piątek, 29 sierpnia 2014

Back To School with KisieleeeQ #2

Siemuś! ♥
Dziś mam dla Was drugą część "Back To School with KisieleeeQ". Ta część będzie bardziej nawiązywać do MSP, ponieważ pokażę Wam looki na rozpoczęcie roku szkolnego. Zanim przejdziemy do głównego tematu posta, ogłoszenia parafialne:
Kiedy czytałam komentarze z poprzedniego posta, pewien Bobr (użytkownik, rzecz jasna XDD) napisał, że On chciałby, abym zrobiła post, w którym pokazuję ołówki, długopisy itd. Postanowiłam, iż jeśli ktoś chce, abym ten pomysł zrealizowała to... go zrealizuję. Planowałam zrobić go dziś, aczkolwiek tak się złożyło, że dostałam komputer w swoje ręce, i zdecydowałam, że napiszę coś lepszego, a jutro na telefonie (lub dziś napiszę, opublikuję jutro) pokażę Wam te ołówki.
Następną rzeczą jest mecz. W niedzielę (31.08), na stadionie Legii, TVN z TVP będą grali mecz, na cel dobroczynny (odbudowa Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi). A ponieważ mieszkam pod Warszawą, idę na ów mecz. Bilet na jedną osobę kosztuje 15 zł, i z tego co wiem, są jeszcze bilety, więc jeśli Wy też tam będziecie, chętnie się z Wami spotkam. :3 Jakby co, mam miejsce w 13 rzędzie, nad bramką (tylko nie wiem którą XD). Piszcie w komentarzach.

Teraz nareszcie, przechodzimy do Back To School. Będą 2 looki z MSP, ponieważ mam za mało czasu by pokazać Wam looki z reala (nie chodzi o sklep -_-) .

1.
Mmm... Ten look kojarzy mi się z taką przestraszoną pierwszoklasistką (na obcasach xD). Jest taki słodki, a ten kapelusik i pończoszki dodają mu wdzięku, i dziecinności.
Skład:
Włosy (razem z kapelusikiem) - Spring Darlin' (4 Diamonds);
Naszyjnik - Leopard Gold (350 sc);
Top - Rich Rivets (400 sc);
Spódniczka - Rainbow Beauty (550 sc);
Buty (razem z pończoszkami) - Pastel Preepy (525 sc + VIP).
Razem:
1825 star coins + 4 diamonds .







2.
Ten look jest doroślejszy, i bardziej odważny. Bardzo dużo czasu zajęło mi szukanie bluzki, aż padło na tę. Jestem naprawdę zachwycona, tym bardziej nie wymaga ona VIP'a, więc na pewno użyję jej w którymś z moich looków. ♥
Skład:
Włosy (z bandamką) - Bandama Chic (5 Diamonds);
Koszula - Secret Safari (500 sc);
Szorty (z pończoszkami) - Edgy Pastels (575 sc + VIP :c);
Buty - Blocks Away (450 sc).
Razem:
1525 star coins + 5 diamonds.








Przepraszam, że dzisiejszy post jest taki krótki, ale muszę jeszcze zmienić szablon, tło itd. na moim blogu, a nie mam wiele czasu. Mam nadzieję, że looki Wam się spodobały i polubiliście mnie troszkę. Piszcie komentarze, dotyczące meczu, a zarazem looków. Dziękuję za przeczytanie. ♥

~KisieleeeQ



Ps. Już niebawem zrobię nowy podpis.

8 komentarzy:

  1. Fajny jest ten 2 look, jednak kolor włosów jest (moim zdaniem) nienaturalny.
    ~Sara96

    P.S. - pierwsza ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne looki *o*

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem 1 look jest ekstrawagancko-prześliczny! *-* (moje słowa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Właśnie nominowałam cię do Liebster Blog Award. Więcej na moim blogu www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie idę na ten mecz. ;(
    Pierwszy look jest najładniejszy.. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za te ołówki!!
    Looki są śliczne i nawet wyszły dosyć tanio XD.
    Na mecz niestety nie będę mogła przyjść, ale będę przed telewizorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, jak skierują na mnie kamerę, to Wam pomacham. :*

      ~KSLQ ♥

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!