czwartek, 25 września 2014

Nareszcie doczekaliście się... CZYLI WYNIKI!

Heii!
Tak.
Tak.
Tak.
Tu ja, ja z WYNIKAMI I ETAPU KONKURSU NA REDAKTORA!
Doczekaliście się, wreszcie.
Z tego co widziałam, mieliście mieszane zdanie ale napisałam, że wyniki ogłoszę dziś. Więc ogłaszam.
Powiem tylko, że niektóre notki zaskoczyły mnie na maksa, ale i zachwyciły... Jednak szczególne uznanie zdobyły osoby, które podam poniżej.
Jeśli jesteś w tym gronie, koniecznie przeczytaj do końca, bo tam napiszę co zrobić w II etapie!
Ok... Nie przedłużam, bo w końcu wszyscy czekacie na wyniki.
Powiem jeszcze, że najpierw piszę nick a potem co sprawiło, że wybrałam akurat tę osobę.
Tam dam daaam... OTO WYNIKI!

• Muffinka11x
Znacie już ją. Pisała u nas. Bardzo Ją lubiliście. Wspaniale pisze, nie przynudza oraz jest poprawna zarówno językowo jak i ortograficznie, czego chcieć więcej? Gratuluję!

• Malinasia
Cudowny post trafił w moje ręce od niej. Wyczerpujący, poprawny pod każdym względem - Brawo.

• YoungEver
Tutaj miałam niemały problem, bo sama nie wiedziałam czy wybrać Cię czy nie, jednak byłaś jedną z najlepszych, więc czemu nie? Gratuluję!

• Mysiaax
Tutaj też intensywnie myślałam, jednak Mysia bardzo dobrze włada językiem Polskim. Bardzo ciekawy post, godny pochwały - Gratuluję przejścia do II etapu.

• Czarna Zuellas
Post CUDOWNY. Ciekawy, polszczyzna doskonała a do ortografii nie mam prawa się przyczepić. Byłaś chyba moją pierwszą ulubienicą, gratuluję!

No to chyba tyle. A, nie. Żart. Jak zwykle denny. Została jedna dziewczyna, dziewczyna, której notka była tak świetna że z chęcią dodałabym Ją odrazu do grona redaktorów bez ankiety, ale to byłoby niesprawiedliwe w stosunku do innych. Ostatnią osobą jest...

• Independent Girl
Dziewczyno, zachwyciłaś mnie.
Cudowna, długa oraz wyczerpująca notka ale równocześnie nie nudna. W ani jednym momencie nie miałam ochoty wyłączyć Twojego maila - Wręcz odwrotnie, Twoja notka coraz bardziej mi się podobała. Doskonała polszczyzna, ortografia bez skazy, ciekawy post oraz humor - Czego chcieć więcej? GRATULUJĘ!

Tak prezentują się wyniki.
Mam nadzieję, że wszyscy się cieszą.
Jeśli nie przeszedłeś dalej, nie obrażaj się. Życzę powodzenia następnym razem! :)
A teraz...

Co zrobić w II etapie konkursu?
Wysyłacie kolejną notkę na maila katheylovemsp@gmail.com - Tak samo, jak poprzednio, czyli jakbyście już pisali na blogu od dawna. Posty wysyłajcie do 28.09, czyli macie 3 dni. Wasze wypociny wstawiam następnie TUTAJ - 29.09, albo 28.09 (Nawet może wcześniej, jeśli wszyscy kandydaci wyślą notki). Po moim poście z Waszymi postami, wstawię ankietę, w której WY zagłosujecie, kto zostaje. Dwie osoby z największą liczbą głosów dołączają do załogi bloga!

Jeszcze raz GRATULUJĘ osobom, które wygrały!

Ox. To jeszcze jedna sprawa...
Mianowicie ktokolwiek tu jest? Nie widziałam żadnej notki w ostatnim czasie, nawet w roboczych... Proszę, ogarnijmy się...

Tyle.
Jeszcze raz gratuluję, i...

Do następnego posta! ♥

29 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Nie wiem czemu, ale chce mi się płakać, ponieważ nie postarałam się, jestem na siebie zła, mam ochotę się zabić. O.O
    Po prostu, ten blog jest doskonały, i chciałam tu pisać. ;c
    O, po prostu super! Jeszcze leci mi smutna piosenka "Patty - Nie ma nas" ;-;.
    Idę się wypłakać.
    ~Justyś, która będzie wiecznie płakać.. [*] :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, Jezuniu, Jezusicku... SERIO? JESTEM WNIEBOWZIĘTA!
    Starałam się z tym postem, ale nie wiedziałam, że tak Ci się spodoba! Jeeeej! EPIK ŁIN!

