wtorek, 23 września 2014

Jak to będzie z tym konkursem na redaktora? + Kilka(naście) informacji.

Heii!
Nom. Po tytule oczywiście musieliście mnie rozpoznać.
Cóż.
Anonimowość nie jest już moim przywilejem.
Ok. Nie gadam.
Jak po tytule widać, chcę dokładniej przytoczyć Wam, jak to będzie z konkursem na redaktorów.
Więc napłynęła do mnie masa maili. Nie wszystkie były napisane tak, jak tego oczekiwałam.
Mam już swoich faworytów - Dokładniej chyba 5.
No ale Kathejo, jakie 5, skoro ma być dwoje?!
Od tego jest ten nudny post, aczkolwiek bardzo ważny.
(Napomknę, że zostały dwa dni do wysyłania notek, a za trzy ogłoszę wyniki I etapu. Jeśli napłynie do mnie jakaś ciekawa notka, grono faworytów może się powiększyć).
Więc (Jak zdradził poprzedni nawias) 26 września ogłoszę wyniki I etapu konursu.
Wypiszę w notce z nimi osoby, które przechodzą do II etapu. Wspomniany etap odbędzie się tak, że osoby wypisane w notce z wynikami z I etapu (Masło maślane. Powtórzenia. Beznadzieja, Katheja.) wyślą do mnie jeszcze jedną notkę... Którą następnie zamieszczę na blogu. Będziecie mieli na to dwa albo trzy dni, zobaczę jeszcze.
Tuż po wrzuceniu posta z notkami tych, którzy zakwalifikowały się do II etapu, pojawi się ankieta. Krótka. Bardzo krótka.
Tam wybierzecie swoich faworytów, którzy dołączą do załogi bloga!
Tak. Konsultowałam to z Abieską.
To chyba tyle. Pamiętajcie (Do tych, którzy przejdą do II etapu) że jeśli nie wyślecie notki do określonego czasu - wasza szansa przepada. Nie chcę przedłużać tego konkursu jeszcze bardziej.
Czemu tak a nie inaczej?
Chcę abyście Wy wybrali tych którzy będą pisać, jak poprzednio (Ja tak dołączyłam. W kwietniu. C;), pozatym to większy dreszczyk rywalizacji XD
Ogz. Zostało kilka informacji.
Po pierwsze, siedzę nad otworzonym zeszytem do matematyki. Lel.
To nie było śmieszne, Kathejo. Jesteś denna.
Pierwsza właściwa sprawa jest taka, że dostęp do komputera będę miała prawdopodobnie jutro a jak nie to w weekend. Niedługo kupujemy laptopa <3 Nareszcie.
Druga jest taka, że zastanawiam się czy nie skrócić trochę okresu, w którym możecie nadsyłać mi notki na maila (Tego: katheylovemsp@gmail.com. Głupszego nie mogłam.), bo konkurs i tak się przeciąga a mam już świetnych faworytów. Wtedy ankieta trwałaby troszkę dłużej. Wyniki ogłosiłabym jutro. Sama nie mogę się doczekać aż je Wam ogłoszę :P
Powiem tylko, że jest jedna stuprocentowa kandydatka, która mnie zaskoczyła, ale przemyślę jeszcze jej sprawę.
Nomć.
Eh, kto odrobi za mnie tą matematykę? :/
Ok.
Nie sram.
Jeszcze co do kompa - Najpóźniej (Chociaż może okazać się że wcale nie ;-;) kupimy go na gwiazdkę ale mam nadzieję, że jakoś specjalnie nie cierpicie z powodu Jego braku, c'nie?
Niedługo wrzucę (Wg mn) przecudnego looka, Nie Vip.
Chyba naprawdę tyle, i nie było to kilkanaście, a kilka spraw. Ważniejsza była pierwsza część notki.

Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o skróceniu terminu, bo chyba wszyscy (A przynajmniej większość) chętnych nadesłała posty.

