sobota, 20 września 2014

Comeback - #Look + Loga na zamówienie #2 (+ Pojedynek lóg z Laniaczem)

Heii!
Tutaj ja, jkbc.
Dzisiaj znowu mam komputer (Jak widać), więc piszę.
Ponieważ Tydzień Unikatów trwa, postanowiłam przygotować dla Was looka z tych właśnie ubrań.
Komplet nosi nazwę Comeback, czyli Powrót/Wróć.
Czemu właśnie taki, a nie inny tytuł? Tym razem ma jakieś powiązanie z lookiem, nie jak zwykle.
Unikaty wróciły - Dlatego też strój nosi nazwę "Powrót".
Tak się prezentuje:


Ogólnie look bardzo mi się podoba.
Jest prawie cały unikatowy, jedynie włosy i kokardka takie nie są.
Ta sukienka <3 Aww. :3
Zakochałam się w niej dawno, a teraz mogłam ją kupić!
Nie mogłam napakować więcej tatuaży, c'nie?
Gwiazdki sobie odejmiemy, bo niestety ich nie przywrócili.
Ah, zorientowałam się dopiero po wstawieniu screena tutaj.
Jak ja uwielbiam moją inteligencję.
Dobra, sram.
Ej, wstawić ten skład? :/
No dobra, oto (Nie do końca dobra, znowu) cena i skład (POWTÓRZENIE!!!111 JEDYNKA KATHEJO!!!111!!).

 
Tsa, inne konto niż zazwyczaj.
Przyzwyczajcie się. (:
Ok. Cena z nóg nie zwala, przyznam.W sumie komplet kosztuje 2200 sc, bo oczywiście nie zdjęłam gwiazdek. PO CO?
Rozwala mnie porównanie balerinek do tej prześlicznej cudownej kocham słit <3333 sukienki, bo owe buty kosztują o 100 gwiezdnych monet (Ah ten polski ♥ Chodzi o sc) więcej. Facepalm.
Jak odejmiemy tatuaże, cena wyniesie sami policzcie sc.
W sumie jeśli zdejmiemy te "rzęsy" to będzie jeszcze taniej. Razem z malunkami - 1900 sc.
Dobra. Nie sram. Tak prezentują się inne wersje kolorystyczne:

I Wersja Kolorystyczna

Kawa.
Kto wybiera się do Kawiarni? Nikt? Szkoda.
Ładna wersja (Nie jestem przyzwyczajona do jasnej skóry), aczkolwiek oryginał bardziej mi leży.
No
I
Co
Innego,
Jak
Nie
Zapychacz
Miejsca?
Skrót: NICIJNZM, słabo. AOSZM jak narazie było najlepsze.





II Wersja Kolorystyczna
 
Wiśeśenieśnia.
Nowe słowo. Fajne? (:
Ładna, nawet śliczna.
Kórka, może powalczyć z oryginałem.
No, przynajmniej na tej skórze wygląda ślicznie.
Kolejny
Zapychacz
Miejsca,
Lubię
Go.
KZMLG. No, nienajgorzej.








III Wersja Kolorystyczna

A to taka podobna do oryginału.
Nom, ładne.
Lololol. Czyżby ładniejsza wersja niż oryginał?
.
.
.
NOPE. Oryginalna jakoś bardziej mi leży.
Witaj
Zapychaczu
Miejsca!
Tylko trzy linijki zapychacza i WZM. Nom, fajny skrót.












Ox. W sumie chyba jednak oryginał wyszedł najlepiej.
Jak chcecie to możecie posprawdzać z białą kokardką, dołem sukienki i tatuażami ale ja na tym koncie mam taką skórę, że nie było widać tatuaży ;w; XD
Może sesja?
Tym razem w trzech obrazkach, bo mam inny strój i nie chciało mi się aż tyle razy przebierać. ;-; Jestem leniwa. Wiem.



A tam, i tak wygląda jakby było w jednym.
Bezbłędny komplet <3
Mraśnie.
Możecie sobie go albo kupić, albo zalajkować pod nazwą jak na blogu.
A TERAZ DRUGA CZĘŚĆ POSTA.
Więc dzisiaj i tak miałam zrobić Loga na Zamówienie, ale Laniacz wyzwała mnie na Pojedynek lóg.
Robimy loga tym samym 6 osobom, i w komentarzach piszecie które loga ładniejsze, możecie też osobno, tzn:

Pierwsze logo - Laniacz
Drugie logo - Kathey
Trzecie logo - Kathey
Czwarte logo - Laniacz
Piąte logo - Laniacz
Szóste logo - Kathey
Czyli w sumie 3:3.