    A teraz moja reakcja:
    Siedzę sobie na msp z drugą kartą otwartą na blogu. Z 15 minut wcześniej napisałam na xacie, że nie mogę się już doczekać wyników. Przełączam na kartę i... Co ja widzę? (BUZIĘ WIDZĘ W TYM TĘCZU XD)
    Widzę, że ktoś napisał, że są wyniki. Od razu odświeżam, nawet nie czytam posta, tylko szukam swojej nazwy.
    Pierwsza... Druga... Trzecia... Czwarta (już lekka załamka)... Piąta ("Kórka, szkoda, tak się starałam...")... Przewijam dalej i widzę mój nick!
    "AAAA, JEST! JEDNAK SIĘ UDAŁO!"
    Czytam to, co napisałaś o moim poście i myślę: "COOO KÓRKA? Że ja? Taka dobra? ŁIIIIIIIIIIII"

    A TERAZ SZCZĘŚLIWA MYŚLĘ NAD NASTĘPNĄ NOTKĄ. :3
    I DZIĘKUJĘ OCZYWIŚCIE ZA DOBRE SŁOWA! :)

    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kórka... Teraz się boję, że nie sprostam oczekiwaniom innych... Tak mnie wychwaliłaś, a jak wyjadę z jakąś kichą? :c

      Usuń
    2. Bardzo ci gratuluję, skoro Katheja tak cię wychwalila to napewno jesteś dobra :) Brawo! :) Ja również się dostałam <3
      ~Czarna Zuellas

      Usuń
    3. Zue, z tego, co się orientuję, to ty też jesteś świetna, życzę ci wszystkiego dobrego, kto wie, może akurat my będziemy tymi "wybrańcami"? ^u^
      ~Inde

      Usuń
    4. Wiedziałam że się dostaniesz ;). Czytałam Twoje posty na Twoim blogu. Pisałaś świetnie ! Gratuluję ! I życzę oczywiście powodzenia.

      olliwka1000

      Usuń
    5. TAK? :o
      A ja już zwątpiłam w swojego bloga xd Teraz próbujemy go jakoś "podnieść", ale nie możemy się do tego zabrać xd Tu będę miała szansę się rozwinąć! :) Życz mi powodzenia :)

      Usuń
    6. A jak się nazywa Twój blog???

      Usuń
    7. Inde, może nam sie poszczęści, moze, może ♥ Aż cię do znaj zaproszę, wjesz? XD
      ~Zue

      Usuń
    8. Hahah, nie mogę przyjąć :<
      @bobr125 - od dziś kolorovve-msp.blogspot.com

      JAKA TU KONWERSACJA SIĘ ROZWINĘŁA O_O

      Usuń
    9. Udało nam się podnieść bloga cc :

      Usuń
  3. Gratuluję.. Masz rację Kathey, muszę w końcu o czymś napisać.. To ja biorę się za pisanie posta. Ale w sumie, inni redaktorzy tacy jak Kisiel, Laneyee powinni o czymś napisać.. Ja też się w sumie do tej "grupy" zaliczam. Okej, piszę post XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. O cholewka, niezła konkurencja.
    Poprawny pod każdym względęm. Huhu, chociaż raz w życiu. XD Nie mogę zmarnować tej szansy. Dziękuję jeszcze raz Kathejo. :**
    Do zobaczenia.
    `Axzy/MALINASIA

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże jak się cieszę! Dziękuję ci Kathey, boże... Płakać mi się chce. To teraz taka krótka przemowa.
    Dziękuję za to, że dostałam się do 2 etapu. Bardzo wiele to dla mnie znaczy, nawet nie wiecie, jak bardzo. Jeśli się dostanę, będzie to dla mnie najlepsza nagroda w życiu, będę pisać najlepiej jak potrafię i co najważniejsze - postaram się często. Ktoś powiedział mi, że moja notka była mało kreatywna, a jednak moje marzenie się spełniło. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie, jestem taka szczęśliwa.
    No, to tyle. Notkę wyśle jutro, przynajmniej postaram się, a jak nie to w sobotę.
    Jeszcze raz dzięki i gratulacje dla osób, które również się dostały jak i dla osób, które spróbują kiedy indziej. Gratuluję. :)
    ~Czarna Zuellas <3

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG :OOO Czyli jednak nie unikałaś mojego zgłoszenia.. co to się dziś dzieje.. miał to być najgorszy dzień w życiu a okazało się, że wyszło okej.. Jako jedyna z klasy dostałam 5 ,... Z MATMY! O.o Mama na szczęście nie pojechała na wywiadówkę... i jeszcze szansa na bycie tu z powrotem.. wszystko fajnie, super, extra,wow...


