czwartek, 28 sierpnia 2014

Hot or Not #5

Heii!
Seria mnie zdradziła, wiecie już kto pisze. No cóż. XD
Dzisiaj przygotowałam dla Was piątą część Hot or Not. Zanim jednak zacznę, chcę Wam powiedzieć, żebyście się nie obrażali kiedy nie będzie Was w moich postach. Każdą osobę wybieram tylko raz ale przy takiej liczbie zgłoszeń nie jestem w stanie wziąźć wszystkich. Zgłaszajcie się cierpliwie, a w końcu wystąpicie!
Dobra, nie gadam, zaczynam.
Na pierwszy ogień idzie lilalila2005. Oto jej strój:



Twarz: Wygląda ciekawie. Inna niż większość, aczkolwiek kolor ust wydaje mi się jakby troszeczkę... Sztuczny? Nie wiem jak to nazwać. Tak, bardzo lubię kiedy MS wygląda jak najbardziej naturalnie. Minusik za to. Cienie do powiek są dosyć oryginalne, ale wyglądają dobrze. Widać, że postawiłaś na swój styl!
OCENA: 7/10, za kolor ust.
Bluzka: Widzę, że posłużyłaś się szablonem z Desing Studio. Ta bluzka jest całkiem ładna, ale użyłabym jakiejś minimalnie mniej opinającej, z normalnego sklepu.
OCENA: 8/10
Spodnie: Krój jest bardzo ładny, aczkolwiek kolor nie do końca mi tu pasuje. Ten fiolet ma minimalnie inny odcień, a róż? Róż jest całkiem całkiem, jednak według mnie jeśli koniecznie chciałabyś go użyć, powinnaś pokolorować większą część spodenek na ten właśnie kolor - Nogawki zrobić fioletowe (W tym odcieniu co na bluzce).
OCENA: 6/10
Buty: Są całkiem ładne, jednak jako jedyne błyszczą w tym stroju. Fason jest nieźle dopasowany, ale kolor znowu inny...
OCENA: 3/5
Włosy: Śliczne ♥ Dobrze dopasowane, brązowy kucyk na bok. Super. Zdecydowanie...
OCENA: 5/5
Dodatki: Kolczyki w zupełności wystarczą, są czarne co pasuje do tych "poszarpanych" rajstop. Ładnie się wpasowywuje do stroju!
OCENA: 10/10
SUMA: 40/50 ładnie, szczególnie patrząc na to, że zaczynasz.
Dobra, kto następny? Independent Girl (Przepraszam jeśli źle napisalam nick ale jest bardzo trudny)!



Twarz: Śliczna, nic dodać, nic ująć! ♥
OCENA: 10/10
Sukienka: Bardzo ładna, sama chciałam jej użyć w którymś z moich looków. Jednak zostawiłabym w niej kropki, wtedy komplet byłby bardziej urozmaicony. Jednak to tylko maluteńki minus.
OCENA: 19/20
Buty: Nie byłam co do nich przekonana ale muszę przyznać, że tutaj wyglądają świetnie!
OCENA: 5/5
Włosy: Bardzo ładne, fason - cudo, aczkolwiek użyłabym bardziej naturalnego koloru. Minimalny minus za to.
OCENA: 4/5
Dodatki: Nie ma nic, oprócz tatuaży, które niezbyt pasują. Nie jest źle ale jednak na Twoim miejscu zdjęłabym je.
OCENA: 8/10
SUMA: 46/50 Świetny wynik!
Ok, następna może będzie love4ever1.



Twarz: Żelkowe usta XD Twarz jest śliczna (JA CHCĘ ŻELKI! :C). Przypomina mi twarz niemki, jedynie usta nie są typowe dla tego kraju. Dobra, nie oceniam niemieckości!
OCENA: 10/10
Bluzka: Od początku mi się podobała jednak nie wiedziałam gdzie jej użyć. Teraz już wiem! ŚLICZNIE dobrane, mega plus!
OCENA: 10/10
Spodnie: Fason trafiony w dziesiątkę jednak użyłabym czarnych. Mały minus za to.
OCENA: 9/10
Buty: Nic nie mogę powiedzieć...
OCENA: 5/5
Włosy: Zwykły kucyk, naturalny kolor, mega dobrane, mogę se gadać a i tak powiem to:
OCENA: 5/5
Dodatki: Nigdy nie byłam fanką tatuaży, ale tutaj pokazałaś że mogą wyglądać świetnie! Wianek - Poprostu cudo. Nie mam słów. Jedynie zegarek średnio pasuje, ale pominę ten fakt.
OCENA: 10/10
SUMA: 49/50, kurczę! Świetny wynik! Równa się chyba ze strojem.
Dobra, może teraz JulciaaDance?



Ah, znowu ta sukienka! ♥
Twarz: CZEMU ZNOWU PRZYPOMINACIE MI O ŻELKACH?! :C Dobra, wydurniam się (Ale serio chcę żelki :c). Śliczna twarz.
OCENA: 10/10
Sukienka: Cudo! Bardzo mi się podoba, aczkolwiek jak poprzednio zostawiłabym na niej kropki. Znowu minus za to.
OCENA: 19/20
Buty: Jedne z moich ulubionych, jednak pasowałyby kiedy na sukience pojawiłyby się kropki. Teraz pasują fasonem, ale kolorem średnio...
OCENA: 4/5
Włosy: Cudowne ♥ Roztrzepany kucyk, świetnie dopasowany. Śliczne!
OCENA: 5/5
Dodatki: Nie ma... A przydałyby się, przynajmniej kokarda na głowę (Jeśli koniecznie sukienka ma być cała czarna, przydałby się biały naszyjnik). Mimo wszystko nie jest źle.
OCENA: 5/10
SUMA: 43/50, dobry wynik.
Na deser pójdzie (Kolejne skojarzenie o żelkach) Natka1282!