Aha, jeszcze jedno:
Jeśli napisaliście notkę przywitalną bądź taką, w której piszecie jakie macie zdolności, nie biorę tego pod uwagę.
Jest tak w przypadku Malinasi. Dziewczyna pisze świetnie, ale musi napisać mi jeszcze jedną notkę jakby pisała tu od dawna.
Masz czas do jutrzejszego wieczoru/25 września, zależy od Waszej decyzji.

No to chyba tyle.

Do następnego posta! ♥



Stare logo. ♥

19 komentarzy:

  1. BOŻE KATHEY, TY ZŁY CZŁOWIEKU! XDDD DRESZCZYK RYWALIZACJI, TAAA, A MY SIĘ TU STRESUJEMY XDDD

    A tak na serio, to już się nie mogę doczekać wyników n^u^n
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może skróć czas do jutra? I tak było go dużo. Ci, co jeszcze nie wysłali notki (wątpię, żeby tacy byli) mieliby czas do jutra, na pewno by się wyrobili, i wyniki I etapu byłby szybciej ^-^

      Usuń
  2. Daj te wyniki jutro ciekawośc mnie zżera ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathey,a doszedł moj post?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuuu! Ja piszę dopiero dzisiaj! Dreszczyk emocji. O.O Boję się, bo się boję ( Masełooo. ) Tje, pzdr... Eeeee.... Wszystkim xD ( Psychol ze mnie >.> )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, Kathejo ale jaką notke? O mnie? Odpisz na faqu! Muszę wiedzieć!!!!!1111 :D
    'Axzy/ Emila

    OdpowiedzUsuń
  6. Awawa zgadzam się z osobami powyżej :)
    Dawaj jutro, nie mogę się doczekać. Ciekawe kto to ta stuprocentowa kandydatka ;o
    JUTRO JUTRO :(
    Tak btw dreszczyk emocji, no wiesz XD
    ~Zuzia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj jutro te wyniki, nie mogę się już doczekać nowych redaktorów :D Jesteś super Katheyo, serio :3

    Ama

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nie jutro :(( Ja nie miałam czasu bo mam strasznie dużo nauki i dopiero jutro mogę napisać proszę daj mi szansę :(((( - Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak. jutro! Ludzie nie mogą się doczekać
    a i tak mieliśmy dużo czasu :3
    klodia78

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nie jutro! Proszę, jeszcze troszkę czasu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem czas wysyłania notek powinien zostać taki, jaki podałaś na początku. Może niektórzy się nastawili na to, że notkę zrobią wtedy, a teraz się okazuje, że już nie mogą :). Wiadomo, że większość chce wyniki wcześniej, bo wysłali notkę i są ciekawi efektu. Zrobisz jak chcesz. Ja nie biorę udziału, może dlatego to inaczej traktuję :)).

    Pozdro, Nataliaa =)

    Ps. Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za duzo informacji do przyswojenia. Zaraz eksploduje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogej, nie chcę robić osobnej notki to napiszę tu.
    Większość chce abym podała wyniki dzisiaj ale zgadzam się z Natalią, dlatego wyniki podam 25.09, czyli jutro. I tak to o jeden dzień krócej.
    Ogz.
    ~Ja, Katheja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oks spoks :<
      Chociaż, skoro są jeszcze osoby, które nie napisały notki, trzeba dać im szansę, dla nas to tylko jeden dzień zwłoki (chociaż sama pękam z ciekawości).
      Ale...
      Skoro wyniki jutro, to może dałoby radę jakoś wcześniej? Na przykład o 16.00 (o ile możesz)? Chyba nie dożyję do jutra xD
      ~Inde

      Usuń
    2. Ok, poczekacie, jeszcze chwila, dacie radę XD
      ~Natalia

      Usuń
  14. Hej, fajna notka :D Zapraszam na bloga koleżanki totalna-porazka-opowiadania.blogspot.com ;)
    Na msp jestem LubieTymbarki69 :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!