czwartek, 28 sierpnia 2014

Moja historia MSP

Śjema. Tutaj wiadomo kto. Dzisiaj... moja historia MSP. Dużo osób zrobiło już takiego posta, to przyszedł czas na mnie, bo historia jest BARDZO ciekawa. :D

Zapraszam!
`Zaczęło się od tego, że koleżanka mi zaproponowała grę MovieStarPlanet. Było to w 2011 roku. Tworzyłam wiele kont, lecz po pewnym czasie rezygnowałam z nich. Jedyne konto, które pamiętam i ono nadal istnieje, to kornelia mody. No co, miałam wtedy 10 lat ;-;. Konto założyłam dokładnie 10 października 2011 roku. Oczywiście, byłam wtedy takim NIE ogarem, że głowa boli. No spójrzcie na ten mój PIERWSZY look, który nadal istnieje:
Pięknie, haha XD Look stworzyłam 1 stycznia 2012 roku, czyli trochę późno po stworzeniu konta...
Mój następny look:
Wow, ogarnęłam grę :D. Przepraszam za puder. O wiele lepiej, nieprawdaż? :D
Następnie przechodziłam różne zmiany, takie jak np.:
Byłam wielgachnym noobem i ciężko wbijałam lvl'e ;-;
Wow, ten look można uznać za normalny. :D Podoba mi się. 
Wow, kolorowo, cóż za włosy! Ślicznie. Dobra, nie będę Wam spamowała tymi lookami, pora na ten, gdzie zmieniłam twarz.
Mała zmiana - zmieniłam oczy <3. Look cudny <3333333333333333333333. XDDD

Tzw. "Emo". XDDD Klasyczny look, zmieniłam usta na ładniejsze moim zdaniem.
No to może jeden z ostatnich na tym koncie looków i dalsza część historii?
Nieważne te buty... tutaj totalna zmiana i męskie ciuchy, które kiedyś się dało kupić, ale nie da się dać :(. Mraw, sweterek jest boski. XD

Okej, konto cudne, lecz co się stało?
Miałam tam 9 lvl (na starych!). Było to ok. przed Wigilią, 2012 rok. Zastraszano wtedy tymi "Anymous", i nie było blogów, gdzie by to wyjaśniono. Już wtedy (!) prowadziłam bloga, hehe. Nie wstawię, bo chciałam mieć porządek i usunęłam.
Tak się bałam tych "Anymous", że oddałam konto jakiejś debilce dosłownie. Poszłam pomagać mamie przy Wigilii. Jednak... brakowało mi MSP. Ciągle byłam na moviestarplanet.tv (istniało wtedy jeszcze!) itd. Założyłam konto "Lanaq". Dlaczego taka nazwa?
Ponieważ wtedy OGROMNIE podobało mi się imię Lana, a że wtedy "Q" było na topie, no to co, niech będzie konto Lanaq! Poszłam pomóc mamie przy pierogach, gdy zostawiłam moją (wtedy) przyjaciółkę, wracam, a ona mi wbiła (bez moich misji) 3 lvl STARY. A oto mój pierwszy look na koncie Lanaq:
Hah, co to jest. Miałam fazę na ten zabójczy żółty i obrzydliwy granatowy. 
Żeby Was nie przemęczać, napiszę trochę.
Szybko zdobywałam lvl'e. Zdobyłam 6 lvl (NA STARYCH!) w miesiąc.
Trochę bardziej ogarnięty look:
Skoro jesteśmy już przy tym looku, to pora na fejm B)
Miałam 9 lvl. Hah. XD. Wspomnę, iż na starym koncie pomagałam LadyHeaven, kiedy miała 5 lvl. A więc ona mi się (prawdopodobnie) odwdzięczyła. Wzięła mnie tam jako osobę w tle bardziej do "Tygodnia z teściową", i to kilka odcinków (to był przebój! Ale te początkowe były najlepsze). Zdobyło to na pewno powyżej 3 tys wyświetleń, aż boję się sprawdzać ile. Wbiłam wtedy bardzo szybko lvl. Dla takiego dowodu... zostałam zablokowana na 3 dni za podanie aska. Powiedziałam na blogu, że super by było, gdybym wbiła 12 lvl przez te trzy dni, kiedy miałam bana (miałam wtedy początek 11 lvl NA STARYCH). Wchodzę po tych 3 dniach, i STAŁO SIĘ! Miałam 12 lvl, a potem też 13, 14, 15... stanęło mi na 15 (STARYCH). Posądzali mnie o hacki, ale to minęło.
Był sierpień 2013 rok. Oczywiście miałam już lepszy styl od tego looku powyżej...
Mama się mnie spytała, co chcę na urodziny. MOIM MARZENIEM BYŁ VIP NA ROK (nie było jeszcze elite). Odważyłam się powiedzieć, że vip w takiej jednej grze. Zaczęłam tłumaczyć itp. itd. Brat potem powiedział, że też kiedyś sobie dokupywał premium, więc mama się zgodziła. Czekałam na zmianę tych rzeczy z VIP'a, bo mi się tamte nie podobały. 28 sierpnia czy tam 29 sierpnia 2013 roku o godzinie gdzieś tak 16 mama mi kupiła tego VIP'a na rok. Zmieniałam style bardzo szybko. Wydałam kasę równie szybko :B. Zrobiłam boostera, i zdobyłam 16 lvl. Podobnie było z 17 lvl. Prawie wbiłam 18 lvl, gdy zmienili lvl i łatwiej się wbijało. Przeskoczyło mi do 23 lvl. Zaczęłam wbijać, powoli, lecz nawet dobrze. A dzisiaj mam 27 lvl! I dziękuję WAM za to, WSZYSTKIM którzy mi KIEDYKOLWIEK pomagali. To dla mnie NAPRAWDĘ dużo. Począwszy od tej dziewczyny, do TERAZ. :)

Może teraz, jak aktualnie wyglądam?
Jest różnica, prawda? (:. Ogarnęłam tą grę, i ludzi... <333 Dzięki WAM właśnie tutaj piszę. :)

Historia skrócona, macie trochę mniej tych męczarni.

Okej, kończę.

Chandelier,
PS. Tutaj wyjaśnienie ksywki!
Taki jeden mój kolega z MSP (nie znacie :D) na naszym blogu wtedy napisał "Laniacz" i powoli zaczęło się to przyjmować, aż sama to zaakceptowałam i jestem tak w necie nazywana. ;3

9 komentarzy:

  1. Co fo posta...Super sie czyta ! Prosze moglabys pokazac Twoj 1 artbook i film ? :) Bylabym zachwycona !
    'Lala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... A co to było to msp.tv? XD Sorry, ja zaczęłam graç w 2013.

    ~NiekumatyKisiel♥

    OdpowiedzUsuń
  3. LanaQ mogłabym Cię prościć o zrobienie loga Ty robisz takie śliczne :*
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  4. TEŻ O MSP DOWIEDZIAŁAM SIĘ OD KOLEŻANKI. TY TO MIAŁAŚ FAJNIE, W MOIM 1 GŁÓWNYM KONCIE PRZEZ 2 LATA WBIŁAM 3 LVL.
    SORY ZA SPACJE
    BEAUTYFACTORY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za spację? xD.. Wiem, że chodziło o capslock :D

      Usuń
  5. wejdziesz www.pisany-z-pasji.blogspot.com będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa historia.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!