piątek, 19 września 2014

25 LVL! ♥ + I Believe In My Dreams - #Look + Loga na zamówienie - Zapowiedź.

Heii!
Wiem, wiem, długi tytuł.
Nie zwracajcie na niego uwagi. Ma taką a nie inną długość, bo mam do przekazania Wam bardzo dużo spraw.
Pierwsza jest taka, że znowu jestem na komputerze! ♥
Wiem, wiem, niesamowite.
Następną rzeczą jest to, że Wbiłam 25 lvl! Dzisiaj kupiłam boostera i wbiliśmy na nim 250 tysięcy fame, naprawdę Wam dziękuję!
Ta przepiękna liczba tak zdobi mój profil:


Boże, marzenie. ♥
Zawsze chciałam mieć 25 lvl, i teraz się to spełniło!
Jesteście naprawdę niesamowici, tak szybko lecą te poziomy...
Nadal w to nie wierzę, ale chyba jednak to prawda.
Dziękuję wszystkim tym, którzy przyczynili się do tego levela chociaż jednym grafem. Jesteście najlepsi. <3
Dobra, nie sram (Pozdrowienia dla Laniacza.C":).
Przygotowałam dla Was dzisiaj looka.
Nosi nazwę I Believe In My Dreams - czyli Wierzę w moje sny.
Komplet jest... Bynajmniej nie w moim stylu.
Nigdy nie zrobiłam aż tak przepchanego stroju, jednak jestem z niego bardzo zadowolona.
A właściwie czemu powstał?
Dlatego, że do Diamentowego Awardu "Big spender" czy coś takiego (Trzeba wydać 200 tys. sc.) brakowało mi 5 tysięcy wydanych sc, więc zrobiłam drogiego looka, i kupiłam kilka animacji (Ten award dal mi dużo jeśli chodzi o lvl).
Znowu sram. Joł.
Tak wygląda ciągle omawiany komplet:


No, takie duże, że dopatrzycie się każdego szczegółu.
Czy tylko mi ten look kojarzy się z Niemką?
Zawiera sporo unikatów, mianowicie ten "kolczyk", syrenkę, serduszka, gwiazdki, MOM i to dziwne coś na drugą nogę.
Taki trochę plastikowy, ale mi się tam podoba.
Oto (Tym razem poprawna) cena i skład:


Wow.
Patrzcie. 12 rzeczy. Cała strona. Mój rekord, kurczę, gratulacje się mi należą *3*
Jezu, jak ja się namęczyłam żeby ten komplet był jak najdroższy, ale i tak nie wyszło. 2850 sc, liczyłam na 4-5 tys, ale równocześnie ładny strój.
Ok, znowu sram.
W sumie to możecie zdjąć te unikaty, wtedy wyjdzie -650 sc mniej.
Chwila, czyli ile za ten komplet?
2850 sc - 650 sc = 2200 sc, o ile dobrze policzyłam.
Czyli w sumie nie tak drogo, patrząc ile tu naćkałam.
Może inne wersje kolorystyczne? Ok.

I Wersja Kolorystyczna

Banan.
Mi się strasznie podoba *o*
Taki jeszcze bardziej niemiecki.
Wow.
Ogółem to nie polecam tej wersji zakładać na dłużej niż dzień, bo mnie już od niej oczy bolą.
JOŁ.
A
Oto
Sławny
Zapychacz
Miejsca.
W skrócie AOSZM. Ładna nazwa.






II Wersja Kolorystyczna

Oczojebus Totalus ._.
Jeszcze bardziej wali po oczach niż tamta.
Ładniejsza żółta.
Dobra, nie jest źle.
Zapycham
Miejsce
Przy
Innej
Wersji
Kolorystycznej.
Tym razem skrót brzmi ZMPIWK. AOSZM lepsze.








III Wersja Kolorystyczna

Mrr <3
Chyba najlepsza.
Przynajmniej moim zdaniem...
A ja się nie znam, c'nie.
Zapychacz
Miejsca
Jest
Przydatny.
Kocham
Galaretkę.
Skrót? ZMJPKG. Walkę wygrywa AOSZM.











Może... Sesja?
Wowow, w jednym obrazku.


