sobota, 2 sierpnia 2014

Lel, czyli Aktualności MSP: Konkurs "Jungle Ever" + Laniaczowate Loga

Tak, lel. Śjema. Jak zwykle, moje posty nie są w terminie. Są już przeterminowane. Ale cóż. (And I'm shoot you in your face... sorki, "Get Jinxed".) Heh, przeterminowane Aktualności. B). Za to, czituję (zapomniałam, co to znaczy, ale mam OGROMNĄ ochotę to napisać), będzie to eee.. XDD okrągły? post. Czyli 2 serie w jednym, lel. W tym tygodniu robiłam już Metamorfozy. Dużo. Nie wiem, czy doczytacie. Ja jednak mam teraz masę roboty. Pewno skończę o 23 (Aktualnie jest 21.15). Dobra...

Zaczynamy te aktualności. Najdłuższe ;_;

MOTYW (Come on... and get jinxed! Znowu ;_;)



Nie no... zajebiste ujęcie, nie ma co. Ale ładnie wyszła ta babka co siedzi obok tego wielkiego tygrysa. Tytuł konkursu przetłumaczony przez Modów znaczy "Gorączka dżungli". Eh, nie chce mi się dociekać, czy to dobrze. Aaa, miałam oceniać motyw. (Chandelier!) Ładny, choć były lepsze. Taki jakiś... mdły. :/ 7/10.

UBRANIA

Ubrania dla DZIEWCZYN


Uwaga, teraz nie myślę ;_;. Tak, zrobiłam sobie z tego pliku, gdzie był motyw, ubrania :). Myślę. bardzo. XD I wogle... nieważne. A więc... ciuchy OSOBNO są ładne. A ŁADNE rzeczy są DROGIE. No wtf, czemuuuuuu. A ja nie chcę wydawać na look 3 tys, bo modom się zachciało takie drogie ciuchy. ;_;. Od kiedy są spodnie za 800 sc? WTF. A są takie zajebiste :(. Albo strój ;_;. 6/10.

Ubrania dla CHŁOPCÓW
Standardowo 1 strona. Alesz piękne te włosy za 850 sc, tak bardzo, że aż wcale. Czy tylko ja uważam, że te maski są bezużyteczne? No plz. Dobra... 5/10.

ANIMACJE
Wiem, mam piękny look.
Nazwa: Raw Pose
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Pozy (A czy siedzenie obok tygrysa nie jest przypadkiem zwariowane bądź dzikie? ;_; XD)
Opis: MovieStar siedzi sobie jak gdyby nic obok wielkiego tygrysa. Lel, Modzi nas narażają na tygrysy ://///////











BOŻE, LEŻĘ XDDD
Nazwa: Wild Swinging
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Zabawa & Czad (A nie Dzikie & Zwariowane? ;_;)
Opis: MS wisi na BRAKUJE MI SŁOWA, JUŻ OD KILKU DNI ZAPOMNIAŁAM TEGO SŁOWA ;-; O, Pralka mi pomogła (spytałam się na skajpie), MS wisi na lianie. Jeśli jej wierzyć. ALE LEŻĘ, MOJA MS PRZEZ TO WYGLĄDA JAK SZALONA OSOBA STRAJKUJĄCA. KRATKI PRECZ!!1111 XDDD








Nazwa: Vine Ride
Rodzaj: VIP (A jakże B) )
Typ: Dzikie & Zwariowane (Tak, protestowanie na lianie jest zabawą, a normalne wiszenie na niej jest już dzikie? WTF, nie ogarniam logiki Modów. :/)
Opis: MS wisi grzecznie na lianie.











No bo ten uśmiech tak podrywa, że aż gorylki (hehehhehehe) pociąga. B)
Nazwa: Gorilla Fun
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Zabawa & Czad (Z tym się zgodzę)
Opis: MS bawi się z gorylkiem. Słodkie, tak bardzo idealne do mojego uśmiechu :)










Genialny słonik.
Nazwa: Elephant Ride
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Dzikie & Zwariowane (Apff.)
Opis: MS siedzi jak dama (>.<) na słoniu. DAMA NA SŁONIU, JAK TO BRZMI. XDD











Dżisas, wyglądam tak słodko.
Nazwa: Jungle Pets
Rodzaj: VIP (Ah, dlatego wyglądam tak słodko ;-;)
Typ: Zwierzęta & Pupile
Opis: MS siedzi z "słitaśnymi" zwierzątkami na ciele. Jeju, jak słodko. ZA SŁODKO. :/. Za chwilę przyjdzie Voldemort i zabije zwierzątka. :C










Łał, już koniec? Loooooooooooooooooooooooool. Dobra, lel. Ale mało. No i cholernie drogie. Niektóre. Nie takie ładne. :/// 7/10.

