danse
    Lawson - Juliet
    Możesz dać inne-mi aż tak nie zależy

    A czy możesz mi powiedzieć jak schudłaś te 15 kg w tak krótkim czasie? Bardzo mi zależy, jakbyś mogła powiedzieć...Plisik =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Żryj sałatę to schudniesz :')
      2. SPORT = PODSTAWA
      3. Słodycze som fuj
      4. Cukrowi mówimy nie
      5. CIEMNY CHLEP
      6. Zbooożoweee produkty xd
      7. 15 H WFu TYGODNIOWO POMAGA
      8. +5H TAŃCA
      9.+5H GIMNASTYKI
      10. DORASTASZ TO SIĘ WYCIĄGASZ ALE TO OPTYCZNIE
      Masz 10 rzeczy, pomogą c":

      Usuń
    2. Thanks, danke, spasiba(tak się mówi,nie wm jak się pisze), gracias, dziękuję:)

      Usuń
  11. Kathejo, ja ważę 45kg i 157 wzrostu B) I nie chce mi się odchudzać, bo jest dobrze. W poprzednich latach miałam niedowagę. XDD

    ~Laniaczysko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ariana Grande- Problem <3 Koffam:) 15 kg...ja bylam zawsze lekka, a teraz to jestem ( dosc ciezka) ale po mnie nie wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahh, ja ważę 45 kilo i mam 160 cm wzrostu B|
    Moja piosenka :
    AC/DC - Hells Bells
    Możecie się naśmiewać, lel, jestem osobą słuchającą starego metalu i rocka B|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekaw post!
    Jesteś bardzo ładna.<3
    Oceń: Ewa Farna- Znak
    Ps.Myślałam, ze masz 14 lat.XD
    Ps2.Nie ocenia się ludzi po postach.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  15. OHHH!!!!!!!!!! DZIENKUJE ZA WYRÓSZNIENIE!!!!!!!!!!!! SZONGO!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Katy Perry - I kissed a girl

    OdpowiedzUsuń
  17. W moim wieku i taka pienkna? Jak to zrobiujaś Kathejo?:O
    Pioszenga- Ariana Grande- Problem
    Pozdro ;3
    ~SuSaneczkA2

    OdpowiedzUsuń
  18. taaa.. kathejo ......15 kg? i taki wysiłek? to po prostu męka powiadam ;p
    i ocen imagine dragons - demons , sia - chandelier , my love (trudne nazwisko wykonawcy , tele moze nie ogladaj... zboczisoczi xd Lady Gaga - Poker face , applause i oczywiście - nasze wielkie - Chloe Howl -Rumore - (dobija mnie "she has a baby yesterday" ;d

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!