sobota, 30 sierpnia 2014

Cosplay: Shakugan no Shana - Wilhelmina Carmel

 Hey! To znowu ja i wracam do Was z kolejną porcją cosplay'ów!
 Oczywiście, znowu spotykamy się z bohaterami Shakugan no Shana. Dzisiaj przygotowałam dla Was komplet... pokojówki.

Wilhelmina Carmel.


 Wilhelmina wychowywała Shanę. Tak samo jak ona, jest Flame Haze. Carmel-san nie do końca rozumie sytuacje, która zaszła między Shaną, a Mistes. (odsyłam - wikipedia)

PREZENTACJA:


 Z tego kompletu jestem najbardziej zadowolona. Rzeczy są już bardziej dopasowane i pasują do oryginału. Niestety trochę kolorystyka się nie zgadza, ale nie wszystko da się odwzorować na 100%.
 Włosy trochę dziwnie się błyszczą, ale kolor jest w pewnym stopniu zachowany. Do długości nie można się przyczepić.
 Sukienka jest trochę w innym odcieniu i ma krótkie rękawy. W oryginale Wilhelmina nosi długą suknię pokojówki. Ta, którą nosi moja moviestar jest i tak już długa jak na standardy MSP. 
 Buty są trochę za krótkie. Obuwie Carmel w pierwowzorze sięga prawie do kolan. Tu tylko trochę powyżej kostki. 

LISTA MATERIAŁÓW:






Paleta kolorów:


Niebieska obramówka - kolor butów
Fioletowa obramówka - kolor fartucha + "tego czegoś" na głowie
Szara obramówka - kolor sukienki
Różowa obramówka - kolor sznurówek
Biała obramówka - kolor włosów

 Mam nadzieję, że mój drugi cosplay przypadł Wam do gustu. Sayonara. ;*






4 komentarze:

  1. Super look *o*

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo ! :D Nie lubie cosplay'ów z anime na msp ,Jednak shany nawet przypadł mi do gustu. Ten nie za bardzo :c Jeśli się urazilas to przepraszam jakby co to tylko moje zdańje Abiesko . Fajnie opisujesz postacie z anime .
    pøzdrå₩ïäm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie dobrane ubrania, świetny cosplay! Wow xd
    WIESZ RZE CJE POĆIFIAM.

    A tak poza tematem, dzisiaj wreszcie dorwę się do kompa... I wstawię trzy looki <3

    ~Sami wiecie kto, czyli Katheja. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Look jest bardzo ładny.


    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!