TŁO
Heh, ostatnio używałam takiej pałki z czaszkami. Przypadek? Nie sądzę. Tło nawet przydatne, tyle powiem. ;_; 7/10.

RZECZY
Łał, 4 zwierzęta na 10, na konkurs o dżungli. Po prostu jestem pod wrażeniem! OO, TE CZASZKI, CZY ONE NIE BYŁY TAŃSZE? CHYBA 175 SC... EJ, CZY... :O 7/10.


OGÓLNA OCENA KONKURSU:39/60, choć uważam konkurs za brzydki.

Okej, teraz szybko z logami.

Dla aweja:

Mraw, chyba najładniejszy.

Następny dla do zwarjowania22:
Prosty, acz napracowałam się (Tak, 5 minut czy jakoś tak B) ). Oceńcie sami, mi się PODOBA.

Dalej dla SuperModelParis:

Te nogi są zajebiste *w*. Hmm, ciekawe, lecz dość proste. EH. XD

Okej, nie zabraknie też dla weronif 6:
Zbyt prosty, oj. Ale graficznie wyszło tak... bardzo żywo. Podobają mi się kolory, no i ten look, który stworzyła weronif. ;3

Ostatni dla Mika2118:
Hmm, jednak chyba ten jest najładniejszy. Najlepiej mi wyszedł "cień" tej postaci. Jestem pod wrażeniem. *o*.

Okej, kończymy.
Zgłaszać się (ponownie) pod TYM postem lub mi na pocztę na MSP!

Chandelier & Get Jinxed (Hehehhe, żyrandol i zjinxujmy to *w*),


Znowu jeden z moich zwariowanych końcowych obrazków.

PS. Podoba się komuś look, który mam aktualnie na sobie? Jestem ciekawa.

26 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do LOGA! :) - krysti010

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh, mi się ten KoneQ podoba na tróje ;-; Ale Ci ta MS na fotce Motywu wyszła xD Taka pełna.. Dobra nie napiszę tego słowa w Komie xD Ale ta sukienka i uszka są Biste ;d Loga też są Oky ^-^ A co do twego wyglądu to jest Mega, ale ta morda.. xD

    ~Anka twoja Fanga (Laniaczonators)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo ;3
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super loga i kocham czytać jak oceniasz konkursy xD Zgłaszam się na loga kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha jebie z twojego obrazka końcowego XDDD Mi zrób podobny xd
    ~lejdi130

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah jaki look!.
    Poproszę LOGO! ;)
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o logo w stylu sweet , z napisem wąsy są sweet ~ kristin213

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słucham Jinx XD
    Mi się konkurs też niezbyt podoba. Ale tło jest nawet dobre.

    ---Refferetti

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za logo. Mnie się podoba i świetnie odzwierciedliłaś mój nastrój. xD Taki kolorowy i wesoły. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy KoneQ jakoś mi się za bardzo nie podoba. -,-
    Loga bardzo ładne. ;)
    Tw look mnie po prostu rozwalił XD.
    Heh.. Jest cudowny ^-^. Zwłaszcza uśmiech. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty przeklinaczko xD Kocham te twoje opisy animek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne logo. ;*Ale Twój strój jeszcze bardziej zajebiaszczy. *w*

    Pozdrawiam,

    Mika2118 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten słoń na motywie ma oczy jakby był na haju XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przeczytałam to leżałam na podłodze. HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      ~Laniacz leży

      Usuń
    2. Ten look byłby ładny,gdyby nie ta paszcza vampira(na serio i nie przyjmuj jako hejt czy obraza,bo wcale tak nie chcę cię urazić.)

      Usuń
  14. Poproszę logo (leggo XDD ) . Może i jestem jedyną której konkurs się bardzo podoba XD. Loga są śliczne.
    Pozdrawiam,
    Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę logo. Nicola i Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chciała bym logo Murasia19. I proszę żeby w tle był napis Alka. xp

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Fanny look :) Zglaszam się do loga ~ Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również prosiłabym o logo :3
    Twojaola

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobisz mi logo? Mi się nie chce a twoje są fajne :)

    ~syla40

    OdpowiedzUsuń
  20. W jakim programie robisz te cienie? Jak ty wgl robisz takie zajebiaszcze loga? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizap.com, odpowiedź też dla osóbki poniżej. :) Normalnie. XDD

      Usuń
  21. Cześć, również proszę logo, na msp jestem Independent Girl :)
    Twój look jest genialny :D
    W jakim programie robisz loga? :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!