sobota, 30 sierpnia 2014

Back To School, czyli powrót do szkoły ze stylem!

Heii!
Wreszcie dorwałam się do komputera...
Niestety nie jest on mój - Mama przywiozła go na jeden dzień z pracy, no ale zawsze coś.
W każdym bądź razie, ponieważ ostatnio moje posty pisałam tylko z telefonu, pomyślałam że muszę Wam to jakoś wynagrodzić.
Poza tematem, dzisiaj skończył mi się Vip, co oznacza powrót looków nie wymagających tego statusu!
Nie martwcie się, i tak znowu go kupię, hehe. XD
Z góry mówię, że ten post będzie naprawdę długi, ale to chyba dobrze. :P
Zaprezentuję Wam dzisiaj trzy looki. Jeden będzie dla Vip, drugi za Diamonds, a trzeci nie wymaga żadnej z tych rzeczy.
Zacznę jednak od tego, który wymaga tego ekskluzywnego statusu.
Nazywa się Back2School, czyli poprostu Powrót Do Szkoły.
Tak się prezentuje (Jezu, jak na tej klawiaturze niewygodnie się pisze :C):


Jak dla mnie komplet idealny na rozpoczęcie roku szkolnego.
Delikatny look, stuprocentowo dziewczęcy. Skarpetki zapełniają pustkę, a uczesanie włosów powoduje że nie trzeba zakładać więcej niż kolczyki.
Całość prezentuje się zgrabnie i jest przyjazna dla oka.
Bardzo podoba mi się motyw kropek na górnej części sukienki, co dodaje uroku.
Dobra, przechodzimy do składu naszego kompletu!


Cena nie jest najgorsza, uważam że look jest jej warty.
Kolczyki, które zostały dodane w nowym konkursie są świetne! Prawie identyczne jak te dla Vip.
Dobra, nie gadam (Chociaż i tak w tym poście naprawdę dużo się nagadam) i przechodzę do innych wersji kolorystycznych kompletu.

I Wersja Kolorystyczna

Kawowa, kojarzy mi się z Cafe Latte (Boże, jak to się pisało? Nieważne).
Bardzo mi się spodobała, delikatna, jednak nie aż tak elegancka jak poprzednia.
Kolczyki ledwo co widać, dlatego w zasadzie można ich nie kupować - Wtedy cena wyniesie tylko 1475 sc!













II Wersja Kolorystyczna

Podobna do oryginału, jednak ten niebieski jest jaśniejszy.
Ładna, jednak bardziej podoba mi się pierwsza propozycja.
Ponownie kolczyki średnio widać, można je odjąć z listy zakupów.















III Wersja Kolorystyczna

Śliczna!
Najładniejsza z innych propozycji kolorów.
Szary w połączeniu z ciemnoczerwonym wygląda świetnie.
Bardzo mi się spodobała i mogłaby rywalizować z oryginalną.


















Dobra, pierwszy look zaliczony (Sesja będzie wspólna, wstawię ją pod koniec). Paletę kolorów sobie dzisiaj odpuszczę, za co przepraszam.
Kolejnym kompletem będzie look za Diamonds.
Nosi nazwę Never Be Good, czyli skrócona wersja (Powinno być I Will Never Be Good) Nigdy Nie Będę Dobra/Grzeczna. Dlaczego? Strój kojarzy mi się z taką niegrzeczną dziewczynką, zobaczcie dlaczego:


Niewiem czy Wy też macie takie odczucia, jednak ja owszem.
Komplet jest ładny, jednak bardziej podoba mi się pierwszy. Ten nie pasuje do mojego stylu, podoba mi się aczkolwiek wolę tamten. Gadam o niczym, jak zwykle.
Ciemnoczerwona czapka bardzo pasuje do trampek, bluzka i spodenki też.
Oto skład:


Cena wynosi 8 diamonds i 450 sc, na obrazku jest wyższa ponieważ spodenki pochodzą z DS.
Komplet jest ogólnie tani, ale dla tych którzy mieli albo mają Vipa.
Dobra, przechodzę do koloryzacji (Włosów) looka.

