czwartek, 25 września 2014

Comeback - #Look

Cześć!
Z tej strony Kuba. Nareszcie mi odblokowali internet, więc jestem w stanie napisać notkę.
Zanim jednak do tego przejdę chciałbym Was poinformować, że posty będę pisał co dwa dni.
Na chwilę obecną blog świeci pustkami. Sądzę, że to wynika z tego, iż jest mało postów. Brak nam czytelników. Przykładem tego jest czat blogowy, na którego wejdzie góra sześć osób.
Kiedyś to czat był pełen, każdy coś pisał.
Nie twierdzę, że się w ogóle nie staramy (w sensie redaktorzy), spora grupa osób chce, żeby blog istniał i się rozwijał. W chwili obecnej jesteśmy gorzej, niż dnem.
Związku z tym proszę Was, abyście starali się pisać na blogowym czacie, w końcu jak ktoś zobaczy, że coś się dzieje to może zapragnie coś napisać.
Nie zmuszam Was do niczego, jeżeli nie chcecie nic pisać, nie piszcie.
Pozwólcie, że teraz przejdę do głównego tematu posta, czyli look'u.
Został on skomponowany z ubrań, które doszły wraz z nowym konkursem, oto jak się prezentuje:


Nie jest to mój styl, ale wersja w jakiej się komponuje całość nie jest najgorsza.
Co do ceny jest dość wysoka, ale spodnie możemy wymienić z tym z DS (Design Studio), wtedy cena wyniesie 1375 sc.
Oprócz wyżej pokazanego oryginału przygotowałem, także trzy wersje kolorystyczne:

I wersja kolorystyczna

Pod względem kolorów podoba mi się bardziej, niż oryginalnie, dlatego mogę powiedzieć, że jest lepsza od oryginału.
O ile się nie mylę jest to kolor kawowy.
Świetnie się prezentuje z czarnym.
A co Wy sądzicie o tej wersji?










II wersja kolorystyczna

Ta wersja też nie powala.
Jest bardzo zbliżona do oryginału, tylko różna się odcieniami niebieskiego.
Tą wersję polecam tym, którzy nie chcą lub nie lubią szaleć z kolorami.










III wersja kolorystyczna

Znów prezentuje Wam stonowaną wersję.
Wolę te kolory, niż te z poprzedniej wersji.
A Wam jak się podoba?














A co Wy sądzicie o look'u?
Która wersja kolorystyczna jest Twoją ulubioną?
Podziel się swoim zdaniem w komentarzu!
Okay teraz trochę z innej beczki, ale zauważyłem, że na blogu cały czas są poruszane kwestie modowe, wydaje mi się, że jest to trochę nużące czytać tylko o tej modzie.
Dlatego co byście powiedzieli na to, abym pisał, np. o forum?
Oczywiście nie było by to tak, że robię post o każdym temacie jaki zobaczę, tylko o tych najciekawszych.
Co na to powiecie?
Może macie jakiś własny pomył?
Dlatego zadam już jedno, a konkretne pytanie, a mianowicie: ''O czym chcecie posty?''.
Czekam na odpowiedzi, bo to na pewno mnie i redaktorów naprowadzi na te tematy, o których chcecie czytać!
Trzymajcie się ciepło!
~ Kuba

11 komentarzy:

  1. Możesz rb cś na zamowienie....XDDDDD
    Albo **** vs *****
    Aj laf dys finkz <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wersji kolorystycznej look'u, to podoba mi się I i III wersja. A jeśli chodzi o pytanie "O czym chcę posty?", to posty o forum będą dobrym rozwiązaniem.

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że forum jest dobrym pomysłem, bo ostatnio się tam dzieje sporo rzeczy. Co do looka - najbardziej mi się podoba wersja druga - z tym jaśniutkim niebieskim :)
    ~Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę mógłbyś zmienić włosy w look, na jakieś bardziej "niegrzecze" *mroar* XDD
    A lubisz sagę Zmierzch ??? Jak tak to możesz robić coś z tym związane ;(
    #VajletMalfoyJane

    OdpowiedzUsuń
  5. Posty o forum to bardzo fajny pomysł!:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Look bardzo fajny. Uwielbiam spędzać czas na forum. Chętnie o nim poczytam :3

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuba, szczerze.
    Brakuje czytelników, wtq? (Wiecie co znaczy q)
    Jest ich masa.
    Czemu nie piszą na chacie?
    Nie wszyscy chcą wysłuchiwać o zboczonych rzeczach, a nawet jak to im nie przeszkadza Ich rodzice mogą zawsze wejść do pokoju i przeczytać co tam gadacie... ._.
    Naprawdę.
    Zastanów się, co piszesz bo to że brak czytelników jest absolutną brednią, a to że blog jest gorzej niż dnem - Nic nie piszesz, to cóż, co się dziwić że postów brak.
    To co napisałeś było dla mnie jako administratorki która dba jak może o bloga, niemiłe i chamskie wręcz.
    Co do looka, jakoś nie przypadł mi do gustu ale to tylko MOJE zdanie.
    ~Katheja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Ja po szkole napiszę posta i 1 do opublikowania na następny dzień.

      Usuń
  8. Moglbys napisac walke blogow, np blog arli vs. blog starr :)
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba czasem Ciebie nie ogarniam. Skoro pisanie o modzie jest nudne yo czemu sam o niej piszesz ;-; lel tak się zastanawia co ja tu robię zamiast iść spać .__. /Mysiaax która piszę z fona i idzie lulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że pomysł żeby pisać o forum jest trafiony. :)
    Look całkiem ładny najlepsza wersja (wdg mnie) ll.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!