piątek, 26 września 2014

Dobra informacja + Zmianyy 2#

Hej! Zaczniemy od dobrej informacji. DOSTAŁAM KONTO! Z 20 lvl. Chciałam je kupić, ale właścicielka mi je oddała, ponieważ ona już nie gra i nie wiedziała, za co konto sprzedać. :). Jejku, jak się cieszę. Żeby nie było - nie, nie przesyłam sb ciuchów itd. Zrobiłam już na nim swój pierwszy film.. ej, nie powiedziałam nicku xD. Nick : Olka99161 
Możecie mnie tam zapraszać, przyjmę każdego, o ile konto nie ma limitu.. :C

Zasłoniłam ilość SC, diamentów oraz nicki znajomych.

Przejdźmy teraz do drugiej części posta - zmian. xD. Ale nie do takich zmian nowych tylko takich zmian których nie ma. Wiem, nic nie rozumiecie xD. Nie będę pisać o takich zmianach, jak cisza nocna itd. Tylko o takich, jakich jeszcze nie ma. Takich, które ja uważam za stosowne, takie jakie ja wymyśliłam itd . ;3


Pomysł na zmianę :

Można by było na MSP usuwać znajomych ŁATWIEJ. Czyli, wchodzimy w znajomych klikamy jeden krzyżyk i po sprawie. A nie wchodzę w znajomych, klikam na profil, klikam na krzyżyk, potwierdzam i usunięte. Za bardzo muli mi komp do takich rzeczy xD. Zgadzacie się ze mną?


Kolejny pomysł na zmianę : 

Aby można by było dodawać znajomych do naszej rozmowy. Np.; Rozmawiam z Katheją, a chcę gadać z nią i Laniaczem. Po prostu chcę gadać z 3 osobami, tak oby one mogły między sobą gadać, ja między nimi i wgl. Nie wiem, czy coś zrozumieliście, mam nadzieję, że tak.


Trzeci pomysł na zmianę : 


Ten pomysł nie jest mój, przeczytałam go chyba na innym blogu, ale bardzo mi się spodobał. Załóżmy, chcemy zarobić sobie sc, lub fame. Albo pomóc jakiejś osobie w lvl, boosterze, czy coś takiego. Ustawiamy sobie kilka filmów, tak aby można je było obejrzeć jeden za drugim w jednej playliście. Pomysł doskonały. Jak dla mnie. A wam się podoba?


Więcej pomysłów na zmiany nie mam. Pewnie zaraz po opublikowaniu posta wymyślę 10, a jak będę w szkole to wymyślę 100, a gdy wrócę, otworzę bloga, edytuję posta.. ZAPOMNĘ O WSZYSTKIM.



Dobra, nie ważne. Chciałabym zrobić jakąś taką serię, do której byście się zgłosili. Wiem, że Kathey i Laniacz robi loga na zamówienie, a Lanaq nagłówki jeszcze. VS Moviestar już było.. Hot or not moviestar było, Kathey robi.. Sama nwm.. Nie chcę robić takich serii, które już były. Ale wiem, że lubicie takie posty, w których trzeba się zgłaszać ;d. Grr. sama już nwm jaką serię zrobić. Macie jakieś pomysły? xdd.



Podoba wam się w ogóle powyższe logo? Matko, jaki ten post jest nudny ;c

9 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na zmiane;)a jaka seria to sama nie wiem...uwielbiam hot or not katheji...loga też są fajne ale wszystko już było...no nic mi mózg wysiadaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhem. Pomimo wcześniejszego moje koma, przyszłam, bo uwielbiam Duśkę i naleśniki. XD. A może seria z losowaniem? Ludzie sie zglaszaja, ty losujesz i dajesz nagrody. Np: logo, nagłówek, look albo prezent z l.ż czy może graf. Taka notka z losowaniem raz w tygodniu. Bedzie fajnie. Tak.. Truskawkowo. XD. Pozzdrawiam:

    MissWeronisiaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł ;d. Dzięki, napewno go wykorzystam ;d

      Usuń
    2. Pomyślałam o dżemie truskawkowym gdy czytałam duśka naleśnik... XD

      Usuń
    3. Ja o nutelli XDD. A gdy zobaczyłam twoje zdjęcie pomyślałam o biedronkach *-*

      Usuń
  3. Mój malutki mózg wyłączył się i nie może nic wymyśleć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowowowowow pomysły są super. :))
    Też chcę konto z 20 lvl'em. XDDD
    Nie mam żadnych pomysłów na serię, ale Ty napewno coś wymyślisz. ;)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, kongratulejszyns konta ;) Twoje pomysly na zmiany sa naprawde fajne, ja nawet do pierwszego pomyslu dolozylabym cos takiego, ze zaznacza sie kilku znajomych a potem robi sie wielkie usuniecie tych zaznaczonych :3

    Moze jakies sekrety msp? Rzeczy, o ktorych wiedza tylko niektorzy? :)
    ~Tost (nie chce mi sie pisac nicka xD)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!