I Wersja Kolorystyczna

Ta zieleń kojarzy mi się z moro, dlatego jej użyłam.
Ładna, jednak bardziej podoba mi się oryginalna.
Nie wiem co mogę napisać więcej, przejdę do
Kolejnej
Wersji
Kolorystycznej.
(Tak, zapychacz miejsca XDD)












 II Wersja Kolorystyczna

Lawendowa ♥
Bardzo mi się podoba, jest najbardziej delikatną koloryzacją.
Kojarzy mi się z taką dziewczyną, która stara się ubierać jak taka niegrzeczna, jednak niezbyt jej to wychodzi XD
Kolejny
Zapychacz
Miejsca
XD











 III Wersja Kolorystyczna

Morska? Jak się ten kolor nazywa?
No tak, turkusowa.
Chyba najładniejsza wersja, nie wliczając oryginału.
Ogólnie to od dawna chciałam wykorzystać ten kolor, ale nie wychodziło :c XD

















Ok, drugi look zaliczony.
W takim wypadku przejdziemy może do tego kompletu, na którego wszyscy czekali!
Znowu reklama w moim wykonaniu.
Chodzi mi o strój, który nie wymaga Vipa.
Nazywa się School Elegant, czyli poprostu Szkolna Elegantka.
Tak wygląda:


Szczerze to jest najładniejszy look z tych, które dzisiaj prezentowałam.
Kocham ten kapelusz, ta sukienka jest prześliczna, buty świetnie pasują do większości kompletów, a włosy idealnie komponują się z dodatkiem.
Oto skład stroju:


2150 sc... Drogo, jednak uważam że strój jest warty swojej ceny.
Możemy zamienić włosy na jakiekolwiek inne, które już posiadamy - Wtedy cena wyniesie 1650 sc. Nie jest to już tak dużo.
Tak prezentują się inne wersje kolorystyczne:

I Wersja Kolorystyczna

Łososiowo-Różowo-ONieokreślonymKolorze-Wersja.
Bardzo ładna, występuje w (Filmie) niej klasyczna, biała koszula.
Podoba mi się, jednak oryginał jest, no, lepszy.
Zapychacz
Miejsca
XD












II Wersja Kolorystyczna

Cudo!
Szaro - Fioletowa...
Naprawdę, naprawdę ładna.
Mogłaby walczyć z oryginalną jednak sądzę że ta druga zwyciężyłaby XD
Mimo to, koloryzacja kompletu jest bardzo ładna.













III Wersja Kolorystyczna
 
Chyba najgorsza ze wszystkich koloryzacji, jednak i tak ładna.
Niebieski podchodzący w zielony z dodatkiem czarnego wygląda ciekawie.
Następny
Zapychacz
Miejsca
Bo
Nie
Mam
Co
Napisać
XDD










Dobra, wszystkie looki zaliczone, gratuluję tym, którzy dobrnęli aż tu... XD
W takim razie została nam tylko sesja:




Szkolne koleżanki <3
Ogólnie komplety nie mają błędów, a prezentują się świetnie.
W realnym świecie sama ubrałabym coś takiego.
Więc to chyba na tyle.
Gratuluję jeszcze raz wytrwałym. XD
Mam nadzieję że wynagrodziłam moją lichą aktywność na blogu, chociaż starałam się jak mogłam. Myślę że mnie zrozumiecie.
Zapraszam do zalajkowania looków, a może i kupienia ich u mnie (Mam wszystkie).
To... Chyba naprawdę tyle.
Więc cóż, zostało mi tylko to:
Do następnego posta!


7 komentarzy:

  1. 2 Look najładniejszy ^^

    Pozdrawiam kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię look nie VIP. Bardzo mi się podoba. Z resztą wszystkie są świetne.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne looki *o*

    Pozdrawiam

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!:)
    Looki są po prostu boskie!!
    Pozdro;)
    ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne looki, nie mogę się zdecydować który najlepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne looki, 3 najładniejszy :3
    Może nawet go kupię ;)
    Pozdrawiam
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!