piątek, 29 sierpnia 2014

Wracam! + Moje wszystkie projekty z DS. 1#

Hej.
Wiem, że to trochę nie fair, że wracam i odbieram szansę innym, ale zależy mi bardzo na pisaniu tutaj. Przepraszam, że wcześniej się nie powitałam, jakoś nie miałam czasu. Wiecie, mama brała ślub i wgl. Jeszcze te przygotowania do szkoły. xD.

Zabieram się już do głównej części posta, czyli moich WSZYSTKICH projektów z Design Studio.. Sporo ich, mam nadzieję, że to dobrze ;D.

Zacznę od najstarszych.. Matko, to będzie bardzo długi post XD.

Nazwa : Na plaże : D
Widzimy tutaj sukienkę, która jest tak droga, że aż śmiać mi się chce. Czemu tak drogo? Ponieważ robiłam tą sukienkę, zanim moderatorzy postanowili dać wszystkie projekty za 50 sc. Jednym słowem - wtedy było jeszcze drogo. Sukienki nie kupiłam nigdy. Nie podoba mi się i tyle. Dam.. 3/10. Słabo.














Nazwa : Aż sie chce impry <3

Oczywiście, kiedy Duśka robi screena, MS musi zamknąć oczy xd.. W każdym razie sukienka jest droga i brzydka, nie dziwię się, czemu jej nie kupiłam. Ehh, to było tak dawno .. :d

Dam.. 4/10













Nazwa : Jakaś mieszanka . xd


Spodenki i taka cena, że ee.. słowa mi jakoś brak. xD. Brzydkie i tyle. Nie wspominając, że ta nuta jest tu zbędna i jest w dziwnym miejscu.. Hah. A co do nazwy : "HAHAHAHAH". Tak, moja kreatywność sięgała wtedy 0%.

Daję.. 6/10 (Za dobranie kolorów :3)













Nazwa : Yeah

Matko *-*. Cuż za śliczne dzieło! Wow, wow, wow. Dobra, wiecie już ile dam punktów. Wiecie, pewnie. Ee. Tak, idiotyczność daje się we znaki ;D. Co do ceny, to spora, ale nie warta swojej ceny (Masłoooooooooo maślane *-*)

10/10












Nazwa : Segzi 

Niby ładne. W sumie to mi się podoba, takie kreatywne i kolorowe. Ale cena jest wysoka, dlatego nie kupię. Ładne, bardzo. Fajne jest to, że ten stworek jest tak na boku, KREATYWNOŚĆ.

9/10 za kreatywność.














I teraz najnudniejsza część posta. INFORMACJE I OGŁOSZENIA PARAFIALNE ;-; i moja przysięga.



Ja, Diana nazwiska nie podam, przysięgam w imię mojej MS, że nie opuszczę cię aż do śmierci*, blogu. 


* - Śmierci - Nie aż do śmierci, tylko aż do pewnego starego wieku. XD


Może zostanę tu do końca? Kto wie? Ogłoszenia - Będę pisać minimum 2 razy w tygodniu, zdarzy się więcej. Teraz jest sporo redaktorów, więc też mogę trochę odpocząć ;D. A co do posta - Zdałam sobie sprawę, że mam z 50 projektów i że nie dam rady w jednym poście ich przekazać, więc to będzie seria xD.







Moje nowe - stare logo xD.

Nowe, że teraz będę go używać, stare, że kiedyś go zrobiłam ;D.

Paa ;d

Ps. Zrobiłam aska, więc jeżeli chcesz się o coś zapytać - wal śmiało ;d

Mój ask ;d

11 komentarzy:

  1. SUPER ŻE WRÓCIŁAŚ :)
    BARDZO LUBIĘ CZYTAĆ TWOJE POSTY. <3
    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OGÓLNIE LUBIĘ CZYTAĆ POSTY KAŻDEGO REDAKTORA NA TYM BLOGU, BO KAŻDY JEST NA SWÓJ SPOSÓB ORYGINALNY :)

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię :3.

      ~Duśga.

      Usuń
  2. Jea! Jea! Jeeeeaaa!!
    Dusia, Dusia, Dusia !! *0*
    KC ♡ KC ♡ KC♡
    Dusiątkooo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak wróciłaś!!!!!!
    Cieszę się!!!!!!!!! :)))

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej! Jedna z moich ulubionych redaktorek wróciła :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć ( a raczej czytać, ale co tam xD)

      ~Duśga.

      Usuń
  5. Ja, Audi nazwiska nie podam, w imię mojej MS, że nie odpuszczę jej aż do śmierci. XD
    ~ (Audi) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. YEAH! DUSIA WRÓCIŁA. XD
    i super bluzka ze stworkiem, tylko nwm czemu on mi się kojarzy z Ulicą Sezamkową (kochana książka z przedszkola xD)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!