Twarz: Do tych ust nigdy nie byłam przekonana... Jednak tu - Wyglądają ślicznie!
OCENA: 10/10
Bluzka: Uwielbiam ją! Kolor jest bardzo ciekawy, bluzka śliczna, więc co mogę? Tylko to:
OCENA: 10/10
Spódnica: Zamieniłabym kolory, tzn. Większość biała, pasek niebieski, ale i tak jest ślicznie. Mały minus za kolor, ale MAŁY.
OCENA: 9/10
Buty: Śliczne, idealnie współgrają z bluzką, MSP-owy klasyk. Kolor jest idealny, fason też, więc co mogę?
OCENA: 5/5
Włosy: SUPERNATURAL XD Uczesanie jest idealne, jednak mam uwagę co do koloru... Osobiście dałabym naturalny blond.
OCENA: 4/5
Dodatki: Kokardka jest śliczna, nie narzuca się, aczkolwiek te okulary owszem. Osobiście zdjęłabym je. Mimo to, jest ładnie a za te nieszczęśliwe szkła tylko malutki minusik.
OCENA: 8/10
SUMA: 46/50, ładna ocena.
Wygląda na to, że notka dobiegła końca! Mam nadzieję że miło się ją Wam czytało. Zgłaszajcie się do następnej części w komach (Razem z opinią, może nawet KONSTRUKTYWNĄ krytyką), i ja się z Wami żegnam.
Do następnego posta! ♥

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobała Twoja seria Hot or Not. Twoje oceny są słuszne.
    Zgłaszam się do następnej części ;)
    ~Bythey ( mój nick) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się do następnej części Hot or Not ;)
      Bardzo fajna seria GRATKI!
      Pozdrawiam,
      Waloiana1236

      Usuń
  2. Super Seria Kathey. Zgłaszam się do nastepnej cześci. Mój nick - vanessa dunderstyc

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież sukienka z drugiego looka ma kropki. XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super seria ;) Zgłaszam się!! Mój nic ~ vioettatini08

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam sie nick : Draculaurazmonsterhigh
    'Lala ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, jak ja mam oceniać Hot Przysnąć Not, laptop oceniałam już z 5 razy? XDD Zgłaszam się Ashley919 ~Pozdrawiam.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W drugim looku napisałaś że nie ma nic oprócz tatuaży, a była jeszcze kokardka XD
    Oczywiście zgłaszam się, klodia78.
    Świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post jak zawsze zgłaszam się oczywiście! tiger ach
    P.S. Pozdro doszło?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu, ja ciągle tylko czekam, aż będą kolejne części serii "Hot or Not" w twoim wykonaniu xD Super się ją czyta! ;3
    Mogłabym być w kolejnej części? ;3

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! ^0^ ~Sofisia1111

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle, looki - żelkowe <3, oceny - wspaniałe, podkreślające żelkowość looków, w pełni się zgadzam z ocenami, ale w 2 looku są kropki... Wiem, KisieleeeQ, już o tym mówiła XD. I oczywiście zgłaszam się do następnej części./ bobr125

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post *o*

    Świetnie oceniasz c:

    Pozdrawiam i zgłaszam się

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest w końcu :3 Jestem XD Też chcę żelki! c: JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do kolejnej serii :3

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za ocenienie mojego looka :D Nazwę dobrze napisałaś ;p
    Świetna seria!
    Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post!
    Kocham tą serie:)
    Zgłaszam się do nastepnej części mój login na MSP to ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  17. ile tu lisusotwa :\ żebyś tylko wybrała,ale do rzeczy:zgłaszam się
    ~syla40

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje posty są świetne :) Zgłaszam się ! / vanessa m

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna seria
    Zgłaszam się do następnej części
    andom10(mój nick)
    masz mnie w znaj (tak jak by coś ;) )










    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wszystkie screeny z tej seri są zrobione telefonem. Zgłaszam się do następnej części. Mój nick to Inez2010 jakby co. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj zapowiedź serii... Katey (o ile dobrze pamiętam) nie ma lapka (nie pamiętam czm XD na wyjdzie jest chyba) i ma tylko tableta.... ka bum -,-

      Usuń
    2. Kathey* głupia klawiatura XD

      Usuń
  21. Ha jestem sławna *-* Wiem, każdy kto ocenia mój look mówi o włosach *-* Nie mam nic do tego, każdy ma swój gust, ale ja kocham kolorowe włosy XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się nick na msp : Mysiaax

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam sie :3 Jestem KochanaMisia2202

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna seria:)Oceniasz uczestniczki bardzo profesjonalnie:)
    Zgłaszam się do tej serii w każdym poście:)Mam nadzieję,że w końcu mi się uda...
    pixie66

    OdpowiedzUsuń
  26. mogłabym wystąpić ? Mój login miss tomlinson$$$. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!