czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowy szablon!

 Hey! Dzisiejszy wpis nie będzie się opierał na MSP. Chcę dać wolne pole do popisu nowym redaktorkom, które w tym momencie przygotowują swoje notki.
 Jak pewnie zauważyliście, na blogu pojawił się nowy szablon, a z nim również odświeżony nagłówek.
 Nad szablonem pracowałam od 23:30 do północy. Od razu go wgrałam (co zaobserwowali Kuba i Hania). Wiernie mi towarzyszyli podczas mojej pracy. Miałam już prawie wszystko zrealizowane. Został nagłówek, nad którym się niemiłosiernie męczyłam. Na początku musiałam dodać osoby do arta, a to było dość ciężkie, ponieważ musiałam to robić trikiem. MSP niestety nie pozwala tym sposobem dodać więcej niż 2 osoby, dlatego co chwila musiałam się ponownie logować, by powtarzać trik. Musiałam dodać 8 osób (kik chciał być w nagłówku), więc resetowanie musiałam wykonać 4 razy.
 Potem, był czas na przebieranie. Starałam się dopasować stylizacje moviestars do szablonu bloga. Myślę, że w miarę mi się to udało, ale znowu niemiłosiernie się męczyłam, ponieważ nie mogłam się skupić. Co chwila zaglądałam na czat.
 Dobra, po dobraniu odpowiednich strojów musiałam ustawić postacie. Oczywiście głównie stawiałam na symetrię. Moja moviestar jest na środku. Wygląda trochę jakby stała przodem, a osoby po jej prawej stronie jakby patrzyły w prawo, a po lewej w lewo (z perspektywy mojej postaci, tak to wygląda).
 I tak najgorsze było usuwanie tła. Jest 9 osób i każda z nich, miała gdzieś we włosach, przy ubraniu resztki cholernego, różowego tła. Musiałam usuwać pojedyncze piksele, by jakoś w miarę to wszystko wyglądało. Nadal przy niektórych postaciach można dopatrzyć się różowych kawałków. Robieniem przezroczystego nagłówka zajmowałam się od godziny 1:00, do jakoś 2:15-30.
 Napis dodany, tło przezroczyste, ale czas dodać jakieś efekty. Oczywiście, Abieska pierdoła nie wiedziała jak zrobić poświatę w gimpie, więc posłużyła się sumopaintem. Oczywiście, ta idiotka Abi musiała posłużyć się poradnikiem. Nooo, ale jakoś przed 3:00 się udało.
 Nagłówek został wgrany i zostały mi same pierdoły, takie jak: odtwarzacz, przyciski społecznościowe, kursor, ask.
 Czy jestem zadowolona z efektu końcowego? Jestem wprost wniebowzięta. Mam nadzieję, że patrząc na nowy motyw, również odczuwacie coś podobnego.
 Szablon może wydawać się trochę "za niebieski". No, ale wygląd pewnie jeszcze wiele razy się zmieni. Jak wczoraj naliczyłam, to to jest już jego 8 generacja. Oczywiście nie liczyłam podstawowego wyglądu podczas stworzenia bloga. 4 szablony, zrobione bardzo nieumiejętnie, zanim miałam VIP'a i 3 kolejne po moim zakupieniu pakietu (może ktoś kojarzy? zielony, fioletowy, brązowy/beżowy). I oczywiście teraz ten abieski szablon.  W ciągu 2 lat blog zmienił swój image osiem razy i pewnie będzie jeszcze więcej. Co dziwne, dopiero teraz motyw zawiera niebieski kolor. Szczerze, to na początku stawiałam, że ten odcień będzie się powtarzał wiele razy, a tu jednak nie. ;3
 Chciałabym podziękować Haniaczowi, Toboe (Kubie), Tęczy (Mysiaax) i klodii (nie pamiętam cyfr i... czy dobrze zapamiętałam nick?) za to, że wiernie towarzyszyli mi na czacie podczas mojej pracy. Jeszcze gdzieś tak w międzyczasie wplątała się JulitQa, ale wiele nie pisała. W każdym razie wyraziła zdanie na temat nowego szablonu.

Dlaczego nie posiadam rangi bywalca/moderatora na czacie?
Byłam zmuszona zmienić kolorystykę czatu. Niestety przy tej operacji zmieniły się wszystkim rangi. Obecnie, prawie wszyscy są gośćmi. Kuba będzie posiadał tymczasowego moda, by pomóc mi przywrócić dawne statusy czytelnikom. Oczywiście sama będę musiała biegać za redaktorami, by wlepić im moda. XD.

No... to tyle. Teraz moje logo, które jest kurna abieskie i idealnie pasuje do szablonu. XD (czyżby moja zajafka na kolor niebieski powróciła? o.o)



9 komentarzy:

  1. JESTEM SŁAWNA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zmieniłaś tło, teraz blog dzięki niebieskiemu jest żywszy C:
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam ci wiadomość. A tak wgl śliczne tło i nagłówek piękny.

    ~Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak weszłam na bloga zatkało mnie :o Super!
    /Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałam bym wczoraj na Chacie, lecz laptop mi padł -_- Ładowarka była oczywiście w sypialni która była zamknięta :-: A wygląd jest taki jaki Ci pisałam na asku c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się przyzwyczaić do nowego szablonu XDD. Ale jest śliczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham niebieski!!
    Fajnie, że zrobiłaś taki szablon.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga abiesko! Nwm czy to dobrze zabrzmi ale chciałabym być redaktorką.chcesz coś o mnie wiedzieć napisz na ten email: abra246@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!