niedziela, 21 września 2014

WYNIKI.

Hej.
Tak, już dzisiaj są wyniki. Wiem, miały być wczoraj, ale będą dzisiaj xD.

Uwaga! Nagrody dam trochę później, bo wydałam wszystko na unikaty.. Ach.. Zua Diana.. Więc będę ostro zbierać sc, może ktoś mi pomoże? XDD.

Dobra, pokażę wam najpierw wszystkie prace, jakie dostałam.

Tabelę robiłam na szybko. Teraz nicki osób które się zgłosiły (Kolejność przypadkowa).

Czarna Zuellas
Mysiaax
Indepedent Girl
Klodia78
lejdi130
kasia3348

Przepraszam, ale tylko te osoby powyżej zgłosiły się na email. Te 2 osoby, których nicków nie pamiętam zgłosiły się tylko w komie, ale je i tak biorę pod uwagę.

.
TERAZ CZAS NA WYNIKI!

1 MIEJSCE ZAJMUJE ... 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KLODIA78! Jakby się ktoś pytał jej projekt to bluzka NR 4.  Proszę, napisz mi na email, w komentarzu lub na MSP o tym, że wygrałaś i, że zobaczyłaś post ^^.


2 MIEJSCE ZAJĘŁA : 

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Independent Girl! Brawo! Jej praca ma nr 8!. Gratuluję! Napisz mi na poczte/msp/w komentarzu, że zobaczyłaś post i zgłoś się po nagrodę :).


3 MIEJSCE ZAJMUJE :

.
.
.
.

.
..

.
..
.
.

.
..

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

LEJDI130! Zgłoś się po nagrodę! Napisz mi na pocztę, na MSP lub w komie, że zobaczyłaś post :) Jej projekt ma NR 3 :P




Teraz nagrodę pocieszenie zdobyła... Czarna Zuellas! Gratulację! Również zgłoś się po nagrodę. :).



Przepraszam, mogłam wybrać tylko 4 osoby.. ;/. Wszystkim pozostałym uczestnikom obejrzę 1 film/sek i dam grafa! :)

Pozdrawiam, Diana!


4 komentarze:

  1. Jeeeej ^.^ No, przeczytałam posta.
    Dziękuję bardzo!
    Pozdrawiam, klodia78 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym :) No i w ogóle wszystkim, co wzięli udział.
    Diano, dziękuję za wyróżnienie :)
    Tak btw gdzie mam się zgłosić po nagrodę? XD
    ~Tfoja ByFy foreva. Łonczmy sje gupafkom.
    ~Zuziia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, a jednak nie jestem az tak beznadziejna w projektach :D
    PRZECZYTALAM POSTA XDD
    Dziekuje <333
    Zachowuje sie jak pokemon, wszedzie tylko emotikonki xdd
    ~Independent Girl <>

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!