niedziela, 21 września 2014

Wywiad z...


Haay, Mamby!
Boże, jem mambę. Pozdro.
Dziś przychodzę do Was z wywiadem. Ło. Mam głupawkę, bo mnie dziś chłopak pocałował. I żeby nie było - nie mój. Lolz. Ok, ogar.
Będę robić wywiady z fajnie ubranymi MS. Dziś będzie to XXXXXTOLKAXXXXX.

Standardowo;
K - Kisiel (ja ;3)
T - Tolga

K. Cześć, Tolka. Mogę wywiad na bloga Abi? ;3
T. Oczywiście. :o Dziękuję. :D
K. Dobra, zaczynamy. Jkbc będzie 5 pytań. ^^
     1. Czy na Moviestarplanet interesujesz się modą?
T. No pewnie! Uwielbiam tworzyć look'i na msp. ;D To jedno z moich ulubionych zajęć. ;)
K. Zauważyłam. :D Tworzysz świetne stroje!
    2. Czy uważasz siebie jako osobę twórczą? Czy masz jakiś element garderoby, który prawie zawsze używasz w lokach?
T. Dziękuję. :3 Twórczą? Można tak powiedzieć. xd A w moich lookach nie brakuje białych balerinek, które kupiłam ostatnim razem na tydzień unikatów. :)
K. 3. Tworząc looki, wzorujesz się na kimś?
T. Nie, zazwyczaj jest to mój własny pomysł, ale czasem "podchwycę" od kogoś pasujące do siebie kolory, albo bluzkę, spodenki i łączę je z czymś. :)
K. 4. Stawiasz na elegancję, czy luz?
T. W sumie, to zależy. ;) Jeśli spodobają mi się jakieś eleganckie ciuchy, to tworzę z nich look, a jeśli jakieś inne, to tworzę look w innym stylu. ;D W moich lookach można znaleźć różnego rodzaju ubrania. :3

Pytań miało być pięć, ale Wiktoria musiała kończyć, więc jest ich tylko 4. :/ Mam nadzieję że mi wybaczycie...

Na dziś to już niestety tyle. Planowałam dłuższego posta, aczkolwiek wyszło tak, że muszę iść do Babci. Ech, moje zorganizowanie. Na koniec jeszcze tylko parę ogłoszeń.

Teraz interesuję się szyciem, i wczoraj uszyłam sowę. Wiem, że nie jest to temat, o którym mogłabym tu pisać, ale żeby nie było, mogę napisać notkę z instrukcją, jak zrobić boonie. Nie wiem, czy będzie Was to interesować. Jeśli tak, takową instrukcję przewiduję na przyszły tydzień. ^^

Wysyłajcie zdjęcia i suchary (na email: kisieleeeq@gmail.com) do mojej nowej serii, której nazwę wymyśliłam, ale nie powiem, i zadawajcie pytania (wiem, nie napisałam o tym -.-) na temat msp.

A teraz, żegnam!
Papatki! ;*

19 komentarzy:

  1. O em gje hyba wyśle sfoje zdjencie :o
    Ale bżytka jezdę wjenc nje wjeu :((
    Czy ktoź kce mje zobaszyś ??
    Napisajcie pot mojim komkjem *0*
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej moglabys ze mna zrobic wywiad? Jbc to nwm czy sie znam, sama ocen :D Jakbys chciala to napisz na MSP :
    Draculaurazmonsterhigh
    'ZNOWPODPISLALAPORAZKOLEJNYPRAWIEBYMZAPOMNIALA xD

    OdpowiedzUsuń
  3. TESZ HCE WYWIADA XDDDDDD
    ~SAMA WIESZ KTO, KATHEJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę wywiad. :C XD
    Nikt mnie nigdy nie wybiera. Pff. :@ :C
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowowowow. Świetnie prowadzisz wywiady. Mogłabyś jeszcze dodawać screena profilu. Byłoby ciekawiej. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać looki, ale musiałam kończyć posta. Grr...

      Usuń
  6. Ja też chcę wywiad Kisielko XD
    Kot bella

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, Kisielu, dziękuję Ci bardzo :3
    Nie wiem dlaczego wybralas akorat mnie, ale Dzieki, dzieki, dzięki ! ♥
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisiel też chcę wywiad :)
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA!
    #TANOWASERIAKTOREJNAZWYNIEPOWIEM W TYM TYG. BEDZIE WE WTOREK, ZE WZGLEDU NA TO, ZE NIE WYSYLACIE MI ZDJEC, ANI SUCHAROW!

    ~KISIELEEEQ

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :3 Gdzie mamy wysłać suchary? ;c Jestemiszcze B)
    Ejj a mogę wywiad? Jesteś mojo idolko :(
    ~Zuzia Zue Zły Las *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na email podany na gorze ^.^ (kisieleeeq@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na mojego bloga nowypoczatek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!