piątek, 29 sierpnia 2014

Cosplay: Shakugan no Shana - Shana

 Hey! Zacznę może od tego, że jestem zrozpaczona, ponieważ wczoraj skończyłam oglądać serię Shakugan no Shana. Anime składa się z 3 sezonów po 24-26 odcinki i jeszcze czteroodcinkowego specjalnego.
 W związku z moją fascynacją tym anime, postanowiłam na MSP stworzyć cosplay głównej bohaterki.

Co to jest cosplay?
To przebranie się w rzeczywistości za postacie z anime, filmów, seriali i czasem odgrywanie scenek.

 Tak ogólnie, to planuję w realu wykonać kiedyś cosplay Shany. Nie będę się ograniczać tylko do MSP.
 Abyście bliżej zapoznali się z tematem, odsyłam Was do tego linku. Przedstawię Wam jeszcze obraz postaci.


 Shana jest bardzo barwną postacią. Została wychowana na Flame Haze (Ognistą Mgłę). Nie miała pojęcia o uczuciach, więc kiedy zaczyna coś czuć do Pochodni Mistes (wyjaśnienie pojęcia na wikipedii) zaczyna się czuć nieswojo. (przepraszam za to durne powtórzenie)
 Na MSP znalazłam dość przybliżone do stroju Shany rzeczy. Niestety, komplet zawiera wiele niedociągnięć (buty są na koturnach XD). 

 PREZENTACJA:


 Strój jest dla VIP, ale sami (jeżeli chcecie) możecie skomponować komplet, do którego kupna nie będzie potrzebny specjalny pakiet (niestety pojawi się wtedy więcej niedociągnięć).
 Włosy są niestety za krótkie. Shana miała włosy prawie do kolan. No, ale cóż. Ta fryzura nie została specjalnie podstawiona pod postać z anime.
 Naszyjnik (ALASTOR), moim zdaniem jest największym błędem w stroju. Niby, trochę przypomina oryginał, ale... bez tego listka wyglądałoby to lepiej.
 Buty z przodu wyglądaj nawet nieźle. Gorzej z profilu, ponieważ uwidaczniają się koturny (zażartuję sobie i powiem, że Shanie w sumie przydałoby się wysokie buty, ponieważ [jak to określiła jedna z późniejszych sprzymierzeńców Shany] jest karzełkiem). 
 Płaszcz również nie dorównuje realnemu rozmiarowi. Jedyną rzeczą w skali 1:1 do pierwowzoru jest chyba sukienka. Wprawdzie nie ma ona idealnego kroju i nie jest to mundurek, ale cóż...

LISTA MATERIAŁÓW:
Niestety nie zakupiłam stworzonego przeze mnie stroju, dlatego, żeby ułatwić Wam jego kupno, wklejam tu listę materiałów.



Miłego szukania w sklepie!

Paleta kolorów:



Błękitna obramówka - kolor naszyjnika (Alastora)
Różowa obramówka - kolor włosów
Granatowa obramówka - kolor sukienki
Biała obramówka - kolor naszyjnika (Alastora)
Fioletowa obramówka - kolor płszcza + butów

 Mam nadzieję, że cosplay mimo paru błędów przypadł Wam do gustu. Mam w planach odwzorować jeszcze parę postaci z Shakugan no Shana. Między innymi te dwie:


 Zachęcam Was do obejrzenia tego anime. Kreska jest przyjemna dla oka, seria posiada wiele wspaniałych openingów i endingów, a do tego dochodzi jeszcze niezwykła akcja, która wbija w fotel. 





 To jest mój ulubiony opening. Jeżeli ktoś już wcześniej zauważył, to ten utwór znajduje się na blogu. Niedawno go dodałam do odtwarzacza.

Sayonara. ;3




7 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zainteresowałaś tą serią XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kisiel mało z tg rozumie, ale okej... XD
    Fajny look. C:

    ~NiekumatyKisieleeeQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką anime, ale cosplay wyszedł Ci ;)
    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ja tego nie znam XD Ale i tak bardzo interesujący Post ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na Swojego Bloga !
    Jest na nim dużo porad ciekawych looków , inspiracji i nowości !!!
    Oto link do niego ;D : http://mspendmy.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kończę właśnie oglądać anime które mi poleciłaś 13 odcinków to nie wyczyn. Obejrzę również to. Można by było znaleźć pasujące ciuchy, ale trzeba by było szukać z godzinę lub dwie. Oczywiście chętnie podejmę się tego zadania :D
    Tecza z tefonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam w planach obejrzeć "Shakugan no Shana", czytałam recenzję oraz streszczenie, a teraz przez Twój cosplay mam jeszcze większą chęć to obejrzeć. xD
    Świetny cosplay, może sama coś zaprojektuję, uwielbiam się przebierać za postacie z anime. :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!