Ok. To wiecie na czym to polega. Gramy o złote gacie. ;_;
Tym razem ja miałam prawo wyboru, i wybrałam losowe osoby z komów. Są to:

~ Emily McCline
~ Bythey
~ Czarna Zuellas
~ Kasiuulkaa=3
~ Kasia3348
~ sara96

No to nie będę srać, przejdę do lóg.

Pierwsze logo, które wykonałam, jest dla Emily McCline. Oto one:


Boże, zakochałam się. <3
Bardzo mi się podoba, takie oryginalne, ale śliczne.
Też zrobię sobie logo z motywem pasków.
Naprawdę mi się podoba, i mam nadzieję że Wam też. ♥

Kolejne logo jest dla Bythey, tak się prezentuje:


Nomć, ładne.
Ciężko było znaleźć takie paski, ale w końcu pomyślałam o czymś, jak jesteś mądry to się domyślisz XD
Ładne, ładne. *3*

Kolejne logo stworzyłam dla Czarnej Zuellas, inaczej Zue.


Takie mraśne <3
Czarne, a ten róż jest w kolorze Twoich ust.
Bardzo mi się spodobał taki motyw.
Mam nadzieję, że Wam też.

Następną osobą jest Kasiuulkaa=3, to logo dla niej:


Haha, te oczy kota XD
Ładne, takie kontrastowe.
Oczy owego zwierzaqa są podobne do oczów Kasi. ♥
Takie całkiem spoko.

Przedostatnia jest kasia3348, tak wygląda logo:


Musiałam dodać te kropki. XD
Czy tylko ja mam wrażenie że ta wyraźna MS puszcza bańki? ;w;
Chyba tylko ja, c'nie?

I ostatnie logo, dla sary96...


Nomć, oryginalne.
Strasznie przyoczojebiło kolory ;-; No to już chyba nie moja wina. ;-;
Ale mniejsza.
Trochę dziwne to logo, ale mi się podoba.
W końcu ja jestem dziwna.

Ok. To tyle. Zgłaszajcie się po loga w komentarzach, z oceną posta.
Nie zapomnijcie ocenić lóg, ale zaczekajcie na loga Laniacza. XD
Przypominam o konkursie redaktorów, niedługo będzie II etap.
To chyba tyle.

Do następnego posta!


Muszę zmienić to logo.

43 komentarze:

  1. Bardzo ładne loga Ci wyszły. Mi się najbardziej podoba to dla Emily :) Poproszę logo.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Szajepjaszczy posyteu !
    Poproszę logo, bo logi som egzdraśne.
    Jea jea jou !
    ~sweet elena (se)

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę logo wisniowa wersja naj kot bella

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podobało logo dla Emily McCline i proszę o logo gabicyganczuk

    OdpowiedzUsuń
  5. Zocha!!!!!!!11111!!!!!! Xd chyba wiesz kto XD tiger ach chce logo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiulki mi się b. podobaa! kocham <3 takie kotowate :D zgłaszam się klodia78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgl te twoje oczy mhmkhsahgdshjgd <3 cud. miód i orzeszki

      Usuń
  7. Super chruper look *-*
    SLOWO KÓRKA <3333 KOCHAM JE XD
    Najlepsze logo dla Emi, Boze, jaka ona ma ladna movie star! To z oczami kota tez jest biste!
    Wiem, ze ostatnio robilas dla mnie logo, ale... Moge poprosic o jeszcze jedno?
    ~Inde-Julczensidlo, ktore nie umie sobie zrobic nawet ladnego podpisu (:
    ZNOWU SIE UZALAM NAD SOBA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O em dżi Kathejo piękne logo. Podoba mi się też to dla Emily i Kasiulki. Reszta też jest spoko.
    Bardzo ładny look, bardzo mi się podoba połączenie włosów z sukienką. A wersja? Chyba Kawowa. Aw.
    Zresztą każdy twój look mi się podoba. No co zrobisz, nic nie zrobisz. XD
    Kocham Zapychacza Miejsca <3
    A
    Więc
    Zapychacz
    Miejsca
    :3 XD
    Nomć, to koniec tego komentarza, nomć.
    ~Zue ^^
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wszystkie loga są super *-* I bardzo fajne są skróty od zapychaczy miejsc xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Łeł, Sara jakie logo *-*
    Kathey spróbuj:
    Zapychacz
    Owalny
    Namber
    Fajw
    A
    Ludzie
    Niszczą
    Oczy
    Wychodzi ONFALNO, nieźle, ale ze mnie poeta *w* aaaaa.... Zapomniałam, się zgłaszam ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meow, fajne logo, co ? <3 Nomć, mi się baardzo podoba ;3

