poniedziałek, 22 września 2014

Pierpaszam, czyli loga (Czelencz) i nagłówki

Jasne, że Laniacz. Przeczyściłam kompa (sprężonym powietrzem), i.... DZIAŁA! Mój komputer chyba też jest uczulony na kurz, jak ja i mój brat, hehehehhe.
Tak, na środku, wreszcie. Dzięki Katheja za tamten środek, jeśli ktoś to przeczytał. ;_;
A więc wpadłam pomysł (tsa, po polsku, bardzo) na to, żeby zrobić taki "Pojedynek lóg". Chyba to znowu nie po polsku.
Trudno.
A więc, Katheja już wszystko wyjaśniła.
Muszę MEGA SZYBKO KOŃCZYĆ, WIĘC KRÓTKIE DOPISKI.

Dla Emily McCline:

Hmm, ciekawe.Podoba mi się! ;D

Następne dla Bythey:
Normalne, takie dość straszne. Hehehehhehehehe.

Dalej dla Czarna Zuellas:
Meeega *w*. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham to logo!!1111111111111 ONE ONE ONE!111111111111 Tak pokemonowato (hihi, polisz), a co.

Okej, teraz dla Kasiuulkaa=3:
Niestety nie mam cię w znajomych, a trik mi nie działał, więc takie. Sorry. Chyba najbrzydsze ze wszystkich. W kolorach takich jak Katheji, A CO.

Okej, teraz dla kasia3348:
Kocham, uwielbiam, podziwiam to logo. Serio, wyszło mi wspaniale jak na moje skromne umiejętności.

Ostatnie logo dla Sara96:
Takie elegancikowe. Podoba mi się, choć nie jest najlepsze.

Dobra, głosujcie sobie, kolejność jest taka sama jak u Katheji. POD MOIM POSTEM! ;_;
Taki czelecz.

Niestety zrobiłam tylko dwa nagłówki.

Wyszło przecudownie, zapomniałam dla kogo, ale chyba osoba się skapnie, że to dla niej (po nazwie bloga).

Następne dla Tomek Kca, tylko muszę to znaleźć w plikach :/
Mi się podoba, a Wam? Jak chcecie podobny BĄDŹ KOMPLETNIE INNY, zgłaszajcie się w komach. Podajcie NAZWĘ BLOGA, jakie mają tam być MS, co ma być napisane, i czy mają być odkryte (jak na nagłówku powyżej) czy nie (jak na tym pierwszym nagłówku).

Dobra, lecę.
Chandelier,

Nadal stare logo, bo sobie nie zrobiłam jeszcze. XD

30 komentarzy:

  1. Super:)
    Też chcę logo:3
    ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  2. Owowow, supi!
    I CO? I JEDNAK LADNE :P

    1: Kathey
    2: Kathey
    3: Laniacz
    4: Kathey
    5: Laniacz
    6: Laniacz

    Czyli u mnie remis :3
    Zrobicie loga dla mnie w nastepnym pojedynku? Pliiiis (hihi xD)
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, i jeszcze jedno: na jakich stronach/programach tworzysz loga?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Pierwszy naglowek dla mnie, ustanawialysmy na msp, pamietasz? Moj login to byl Draculaurazmonsterhigh
    Juz wiesz na 2 raz, lel ;D Naglowek PRZECUDNY! Lel zachwycam sie :3 Zaraz go ustawie na blogu :)Nawyzej jak chcesz mozesz dopisac albo cos ze to dla mnie :D Puekne, naprawde dziekuje Laniacz i za to, i za zrecenzjowanie mojego filmu! :3
    'Lala zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko.ze powinno byc zwariwane najki o msp a nie z msp ale i tsk wstawie, nie ma problemu :)
    'Znow Lala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łił, to nie Pizap ???
    Tak jak u Kathey, zgłaszam siem xD
    vajlet

    OdpowiedzUsuń
  6. 1: Laniacz
    2: Kathey
    3: Laniacz
    4: Laniacz
    5: Laniacz
    6: Kathey
    U mn 4:2 dla Laniacza :// Ale i Laniacz i Kathey robią piękne loga :DD ~ Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie remis :3 ja chcem logoo/ Mysiaax

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 Katheja 2,3,4,5,6, katheja ;( sorry;( chcę logo! tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Laniacz
    2. Kathey
    3. Laniacz
    4.Kathey
    5. Laniacz
    6. Kathey

    U mnie Katheja wygrała :P
    klodia78

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty masz dla mnie fajniejsze,nie dlatego,ze cb bardziej lubie jakoś tak,moge logo?:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne loga i świetnie nagłówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Laniaczu zrób mi logo :C Pls ja taka biedna do bloga na podpis nie mam :<
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pophoszeu olgo ;**
    Czyli LOGO po OlGoWaTu, ekhm, po moyemu ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja lego ci dobrze wyszło ;3 /Kasiuulkaa=3

    OdpowiedzUsuń
  15. Naglówek proshe c; Nie przezroczysty
    ~Wiga ;33
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wowowowowo... Nwm Katheja i Ty Laniaczu robicie takie śliczne loga. :3
    Nie mam pojęcia kto zrobił lepsze.
    Mg logo? :)

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wo, ale super loga, wo. Rzeczywiście moje jest takie pokemonowate :33
    Super naglowki *o* Jak takie robisz? :( Naucz, pls, mogę nawet zapłacić na msp XD napisz do mnie i rozważ to B)
    ~Czarna Zuellas
    PZDR :33333

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcem logo!! B)
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  19. wWow, wszystko są piekne :* Ale najbardziej trafiło do mnie Czarnej Zuellas i Kasiulki, takie żywe i ciekawe, a te cienie takie sweet <3333
    Gdybym mogła, to... ja też bym prosiła o takie logo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabym nagłówek? Na bloga Szalona-hania-i-msp.blogspot.com. Najlepiej neonowy ;) Pozdro~$hhaniaa$

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!