piątek, 1 sierpnia 2014

Co nieco o Hance

Hey.

Od razu po przeczytaniu posta Kathey, postanowiłam również, przybliżyć Wam moją osobę. Nie jestem zbyt interesująca, ale nie wiecie jeszcze, KIM dokładnie jestem. Zacznę wszystko od początku.

Jak wiecie, mam na imię Hania. Mam 11 lat, i jestem najmłodszą redaktorką. Tak, jak internetowa społeczność mam facebook'a, oraz skype'a. Chętnie podam każdemu, kto będzie się o nie upominał. Jak to na porządnego redaktora przystało, wstawię moje zdjęcia. Wiem, że napotkam się z falą hejtów, ale trudno. Raz się żyje.

Zdjęcie było robione przedwczoraj. Jak zwykle, zbyt wielki nos, rozjechane brwi, wraz z oczami. Jedyne, co ładnie wyszło, to usta. Włosy? Bardzo nienaturalnie ułożone, a po prawej stronie, rzucają się w oczy niedokładnie zrobione pasemka. Proste, zwykłe #selfie w kuchni, które źle wyszło.

Kolejne zdjęcie, robione dziś. Selfie w pidżamie.


No nie, no nie, no nie. Brwi mi się rozjechały (znowu). Robione dzisiaj. Jak zauważyliście, mam tu duże usta. Czemu? Chciałam mieć podobną wielkość ust, do Lany Del Rey (Lizzy Grent), więc zrobiłam sobie botoks pięścią. Dwa uderzenia, i po sprawie. ._. Mam spuchnięte usta, ale przynajmniej są podobne. Nawet pozbyłam się pryszczy na czole i nosie.

Przejdę teraz do dwudziestu faktów, dotyczących mnie.

1. Brzydka, wścibska, wredna.
2. Fanka Lany Del Rey, Lorde, oraz Ariany Grande.
3. Moje pasje to: blogowanie, taniec, informatyka.
4. Zawsze wytrwale dążę do celu, nawet, jeśli coś mi nie wychodzi.
5. Ulubione piosenki:

  • Lana Del Rey - Born To Die
  • Lorde - Team
  • Céline Dion - My Heart Will Go On
  • Lana Del Rey - Video Games
  • Lana Del Rey - Young And Beautiful
  • Lana Del Rey - Summertime Sadness
6. Ulubiona książka: Agata Christie - I nie było już nikogo.
7. Pozbyłam się problemów dermatologicznych.
8. Facebook: Miśka Hanna W
9. Skype: haniacz
10. W internecie, nazywają mnie "Haniacz", a BFF zwraca się do mnie "Heniacz".
11. Szalona.
12. Umiem się zachować w kulturalnym towarzystwie.
13. Mam krzywy zgryz.
14. Używam trzech warstw szarego lakieru na jeden paznokieć.
15. W szkole traktowana, jako: hardcor, kujonka, brzydula.
16. W wieku pięciu lat, wręcz kochałam Justina Biebera. :$
17. Na szkolne dyskoteki, próbuję ubrać się i umalować, jak Lana Del Rey.
18. Hejty i limity nie interesują mnie.
19. Planuję zrobić teledysk do piosenki: Wham! - Last Christmas.
20. Jestem na serio nienormalna.

To na tyle. Pozdrawiam,






13 komentarzy:

  1. Za dużo spólnego z sobą nie mamy ale fajnie wiedzieć :D
    /AgrestowZupa

    PS. DUSIA JAK KURNA TO CZYTASZ I NIE WEJDZIESZ W TEJ CHWILII NA SKEJPA TO UDUSZĘ!

    To co jest u góry jest 18+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe, wejdę :).

      Usuń
  2. Łohoho, nawet bez hejtów. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz... Jaka ty brzydka ( czytaj: piekna ) !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna jesteś! *-* Zazdroszcze xd
    XX
    -Legginsowa : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wogóle nie masz dużego nosa. :)
    Ja też nie mam z tb za wiele wspólnego, ale dobrze coś o tb więcej wiedzieć XD.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiaax kocha Hanie <3 Mysiaa też nienormalna, ale zajebista Mysiaa cały czas pisze Mysiaa i to z dużej whut O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę...Też bym chciała sobie zrobić botoks pięścią. XD Jak to zrobiłaś? /:

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleś ty ładna (czytaj: piękna)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!