czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowa redaktorka, czyli Ja + Ocenianie Pokoi #1 ♥

Hey ♥ Jestem nową redaktorką tego bloga! Dziękuję Abiesce, że mnie przyjęła. Najpierw powiem kilka słów o sobie, a potem przejdę do głównego tematu posta. Jestem Nicol i mam 10 lat. Urodziny obchodzę 20 lutego, a moim znakiem zodiaku są ryby. Na MSP nazywam się Ashley919. Nie mam zbytnio Hobby. Jeszcze nigdy nie prowadziłam bloga, lecz umiem robić screeny itp.  Najbardziej lubię kolor turkusowy, a ubierać się w ciemne kolory, czyli czarny, szary i małe elementy białego. Nie lubię ludzi którzy zmuszają mnie do czegoś i są nachalni. Nie będę robić dużego posta o sobie, bo sami mogliście zauważyć, że słabo mi wychodzi opisywanie samej siebie. Dlatego właśnie podam wam mojego Ask'a, tam możecie się spytać o co chcecie. c: Dobrze przejdę do głównego tematu posta? Będę oceniać Pokoje na MSP. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej serii na tym blogu, więc postanowiłam ją zrealizować. Jednak nie będę oceniać pokoi tych najsławniejszych, lecz też bardzo sławne pokoje, które są w TOP.

1. Kajusia818 - Pokój Dzienny : 


Ciekawy pokój. Bardzo fajnie połączyła czarny, szary i biały z błękitem. Zabrałabym tylko te ogłoszenie które jest z lewej strony nad lewą kanapą, a co do zwierzaków to nie jej wina, że nie są koloru jej pokoju. Ogólnie to pokój jest bardzo ładny.  Ogólna ocena : 9/10.

Ogród : 


Ogród równie jest bardzo ładny. Tutaj kolory powinny być naturalne i są! Ogólna ocena : 10/10.

Kuchnia : 


No niestety jakiś MS musiał tak stać choć go prosiłam o wyjście na parę sekund. Wszystko jest ładne i kuchenne tylko nie rozumiem poco kanapa i stół w kuchni? Kolory są śliczne, taki bordowy oraz ten śliczny odcień różowego.. ♥ Ogólna ocena : 9/10.

Pokój Imprez : 


Ładnie. Mocny czerwony z ciemniejszym szarym bardzo fajnie wyszedł. Tylko ja Bonnie oraz zwierzakom zrobiłabym jakiś taki kącik. No cóż. Ogólna ocena : 9/10. Suma : 37/40.

2. Marcheline - Pokój dzienny : 


Znowu jakaś MS :-: Pokój to jakiś las i zoo w jednym, a nie pokój dzienny. Jeszcze te Bonnie na drzewie. xD Przynajmniej punkt za oryginalność. Ogólna ocena : 4/10.

Ogród : 


Tu chyba jakiś obóz się rozłożył. Pokój dzienny nadawał by się bardziej na ogród. Trochę nie rozumiem tego stylu (?) Ogólna ocena : 4/10.

Kuchnia : 


Znowu ten śliczny ciemny czerwony. *-* Trochę za dużo się tu dzieję. Zabrałabym zdecydowanie czerwoną kanapę i rzeczy na przeciwko niej. Ogólna ocena : 7/10.

Pokój Imprez :


Zmieszanie tych wszystkich kolorów fajny wyszło. Tak imprezowo! B) Ogólna ocena : 10/10. Razem : 25/40.

3. SaCa - Pokój dzienny.


Jedno słowo, kolorowo! Fajnie, taka mieszanka kolorów. Ogólna ocena : 10/10.

Ogród : 


Znowu taka mieszanka. Tylko tutaj już mi się tak nie podoba. To już za dużo jak na ogród, imprezujące zwierzaki? Ogólna ocena : 8/10.

Kuchnia :


Serio, to jest kuchnia? Raczej sypialnia i jakaś impreza z Bonnie. Ogólna ocena : 3/10.

Pokój Imprez :


Strasznie mi się podoba, tak mrocznie. Lecz to pokój imprez i za mało tu imprezowego klimatu. Ogólna ocena : 5/10. Razem : 26/40.

Dziękuję za przeczytanie posta i pozdrawiam.


PS. Ładne Logo?


12 komentarzy:

  1. Pierwsza ! Fajna seria :) witaj na blogu ;* pozdrawiam alex121209 •…•

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!;)
    Logo jest śliczne:3
    Fajnie piszesz:)
    Pozdrawiam ZnanaGwiazda (mój login z MSP xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie piszesz :) Wybrałaś ciekawą serię :)
    Logo - Śliczne!
    Pozdrawiam :)
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz jak na 10 latkę ;). Pozdrawiam
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz. Nicolnators Ci odpowiada :)??

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy ze sobą bardzo dużo wspólnego. <3 Tylko ja jestem starsza o rok. ;c Mogłybyśmy zostać bliźniaczkami. XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam taką samą serię na blogu Kathey -.- ~~cynia3 ( czyli Klaudia )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie czytam bloga Kathey. I Skąd mogłam wiedzieć?

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!