środa, 30 lipca 2014

Porządki + Nowa seria - "Metamorfozy"

Śjema! Nie pisałam 6 dni, ah tak moja systematyczność :'). Jutro post, to normalne. A więc tak, post miał być wczoraj i przed wczoraj, ale jest dzisiaj. Powody? Burza oraz stworzenie nowego bloga (Wszystko czytaj: Lenistwo). No i jest dzisiaj. Kilka starych blogów miało serię "Metamorfozy", a więc ja też mam ochotę taką zrobić. Jest ona bardzo fajna (Eh, potoczność). Dobra, porządkujemy te serie.


  • Na razie nie chce mi się robić Gazetki, bo nie przynosi ona za bardzo brawur (Ah ta moja leniwość).
  • Nie będę rysować rysunków (Masło maślane Laniaczowatego Laniacza).
  • Laniaczowate Loga jeszcze istnieją, ale nadal mi się nie chce ich robić (jak wszystkiego ;_;)
  • Aktualności MSP istnieją (tsaaa, ktoś płacze, że istnieją?)
  • I te nowe, za chwile pokazane Metamorfozy też istnieją.
Posty: Wtorek, Środa, Czwartek. Hehhehehehehheheheehhehehehehehehheheheheheheheheh. O, jakie długie słowo.
Dobra, za dużo masła. Zaczynamy!

Zaczęłam od Sandry 9879. Oto jej look pt. "Hawaje":
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurde. Oczy nie w naszą stronę, sorki. Ekhem, przejdźmy do looka. 
Sam w sobie jest nowoczesny. Bluzka idealnie pasuje do spodni, to prawda. Te kićki na kostkach (Nie wiem jak to nazwać, wiem, to kwiaty, cii) moim zdaniem w ogóle tu nie pasują. Eh. Jeszcze nie poprawili pudru na policzkach ;_;. Nie trzeba też gwiazdorzyć twarzy, skoro nic nie jest tutaj błyszczącego. Wiem, nie istnieje słowo gwiazdorzyć ;_;. Natomiast kwiaty na włosach... kompletna klapa (One podobno do niczego nie pasują ;_;). Czarne włosy tutaj są nader wskazane, co tutaj istnieje. Eh, jak ja się wyrażam :'). 6/10.


A teraz moja "Metamorfoza":
Wszystko zmienione. Masz dużo ubrań, aczkolwiek większość nie pasuje do siebie kolorystycznie. Ale coś niecoś zrobiłam. Taka porządna, rozmazana kreska wokół oczu jest genialna <333. No i superowo, stoprocentowo pasuje do sukienki, którą uwielbiam. Oczywiście buty nie są zbyt dobrze dobrane kolorystycznie, ale charakterystycznie są (Booże. Co ja piszę). Włosy normalnie, krótkie, jedne z moich ulubionych. :') 8/10.

Okej, następna metamorfoza dla YoungEver, look pt. "Pamiątka po Czoko":
Look jest świetny. Jedyne, do czego się mogę doczepić, to spodnie (widać na glanach ;/) i gogle lotnika. To tyle. 8/10.

Oto moja "Metamorfoza":
Look mi się bardzo podoba. Jedyne, na co narzekam, to kolor glanów (Wolałabym, żeby były białe glany, a czarne sznurówki. No, i oczywiście ta nieśmiała fryzura. Ale pomieszanie stylów, obowiązkowe u mnie, jest widoczne. 9/10.

Następna metamorfoza dla Majunja<33, look pt. "Imprezowo":
Znowu te oczy, źle wyszły ;_;
Look jest doskonały. Nie mam się do czego przyczepić! 10/10.

A oto moja "Metamorfoza":
Z twoich ciuchów bardzo łatwo się robi looki. :). Nie mam, znowu jakiś przyczepek. Choć wydaje mi się, że bluzka ma inny kolor niż buty. 9/10.

Ostatnia metamorfoza dla Hanka1409, look pt. "This Holidays wont die in our hearts":
Look mi się prawie całkowicie podoba, jeden błąd to: nienaturalny kolor włosów. Reszta jest OK. Choć twoja twarz mi się NIE podoba. Te oczy, wszystko dobrze, tylko nie TE OCZY. 7/10.

A oto moja "Metamorfoza":

Niestety, mój look bardziej mi się podoba. (Och, ta skromność :').) Look jest prawie idealny, bo kolor obszywki spódniczki (chyba tak to się nazywa) nie jest taki sam jak reszty. :/. 9/10.

Zgłaszać się na "Metamorfozy" do mnie na MSP (jeśli nie masz konta Google bądź innego) lub pod tym postem (na razie).

Pozdrawiam,

26 komentarzy:

  1. OSZUSTWO X-O JA NIE MAM WŁOSÓW Z RÓŻOWYMI KWIATAMI !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętna na "metamorfoze" XD Mój nick to lejdi130 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chceeemmm... ;c mój nick/ Mysiaax

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie! NICK: Slodziusna <3

    [Wiem mam przerwę ale wiesz chce METAMORFOZE]

    /AgrestowaZupa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, co ten Laniacz mi wymyśli. :p
    Emily McCline, jak pewnie się domyślasz (lub nie. Xd)
    Pozdrawiam. *:

    OdpowiedzUsuń
  6. vajletboregard
    No ktoby się nie zgłosił :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestę chętna.
    Xczarna89 (która podjada wiśnie do ciasta *u*)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chętna na ,, Metamorfozę " mój nick : kristin213

    OdpowiedzUsuń
  9. Oky, chcę Metamorfozę! To się zgłaszam, mój login na MSP :
    Ashley919

    ~Anka twoja Fanka (Laniaczonators) Bye! *w*

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE MAM SÓPI METAMORFOSKE LEPSZA NISZ MUJ LUK. :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bôbŕy hcä metàforfőßě! Ñig: bobr125
    Z gôry dzienkî¡¡¡¡¡¡.
    Hehèhęhëhe&

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chetna nick: Alusiaa xD <3

    OdpowiedzUsuń
  13. TA CO GADA Z TOBĄ NA DZEMIK-JOLO. NIE FJEŻ PEFNJE KIM JEZDEM ALBO I WIESZ TO TA IZA XD TA KOT BELLA. PLIZ WEŹ MNIE <3 BO INACZEJ BĘDZIE </3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zglaszam sie do metamorfozy
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :>

    Rickyyy009

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę? Proszę proszę proszę
    Mój nick - Malinasia
    pees. Znasz mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia najlepsza! :)
    Zapraszam na mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, bo chcę metamorfozę!!! 0.0
    Mój login: cynia3
    P.S. Te metamorfozy są Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też bym chciała :3
    Mój login: Twojaola

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sje: Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!