piątek, 26 września 2014

Unikaty w DS na niemieckim MSP

Cześć!
Z tej strony Kuba. Wiem, że post miał być jutro, ale muszę napisać o tym dziś, a więc wszedłem sobie na niemieckie MSP, następnie kliknąłem ''Design Studio'', a moim oczom ukazało się to:


Cała strona unikatów! Oni robią unikaty w Design Studio! Na kolejnych stronach to samo:


Same unikaty! Niektóre ja pierwszy raz na oczy widzę!
Pytanie teraz brzmi: ''Jak oni je robią?''. 
Mnie też to ciekawi tym bardziej, że jak wejdziemy w DS nie ma kroju owych unikatów!
Co dziwne te unikaty robi tylko pięć osób (trzech nicków nie mogę odczytać), oto one:


Nijaka ''! Neko'' jest jedną z twórczyń unikatów to nie jest jedyna rzecz jaka podlega moim wątpliwością, ową wątpliwością jest, że dziewczyna gra od sierpnia i ma osiemnasty level (na screenie tego nie widać).
Stwierdziłem, że to podejrzane, więc zacząłem głębiej zaglądać w jej profil, a tam taki artbook:


Jest w nim mowa o kolejnej twórczyni unikatów, a mianowicie ''! Siilver Lights x3''. 
Niestety nie wiem co jest napisane w tym artbook'u, ale wydaje mi się, że ona informuje nas o tym, że Siilver też robi unikaty.
Oto jej profil:


Widzicie to ona gra od 1901 roku!? Jak to wytłumaczyć? Ma zero wyświetleń profilu, ale data rozpoczęcia grania jest co najmniej dziwna. 

Moim pierwszym wytłumaczeniem robienia przez nie unikatów było to, że podczas tygodnia unikatów był dostępny krój unikatów, ale moja teoria została szybko obalona przez to:


Jak widać w kategorii ''Neu'', czyli ''Nowe'' można zobaczyć nowo powstałe unikaty, czyli jednak istnieje sposób, żeby zrobić unikaty, jednak nie jest nam dane poznać odpowiedź na to pytanie.
A co Wy myślicie o tym wszystkim? 
Hackerzy czy może normalni użytkownicy znający jakiś triki na unikaty?

/Kuba

22 komentarze:

  1. Wowowowow!
    Ciekawe, o co w tym chodzi? ;o
    Muszę się zarejestrować na niemieckim!
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie się nad tym zastanawiam.
      Może pomoże przetłumaczenie tych tekstów z artbooków na polski.
      /Kuba

      Usuń
    2. Dziwne o.o Ale żeby grać od 1901 roku?! Ja nie wiem co mam powiedzieć na ten temat! Musze założyć konto na niemieckim MSP...

      Usuń
    3. 1901 rok mnie tak nie dziwi, kilka razy widzialam to rowniez na polskim msp, no ale unikaty w DS? Nie sadze, zeby je tam dodali modzi, to musza byc jakies hacki, w dodatku tylko 5 osob moze je tworzyc... To wyglada podejrzanie. Ale w ogole niemieckie msp jest jakies dziwne z tego, co widze...

      Usuń
  2. Taki podjar wielki, a tak naprawdę to już uni nie są, jak każdy może je mieć. Myślę, że to raczej jakieś hacki, bo co, wzór węża miał by być w Design Studio? Raczej nie. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Vajletboregard miała taki błąd na swoim profilu, że ma 0 wyświetleń i ma stworzone konto od 1901 roku.
    + POZDROWIENIA DLA VAJLET XD

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaał *O*
    Też tak chce. :<
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  5. Wo :o To pewnie jakieś sztuczki, choć może rozwijają się nowi hakerzy.. :oo
    Tak czy inaczej też chcę se robić unikaty XD :P
    Fajny temat na post.
    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!
    Nwm o co w tym wszystkim chodzi. O_o Myślę, że to jakieś hacki, bo wąż w DS to chyba niemożliwe. x-o

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemieckir MSP jest moim zdaniem najdziwniejsze a zarazem najciekawsze. Strasznie maja tych unikatow, bo kiedys tez je mieli bez DS. Co do tego roku- zwykly blad MSP. Nawet na moim profilu tak jest do tej pory, chociaz nie u wszystkich sie pokazuje ten blad mojego profilu z tego co wiem. To zalosne, denerwuja mnie te bledy. A unikaty nie sa juz takie wazne skoro jest tyle sposobow na nie :)).
    ~Nataliaa =), która piszę z telefonu i nie chce się jej poprawiać błędów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ókradłeś mi temata ;c
    Fajny pozd
    A ten błont, ćekawy xd
    ~KatheJA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blad pokazuje sie rowniez na Polskim msp. Np. Weszlam sobie w swoj profil, patrze... Bum! Gram od 1901. Heh :d Na profilu mojej najki tez tak bylo

    OdpowiedzUsuń
  10. Msp niemieckie jest bardzo dziwne :o
    Musze założyć tam konto xD

    Pozdrawiam :3

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gadałam z jedną użytkowniczką. Była chyba wystraszona, powiedziała, że nie jest hackerem i nie chcę wiedzieć jak się robi unikaty o.O/Mysiaax z fona

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :D Ja chce unikaty! :p Ehh.. To pewnie hackerzy. Ale mają farta :c Ogólnie to niemieckie msp jest najdziwniejsze. / Jula

    OdpowiedzUsuń
  13. Też to widziałam i to mega dziwneO.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli nie jako jedyna miałam błąd związany z graniem od 1901 roku. xD Ciekawe tylko dlaczego taka data ? o;

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehh... tylko ja jedyna wiem o co chdz. ._. Wejdźcie na yt i wpiszcie
    ,,Alte Sachen Erstellen im Design Studio Trick MSP"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Oni pozmieniali proxy lel xD I to przez program charles c:

      Usuń
  16. To dziwne... Te (nie) uni daj się kupić? Sprawdźcie jeszcze zmiany na duńskim MSP.
    -Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  17. To robią Charlesem i tylko twórcy uni mogą je kupic a propo zapraszam do mnie zelkowe-msp-tami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!