niedziela, 3 sierpnia 2014

WYJEŻDŻAM + Kiedy będą notki?

Heii...
Więc piszę do Was... Z AUTA. Tak, z auta. Mam Wi-Fi, hehehe.
Dobra, ale skoro z auta to logiczne że gdzieś jadę. Gdzie? Nad morze.
Jednak będę miała internet. Dlatego też jestem w stanie cokolwiek napisać, możliwe że nawet wrzucę looka (Komputer jest nadal niesprawny ale tam będzie jakiś). Będę tu przez tydzień, tzn. 03.08-11.08 (WIEM ŻE TO 8 DNI ALE DZISIAJ MAMY PRZYSTANEK, JUTRO DOJEDZIEMY).
Jednak mimo wszystko chcę mieć troszkę wolnego, więc przez ten tydzień będzie tak:
Poniedziałek - Notka
Wtorek - Bez
Środa - Bez
Czwartek - Notka
Piątek - Bez
Sobota - Notka
Niedziela - Notka
Postaram się trzymać tego grafiku a jak nie napiszę to nadrobię.
Mam nadzieję że to Wam odpowiada.
Co do piosenek (Serii), miałam wszystko ocenione i zapisane w zeszycie, którego następnie nie wzięłam. ;-; Ocenię je jeszcze raz, i obiecuję że napiszę tą notkę.
Trzymajcie się ciepło!

7 komentarzy:

  1. 1! Dobrze, że napisałaś. Będę czekać na notki.^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tęsknie Kathejo. <3 Czekam na notki. :3
    ~ Wizzol, żona i bliźniaczka Katheji. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknię! ;*

    I DZIENKI ZA LINGA DO WENGORZA <3
    (bł. specjalne)

    Mika2118 || Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji. Będę czekać na notki, uwielbiam twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrrrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!