piątek, 19 września 2014

Informacja.

Dobry. Tu Laniacz, na tabie heheheheehhehehe. Oczywiscie komp mi dzisiaj niespodziewanie zaczal sie wylaczac, wiec musze go dac do serwisu, w poniedzialek. MOZE sie dostane do kompa brata, ale nie jest to pewne.
Srajmy razem
Krotko: jest duze prawdopodobienstwo, ze nie zrobie Aktualnosci. Nie wiem, kiedy bede miala kompa. Moze mi sie sam naprawi ( ostatnio sie przegrzal, i tak bylo, ale jest prawie zimny, wiec nwm ) a moze go dostane np. we czwartek? Nie wiadomo. Jak jakis redaktor chce opisywac jedna animke, unikaty, tlo i rzeczy to prosze bardzo. I tak Kathej opisala pod swoim katem ubrania, kazda osobna strone, wiec...
Mi sie powrot niektorych unikatow podoba, a Wam?
Ja je lubie nie ze wzgledu, ze byly UNIKATAMI (tak, bo teraz sa w sklepach) ale ze wzgledu na to, ze lubie takie matowe ubrania, bo latwiej tworzyc looki.
Przepraszam za brak polskich znakow, wygodniej mi na tablecie bez nich.
Bez loga, nie ogarniam taba.
JUTRO ROBIE KONCOWKI Z BIBULY, A NIEDLUGO NEW OPRAWKI! JAJ.
Jeszcze zyje, spokojnie.

~Laniacz ♡
Ps. Sorki, ze nie na srodku.

Edit od Katheji: Wika, przestawiłam Ci to na środek. XD

3 komentarze:

  1. Ja też uważam, że unikaty nie są fajne z tego względu, że są unikatami, tylko dlatego, że jest stara grafika, którą wprost uwielbiam! <33
    JEST CUDNIE :D
    Ale troszkę mnie dziwi to, że dodali serce MOM, syrenkę i czaszkę, natomiast nie dali gwiazdek i spódniczek dla 'wery importantów', Princess Toesów i takich tam...
    NO ALE ŻE MOMA I SYRENĘ PRZYWRÓCILI TO PO PROSTU HAŃBA. SĄ TO BARDZO WARTOŚCIOWE UNIKATY, WIELE OSÓB DAŁO ZA NIE BAAAAARDZO DUŻO, A TUTAJ SĄ ZA PÓŁ DARMO, PORÓWNUJĄC DO CENY PRZEDTEM, KIEDY BYŁ CENNIEJSZE.
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. MASZ NA ŚRODKU. :D
    KATHEJO, TY TO TAK DBASZ... XDD

    .
    .
    .
    .
    .
    NARESZCIE
    WRĘCZ
    OFICJALNIE
    .
    JESZCZE JEDEN
    .
    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh. Dziękujemy (tak liczba mnoga xd) za info. XD Kathejo Ty zawsze dbasz o redaktorów. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!