#Selfie na ostatnim. :3
Czasami wystaje bluzka, albo paski ze spodenek.
Ogólnie jestem zadowolona z tego kompletu.
Look'a możecie kupować u mnie pod nazwą '25 lvl!, nie na takiej jak na blogu - Nazwę wymyśliłam niedawno XD
Może dasz lovka? ♥
Żebram. Nie chcę. NOPE.
Dobra, ostatnia część posta.
Mianowicie... Loga na zamówienie!
Dokładnie tak. Zauważyłam, że Laniacz dawno nie robiła tej serii, a ja lubię robić loga, więc czemu nie?
Oczywiście Wiktoria może kontynuować serię.
Dzisiaj przygotowałam tylko trzy loga, losowym komentującym.
W następnych częściach będzie ich więcej.
Jeśli chcesz logo, zgłoś się w komentarzu, z opinią na temat posta/looka/czegośtam.
Ok. Nie gadam.
Pierwsze logo, które przygotowałam, jest dla Independent Girl. Oto one:

 
Takie słit.
Dosyć mocno różowe, ale równocześnie słodkie i ładne.
No, przynajmniej mi się podoba.
A ja się nie znam.
Jak wiadomo.
Inde, mam nadzieję że Tobie podoba się logo, jeśli nie - Zawsze mogę zrobić Ci inne.
Og. Lecimy dalej.
Kolejne logo przygotowałam dla BeautyFactory, inaczej Natalki. Tak się prezentuje:


Boże. <3
Cudo. ♥ No, mi się naprawdę podoba.
Przyznam, napracowałam się nad nim i nie byłam pewna co do tej czcionki... Wyszła jednak ładnie.
Jestem zadowolona z tego loga, mam nadzieję że Tobie też.
Ostatnim logiem na dzisiaj jest logo dla Inez2010, oto one:


Boże, takie krejzi. ;-;
Nie jest źle, ale dupy nie urywa, staniki nie latają.
Za to czcionka wyszła genialnie. *3*
Dobra, to byłoby chyba na tyle...
Zgłaszajcie się po loga w komentarzach, z oceną posta. Zależy mi na tym, bo często jak się zgłaszacie, to nie piszecie nic o poście. :c
Dobra.
Sram.
Znowu.
Ok, kończę.
Jeszcze raz dziękuję za 25 lvl, i...

Do następnego posta! ♥


Tak, nowe logo. Niezbyt mi się podoba, ale ok.

30 komentarzy:

  1. Prześliczne loga! *-* Dziękuję
    BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  2. Banaaaaaan. Look sliczny,ale nigdy nie kupuje od nikogo looks.
    Sliczne loga, rob dalej! Pizap i moja "instrukcja"na kolaz ( badz obrazek ) , c' nie?

    Lel, kazdy wie kto.

    PIERWSZA, CHYBA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę logo!
    majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę logo! Tag, ja chcę lelz. Dopiero co se zrobiłam, ale wyszło do .. banana XD. Cichooooo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Look - śliczny, ale bez tatuaży byłby jeszcze lepszy. (moim zdaniem)
    Mogłabym logo? ;3 Jeśli byś mogła to z ostatnim zrobionym przeze mnie dla mnie look'u (o bosh, pokręciłam)

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  6. Kathejo zawsze mi urywasz dupę i mój stanik lata po całym pokoju. ;-; xD
    Look śliczny, cudny i mrałtaśny, ale nie kupuję od innych looks. :*
    Ano tak, gratuluję Ci 25 lvl, naprawdę to duży poziom, szybko wbijasz, hehe. ^^
    Co do log, to są ekstra! Zrobisz mi? :D

    Pozdrawiam,
    Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi dupe urywa jak moje paczały zobaczą looka by Katheja :3
    Taka tam riposta. Ehejejej.
    Aj
    Lof
    Zapychacz
    Miejsca
    Awawawa *-*
    Taki tam długi koment. Wowow.
    Tak wogle zupa loga. Chcem takje.
    Gratulacje z okazji 25 levela (autokorekta podpowiedziała wesela.. Kathejo z kim się zenisz po raz 25 ? Xd)
    Wersja bananowaaaaaaa <3
    Po raz drugi mówię, CHCE LOGO XDDDD AWAWAWA
    /NajdłuższyKomentarzPoTymPostem
    Czyli
    Zue :33

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiec tak xD Look sliczny, jeden z najlepszych :3 Loga sa piekne, lecz wg mnie moglabys ich dawac wiecej xD Moglabym logo ? Login to Draculaurazmonsterhigh
    Styl byle jaki, napis Lala :D
    'Lala.:S

    OdpowiedzUsuń
  9. Pff. Można skomentować? Heh. Co do looków to nie mój styl :( Jestem bardziej cichsza i że tak powiem .... lekka? XD Kolory są żywe, ciężkie i jaskrawe xd Ja obstawiam na biel, błękit i czerń. W twoim przypadku sądzę iż kolory są idealne (: W tym looku obstawiam na dobranie niemieckie. Kokardy kojarzą mi się z plastikiem a w Niemczech właśnie o takie kombinacje chodzi :) Całość ogólnie ze sobą współgra lecz kłują mnie te dwie kokardy. Dla mnie w zupełności wystarcza jedna :) Nie uważaj Zosiu tego jako hejt (; Nie znam się na modzie więc co ja tam mogę wiedzieć :c Wersje kolorystyczne takie trochę oczo-jeby xd Tylko ten banan taki cichy ( XD ) Co do loga to śliczny jest! Miło by było ujrzeć siebie na jednym z kolejnych :* Kurcze, nie chce byś tego koma zrozumiała źle :( Co ja mogę dodać? Gratuluję lvl ♥I tak ci już gratulowalam jak sobie pisalysmy. Jejku to chyba najdłuższy kom (: Jeeej zapchne jeszcze miejsce na wszelki wyladek xd
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Mogą być błędy ponieważ piszę z telefonu (: Twoja lovendi ♥





