sobota, 30 sierpnia 2014

"Ogłoszenia", lel + Aktualności MSP: Konkurs "Campus Life"

Wow
przydało się to pisanie środkiem
bo jest milion redaktorów
ekhem.
Dobra, cześć. Tutaj wiadomo kto.
Wow, zmiana wyglądu bloga, wszystko (według mnie)
jest super! ale... Abiesko, wiem, to w ogóle głupie, ale mogłabyś zrobić ładniejszy nagłówek? Ten jest bardzo ładny, ale... taki jakiś "stary". Wiem, że masz talent... oczywiście, to tylko moja bezsensowna prośba. 
Następnie:
VIP na rok mi się skończył.
Smutna prawda.
Na razie nie będę przyjmować do znaj
(No bo jak, skoro mam 1.801 znaj, a mogę mieć 430?)
Może kiedyś ogarnę tych znaj, ale nie wiem kiedy i nie wiem jak, skoro to jest bardzo, jeśli nie mega trudne (moim zdaniem, przy lagach...)
Próbowałam kupić już VIP'a Elite na tydzień, ale nie wiem, czy będę miała, ponieważ "Zapłać przez telefon" nie chce mi się załadować. Do tego te zlamowane statusy z animkami...

EDIT! Kupiłam na innym kompie, i UDAŁO SIĘ!
Nom nom nom, fajnie. :B JUTRO - BOOSTER!
PRZYJMUJĘ DO ZNAJOMYCH PRZEZ TEN TYDZIEŃ! ZAPRASZAJ, DOPÓKI MOGĘ!
Ostatnia rzecz i aktualności.
Wiem, że za późno itd, ale nie moja wina, że Abiesce zapewne się spieszy i zrobiła idealnie kiedy mnie nie był wybór na admina. Zresztą, nie chcę nim być. W tym roku będę mieć test szóstoklasisty (nic takiego ;-;), Szkołę Muzyczną, mega dużo zajęć z sekcji pływackiej (chcę iść do sportowej w gimbie) i dodatkowy hiszpański. Więc i tak bym nie miała czasu zająć się ważnymi sprawami na blogu. Jeszcze nie mam żadnej kreatywności, pomysłowości, za bardzo nikt mnie się nie słuchałby... 

Rezygnuję. 

Wiem, że 16 godzin przed to BEZSENSU, ale może ktoś zdąży zmienić głos?
Nie głosujcie na mnie. Ten, kto na mnie zagłosował...

Zagłosuj na Hanię bądź Katheję. I tak Hania by nie miała szans wygrać przez moje WSZYSTKIE głosy (może z innymi, ale 16 godzin przed to ciężko). Więc wiecie. Moim zdaniem post na kandydaturę Hani jest bardzo dobrze napisany, widać, że Hania umie używać poprawnie, a nawet pięknie języka polskiego. Za to Katheja miała (oczywiście moim zdaniem) więcej pomysłów. Szanse są bardzo zrównane co do jakości (nie tyczy się ankiety). Mi jest obojętne, kto wygra. Obydwie dziewczyny lubię i uważam, że jedna z nich na pewno by była odpowiednią osobą do ogarnięcia bloga w czasie nieobecności Abieski. Oczywiście, każda z nich jest taką osobą :)

Dobra, koniec wyrażania się tak miło, po polsku itede. Pora na Aktualności!

MOTYW

Motyw moim zdaniem jest ŚLICZNY. Nie podoba mi się tylko te jabłko z pszenicą czy innym zbożem po bokach. Za bardzo nie pasuje to do studiów (Przypomniała mi się taka zajefajna trylogia ;-; I te krótkie studiowanie... nieważne.) 9/10.

UBRANIA

Ubrania dla DZIEWCZYN

Bardzo ładne. Oczywiście VIP mi się skończył przed tym konkursem, a teraz są takie zajebiste rzeczy dla VIP... oczywiście na 3 str są stare rzeczy, ale nieważne. Najładniejsze są spódniczki oraz sukienki (jedna dla VIP, jedna nie). 9/10, przez te stare ubrania.

Ubrania dla CHŁOPCÓW

Hmm, ciekawe. OBOŻE, KASK ZA 1500 SC :O. Dobra, ogarnijmy się, hej. Mało, połowa z drugiej strony to stare ciuchy. ;_;. I niezbyt ładne. 7/10.

ANIMACJE

Takie tam :3
Nazwa: First day of School (oboże ile myśleli nad tą nazwą omg omg omg)
Rodzaj: Nie VIP (Chyba kupię ;-;)
Typ: Pozy
Opis: MS stoi trochę dziwacznie, serio, z megaśnym plecakiem, i żuje gumę. Oczywiście puszcza balony. Mi przypomina to animkę za Diamonds... ;_;

Nazwa: Studied too hard! (Bardzo hart, skoro się nie uczę ;-; XDD)
Rodzaj: VIP (Bo VIP'y to lenie, uważają Modzi. A Normalne MS muszą *pip* na lvl, c'nie Modzi? :))
Typ: Zabawa & Czad NO JA NIE MOGĘ, TO JEST ZABAWA BĄDŹ SPANIE JEST CZADOWE? NO CHYBA NIE. Żyrandol.
Opis: MS siedzi na krześle, ma na biurku książki, jedną otwartą, i śpi *w*. Aww.

Jednak chyba kupię TĄ animkę.
Nazwa: Hard Study (bardziej by pasowało szybkie pisanie zadania domowego XDDD Ogrzewam podłogę)
Rodzaj: Nie VIP (Kupić to? XDD)
Typ: Podstawowe (Indila rządzi! Opz, to nie ma z tym nic wspólnego XD)
Opis: MS siedzi (tak słodko) chyba na tym czarnym czymś aktualnie i pisze coś w zeszycie/książce/pamiętniczku/ćwiczeniach/cokolwiek to jest.

Hmm, osobliwy rowerek. XDD Bo kto ma pośrodku dwóch ram (jeśli dobrze piszę) szary metal? ;_;
Nazwa: Riding to School (Hmm).
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Zabawa & Czad
Opis: MS jedzie do szkoły. :B Opz, rowerkiem, tym osobliwym. XD

Mega mało animacji. :C Za to są dość ładne. XDD 
7/10.

TŁO

Umc, Umc, nawet ładne. :B Podoba mi się! :D Przyda mi się do filmu... 9/10, nie fantastyczne. Wrodzona wredota.

RZECZY

Globus! :D. Hmm, magnesy? A po cóż słoneczniki w wazonie? A te "MSP HIGH"? Nie ogarniam. :/ XDDD
7/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:48/60, Nawet dobrze.

Kończę i lecę robić film :D

Chandelier,
Wieeem, udał się. :D

1 komentarz:

  1. No cóż, muszę zmienić głos. ;c
    Fajnie opisujesz konkursy, podoba mi się tw styl pisania.

    ~monia(000)
    /PatQa
    CHANDELIERNATORS (długie coś to wyszło), czy jak to się tam nazywa. XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!