    ALE CO JEŚLI... NIKT NA MNIE NIE ZAGLOSUJE? Każdy mnie znał ( niestety tylko znał ;-; :( , już nikt nie pamięta ..) i wiedział jaka byłam, a tu nowe twarze, ciekawsze, lepsze.. polegnę jak nic..

    Ale przynajmniej zaryzykowałam... ..://// Ale czy to ryzyko się opłaci? Nie wiadomo.
    Gratuluję takze pozostałym ! I życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów "hop" zanim skoczysz ;) Kto wie, może właśnie to będzie u ciebie kluczowe? To, że ludzie cię znają? :)
      ~Inde

      Usuń
    2. Raczej wątpię, rzadko człowiek dostaje 2 szansę.. dostałam ją od Katheji, której nie wiem jak bardzo dziękuję, aczkolwiek lub kolwiek jak sama napisała, że miałaś świetną notkę, na bank przejdziesz.:)
      ~ Muff :3 - ktoś pamięta starą muffinę? :c

      Usuń
    3. Ee tam, popatrz na przykład na Dusię - odeszła, ale dano jej drugą szansę :) Trzeba wierzyć w to, że się uda :)

      Usuń
    4. Musisz myśleć pozytywnie- to najważniejsze! :)
      ~Nataliaa =)
      Nati i wgl
      nie chce mi się już tak podpisywać, niech ktoś mi jakąś ksywę wymyśli pls ;-;

      Usuń
    5. MOGĘ CI ZNALEŹĆ DUŻO KSYWEK XD
      Natalson, Nataliusz, Nats, Natalczens, Natczensidło xD

      Usuń
  7. Wiedziałam, że się tu nie dostanę :/

    kasia3348 (Milka)

    OdpowiedzUsuń
  8. JEZU!! Jestem w lekkim szoku nie myślałam, że mi się uda. *.* Nawet jeśli nie dostanę się dalej to i tak już osiągnęłam sukces. Mysiaax z fona bardzo zjarana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje kochana! :* Jak coś to jeden mój głos w ankiecie Ci już gwarantuję! :D
      ~Nataliaa =)

      Usuń
  9. Wiedziałam że mi się nie uda, szkoda bo następnego nie będzie z mojej strony bo odchodzę z msp :o Gratuluję wygranym <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra. Ryczę. Koniec. Znowu ryczę. Nieprzyłożyłam się. Ale co mialam zrobic jak mi sie komp crashowal?! Mialam cudna notke, ale komp mi sie wylanzal... Wiec podalam tylko link do mojego blogsa. Ja to wyjasnilam w zgloszeniu. Ten blog to moha jedyna szansa zeby ktos mnie zauwarzyl... Gratuluje wszystkim wygranym :* Moze mieli lepsze warunki do pisania... Rycze. Oki. To spadam. Raczej już na tego bloga niewejde :C. Zniszczyl moje marzenie... Moze czasami lookne, jak radza sb nowi redaktorzy... Tesknie za starym blogiem Abi... Dobra żegna was placzaca Weronika kochajaca truskawy... Widzimy sie ostatni raz :* Papa :* :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Ci się nie udało nie powinno być powodem płaczu :)). Jak nie miałaś warunków to trzebabyło sobie oszczędzić tego konkursu i przygotować na inny za ileś tam. Ok, ok spoko, jak już mowisz (piszesz tak na serio ;-;), że tu nie wejdziesz, to tego nie przeczytasz. Gites, majonez, pomarańcza.
      ~Nataliaa =)

      Usuń
  11. Gratuluję! :* Czekam na te notki na blogu. Jestem ciekawa talentu naszych kandydatek :))). No i oczywiscie czekam na ankietę, wyniki i nowych redaktorów! Nie brałam udziału, może kiedyś spróbuję, kto wie. Gratulacje jeszcze raz! :*
    ~Nataliaa =)
    Ps. Nati pisze z telefonu, oszczędzić jej proszę błędy.

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE WIERZĘ! Dziękuje, Dziękuje, Dziękuje, Dziękuje!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LUDZIE TRZYMAĆ MNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!