    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobisz logo? Biscut2002 chyba kojażysz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne logo, z koim ulubionym kompletem *-* Look (jak zwykle) sliczny, oryginal najlepszy :) No i kongratcie 25 levela to taka ladna i ksztaltna liczba co nie? XD
    ~Independzio piszacy na telefonie lel

    OdpowiedzUsuń
  12. Look zrobiłaś śliczny, tylko jak dla mnie troche przeładowany. Oryginał górą! ♥
    Co do lóg (nie kapie, jak to sie pisze?) to wszystkie ładne.
    Proszę logo. Nick: wawa non mary ( no, wymyśliłam na poczekaniu... XD )

    ~ wawa non mary

    Ps. GRATULACJE ZA 25 LVL!!! Ja o takim se moge tylko pomażyć... xd
    Ps.2. Musze se zmienić tom balerinas na coś innego. ( taaaa, znowu wymyślałam siedząc...xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, gónwo pisze. EDIT: Ani troche przeładowany ale niepasuje mi ta włosowa kokardka. XD

      ~ wawa non mary, ta na górze.

      Usuń
  13. Zrobisz mi logo ?
    TheJulia 5546
    Jakby coś ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny look Kathey :3
    Pomimo 12 ubrań look nie jest przesadzony.
    GRATULUJĘ 25 LVL :* Szybko wbijesz 26 :*
    Zgłaszam się po logo =)
    Pzdr :*
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym prosiła o logo (Kasiuulkaa=3) chciałabym żeby było wiosenne! <3
    Ps. Śliczne loga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny look <3 Uważam, że bez kokardy (tej z tych jakby włosów) byłoby lepiej. Najbardziej podoba mi się orginał. Loga są śliczne <33.
    Zgłaszam się po logo. Gratulacje Kathejo!! Wkońcu 25 lvl!

    Pozdrawiam,
    szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkońcu 25 lvl? Powinno być ,,Gratulacje Kathejo!! Już 25 !!!"

      Usuń
  17. Zrobiłaś śliczne loga! *-* Jaram sie nimi *o*
    Serio a look cudny! ♥♥♥♥
    Zgłaszam się na logo dla mnie :D
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś na msp ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  18. O boże dziękuje za logo. Wiesz już druga osoba mi robi logo z tym lookiem (tamto na blogu kisieleq) A co do looku bardzo ładny taki w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Look cudowny. Mrr.. Najbardziej podoba mi się oryginał, chociaż inne wersje kolorystyczne też są mega. Loga są śliczne.. :)) Z tych 3 najładniejsze (według mnie) jest to dla Independent Girl (dobrze napisałam? xd). A więc mogę logo?
    Czy wszyscy na tym blogu robią takie cudowne loga? O_o Wow, ja nie umiem xd.

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zawsze po napisaniu mojego nicka sie pytaja, czy dobrze napisany :< Moze rzeczywiscie przy wybieraniu nicku powinnam wybrac Ubbelibubbelimuk (to nie zart, mam takie nicki na niektorych stronacch internetowych xD).
      Nie, szczerze mowiac historia mkjego nicka jest baaaaardzo dkuga i nie chce mi sie jej tu opowiadac bo jestem na telefonie i co chwila robie bledy :x.
      ZE WZGLEDU NA POWSZECHNA TRUDNOSC NAPISANIA MOJEGO NICKU MAM KSYWKE TOST :3
      ~Independent Girl aka Tost

      Usuń
  20. CUDNY, CUDNY, CUDNY I JESZCZE RAZ CUUUUUUUUUDNY <3
    Boże... kolejna modowa miłość xD
    - weronif 6

    P.S. Ja też poproszę logo :3

    OdpowiedzUsuń
  21. LOOK JEST OHYDNY BLE




    ŻART ŚLICZNY BOŻE KATHEJO <3 LOGA CUDNE TWÓJ JEST NAJ :)) MOGE PROSIĆ O LOGO IZEŁ KOT BELLA

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 25 lv.
    Look przepiękny <3
    Chcem logo #
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje,25 :* Taka ladna liczba XD . Mogę logo? Najlepiej w truskawkowym stylu
    Największa
    fanka
    Banshee.
    Lubie
    truskawki.
    W skróce : NFBLT . Takie fajowe... Nie wiem co xD


    Dobra koncze kom bo dlugi *°*.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogłabyś mi zrobić logo? Jestem Filcia2002

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!