czwartek, 28 sierpnia 2014

Back To School with KisieleeeQ! #1

Heeeejunia! ;*
Z tej strony KisieleeeQ. Na wstępie, muszę Wam podziękować, że tak dobrze przyjęliście mnie do bloga. Spodziewałam się bardziej komentarzy w stylu "Jesteś jeszcze strasznie małym dzieckiem, jak Abieska mogła Cię tu przyjąć?!", lub "Twoje looki są do bani, w ogóle nie znasz się na modzie!". Naprawdę bardzo Wam dziękuję, zmotywowało mnie to do dalszego pisania na tym blogu, jednak jeśli w moim poście zauważycie jakiś błąd, lub coś Wam się po prostu nie podoba, proszę abyście o tym napisali, ponieważ chcę znać Wasze zdanie.
Myślę, że możemy już zaczynać! Dziś przygotowałam dla Was Back To School with KisieleeeQ. Wiem, że nie jest to niczym związane z MovieStarPlanet, aczkolwiek pomyślałam, że taka seria mogłaby się niektórym spodobać. Jak przed chwilą wspomniałam - będzie to seria. W pierwszej części pokażę Wam przybory szkolne, czyli m.in plecak, zeszyty itp. Zaczynamy!

Plecak:




Mój plecak jest boski (Och, ta skromność :3)! *0* Jeśli rozpoznajecie zwierzęta, jest na nim tygrys, przypomina mi on trochę tego tygryska z teledysku Katy Perry "Roar".
Jak widać ma dwie kieszenie na butelki z piciem, i czarny, usztywniany tył. W środku jest dosyć pojemny, zmieszczą się w nim książki, bądź kartki formatu A4. Ma też małą kieszeń, która pomieści portfel telefon i klucze, gorzej z zeszytami. Jednak nie martwcie się na zapas, spokojnie zapakujecie tam książki, zeszyty, piórnik i śniadaniówkę. Szczerze mówiąc, jestem z niego bardzo zadowolona. Włożyłam do niego 6 książek, 3 zeszyty i piórnik, i muszę Wam powiedzieć, że jestem naprawdę zaskoczona. Nigdy nie miałam takiego wygodnego plecaka. W ubiegłym roku nosiłam do szkoły plecak Nike, i zawsze gdy miałam go na plecach (razem z przyborami) wszystko wpijało mi się w plecy i rozwalało, poza tym gdy chciałam go postawić - przewracał mi się. >.<
Skąd go mam?
Sklep - Cropp House;
Cena - 99,99 zł.

Zeszyty:


Na chwilę obecną moje zeszyty liczą 10 sztuk (potrzebuje ok. 11 - 12).
Posortowałam je sklepami. Od lewej:
1 zeszyt jest wg mnie przesłodki. Ma śliczne, pastelowe kolory, a te skrzydła dodają mu wdzięku. W środku jest w linie, i ma 60 kartek. Kupiłam go w Realu po bodajże 2,75 zł.
Od drugiego zeszytu czuć inny klimat. Na środku widać jakiś kod (nie mam pojęcia jaki), a w tle widzimy kolorowe piksele. Autorzy dla dopełnienia dodali na dole napis "NO SIGNAL". W środku ma linie i liczy 60 kartek. Zeszyt ten także zdobyłam w sklepie Real, po ok. 2 - 3 zł.
Kiedy zobaczyłam 2 następne zeszyty, wiedziałam że muszę je mieć. Pierwszym, na którego się zdecydowałam jest turkusowy, z serii "KEEP CALM" . Zdobi go napis "KEEP CALM AND Adopt a hipster", co oznacza "ZACHOWAJ SPOKÓJ I Adoptuj hipstera". xD Drugi jest w kolorze łososiowym i zdobi go napis "KEEP CALM AND grow", czyli po prostu "ZACHOWAJ SPOKÓJ I ROŚNIJ/DORASTAJ". Oba są w kratkę i mają po 60 kartek. Kupiłam je w Empiku po 3,99zł.
Dalej widzimy zeszyt z Muppet'ami, tzn. ze Zwierzakiem i Gonzo'em. Jest on (jak większość zeszytów) w kratkę i ma 60 kartek. Kupiłam go (jak i następne 2 zeszyty) w Biedronce, po ok. 1 - 2 zł.
Obok niego mamy zacny zeszycik z Królem Julianem i napisem "He is the cutest thing my eyes have ever seen", czyli po polsku "On jest najsłodszą rzeczą, jaką w życiu widziałem/am". Ma jak poprzedni zeszyt 60 katek w kratkę.
Następnie zeszyt z prześlicznymi słonikami, w przesłodkich (nadużywam tego słowa ;-;) kolorach. Natomiast ten liczy sobie 80 kartek w linie.
3 ostatnie zeszyty są z Lidla, i były w cenie 2 - 3 zł. Pierwszy z nich jest z obrazkowym kotkiem, który ma łapy nad uszami. xDD Drugi jest czarny z czerwono - czarną żabą, siedzącą na liściu. I ostatni zeszyt ma turkusowe tło, a na nim małpę (chciałam napisać żabę), pokazującą znaki "Ja nic nie widziałem", "Ja nic nie słyszałem", "Ja nic nie mówiłem".
Wszystkie zeszyty mają margines.

Piórnik:


Ten piórnik mam z zeszłego roku, ale jest bardzo wytrzymały i porządny, więc będzie mi służył i w tym roku szkolnym. Jak widać, jest on różowy w sowy. Nie kupiłam go osobiście, dostałam na Mikołajki od przyjaciółki. Wiem, że kupiła go w Tesco, po ok. 10 - 20 zł.

To byłoby na tyle, ponieważ pokazywanie ołówków, i kredek jest moim zdaniem nudne. W następnej części (jutro - pojutrze) pokażę Wam outfity na Rozpoczęcie Roku Szkolnego (na msp), a potem wcielę je w życie. :>

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. Boski plecak *o*

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria mnie sje podoba xD Fajowy plecagg *o*
    Pozdrawiam ;*
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chce taki plecak zajebiaszty ;* widzialam tez taka deskę klozetowa z tygrysem XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak!!! *-* Bosski! Jesteś bardzo podobna do mnie, choć młodsza o rok i już jestem Kiselonators! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tygrys jest.. po prostu cudo! Mam prośbę.... Wstawisz ołówki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, myślałam, że nikogo nie będzie to interesować. A jednak! Jutro post z dedykiem dla Ciebie. :*

    ~Kisiel ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę taki plecak. XD
    Oddaj go! XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!