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale dla mnie Look nie zrobił wrażenia "wowowowowowwowowowowowowwowowowowwowowo..[..]". Dlatego, że połowa moich znajomych zrobiła Look z tą sukienką i balerinkami. D: I tak jest śliczny, ale wolę swoją wersje. ^^ Loga są równie śliczne jak ta sukienka, którą kocham ♥ Najlepsze dla Emi i Bythey *-* Kurde jak ja nie lubię AOSZM, czy tam innych zapychaczy :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę logo. A co mi tam. Raz się żyje. Hyhy
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś na MSP ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce logo
    majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  14. Moglabym logo? Nick Draculaurazmonsterhigh
    Super look, moze kupie :3
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chcę logo xd
    [Ala123]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę logo!!! Piękny look <3

    Pozdrawiam,
    szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne :* Mogę logo? Najlepiej truskawkowe :*
    Pozdrawiam :3
    Największa
    fanka
    Banshee.
    Lubie
    truskawy.
    Czyli NFBLT.
    P.s mój login: miss tomlinson$$$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezdem wiekszą fankom Zuzi. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  19. Też chcę logo! XD
    Dawałabym je na koniec posta na swoim blogu.
    Nick: Patricia45

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne loga <3 Look także <3
    ~Kanircia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie problem, moglabym takze prosic logo? *-* Masz talent, moj nick to kanircia

      Usuń
  21. Zrobisz logo ze mną ?
    TheJulia 5546
    jak coś :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Loga cudne <3 Najbardziej podoba mi się dla logo dla Emily, takie eleganckie i mraśne <3 Zgłaszam się $hhaniaa$

    OdpowiedzUsuń
  24. Loga cudne :3. Po proszę logo mój nick : otylka 109

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłabyś mi logo? Jestem Filcia2002

    OdpowiedzUsuń
  26. Poproszę logo. Jestem Wiciusia11

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny look =) Też zakochałam się w tej sukience jest boska :*
    Loga śliczne + Bardzo dziękuje, że mi również zrobiłaś :*
    Pozdrawiam :*
    ~Bythey

    OdpowiedzUsuń
  28. EJEJ BARDZO PILNE, PROSZE O ODPOWIEDZ!
    KATHEY, JAK TY TO ROBISZ, ZE TWOJE LOOKI SA ZAWSZE TAK DOKLADNIE WYCIETE? WSTAWIASZ JE DO ARTBOOKA? JESLI TAK, JAKAL NAZYWQ SIE ANIMKA, KTOREJ UZYWASZ, ZE MS TAK SOBIE LADNIE STOI? XDDD JESTEM NIEKUMATA JESLI O TO CHODZI, A NIE CHCE MI SIE OBRABIAC POSTACI W GIMPIE ZA KAZDYM RAZEM.

    INDEPENDENT GIRL

    OdpowiedzUsuń
  29. EJEJ BARDZO PILNE, PROSZE O ODPOWIEDZ!
    KATHEY, JAK TY TO ROBISZ, ZE TWOJE LOOKI SA ZAWSZE TAK DOKLADNIE WYCIETE? WSTAWIASZ JE DO ARTBOOKA? JESLI TAK, JAKAL NAZYWQ SIE ANIMKA, KTOREJ UZYWASZ, ZE MS TAK SOBIE LADNIE STOI? XDDD JESTEM NIEKUMATA JESLI O TO CHODZI, A NIE CHCE MI SIE OBRABIAC POSTACI W GIMPIE ZA KAZDYM RAZEM.

    INDEPENDENT GIRL

    OdpowiedzUsuń
  30. Heyo ! Rozwalasz mnie Kathey ... ^^ przejdzmy do rzeczy ... Logo , ---- nie wiem co powiedzieć słowo mi uciekło. .. Wracając zglaszam się , chcę mieć swoje logo Xd .. Login do MSP MyDreamMyRoad ... Tak wiem , ciągle daje kropeczki a nazwa tak , wiem głupia miała być dość nietypowa i tak się tez stało .. I co z tego , że prawie po każdym zdaniu daje kropeczki ?! :/ taki nawyk :D pozdro

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, Kathey! Mimo to, mam jedną, malutką uwagę. Twoje zdania są tak cudowne, że nic się nie stanie, jeśli nie zapełnisz całego miejsca obok zdjęcia. Nie musisz zapychać go, bo... nie wiem, po prostu, gdy ma się talent, nie warto zajmować linijek tekstu spamem. XD Chyba, że była to Twoja inwencja twórcza.
    /Heniaczka

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!