sobota, 27 września 2014

Kupno vipa.. Działa, czy nie? + Jak to z tymi wynikami będzie. + Dziwna sytuacja z życia xd.

Hej!

Dzisiaj post informacyjny..? No trochę. Zacznijmy od przypomnienia nagród :

NAGRODY :

1 Miejsce - 5 prezentów z listy do 500 sc, oraz obejrzenie 5 filmów i dostanie 1 autografu. 
2 miejsce - 4 prezenty z l.ż to 475 sc, 3 filmy i 2 grafy ^^.
3 miejsce - 3 prezenty z l.ż do 500 sc, 5 filmów i graf ^^

Nagrody pocieszenia - 5 filmów :)


Teraz pokażę kto wygrał :

1 miejsce - KLODIA78

2 miejsce - INDEPENDENT GIRL (Mam nadzieję, że dobrze zapisałam nick ;s)

3 miejsce  -LEJDI130


Nagroda pocieszenia - Czarna Zuellas. 

Jeżeli już nagrodę rozdam, nick skreślam, jak w przypadku Czarnej Zuellas ;3.


Teraz chyba wszytko pamiętacie. Teraz prośba do Klodii : Dałam ci 2 prezenty, proszę rozpakuj je :3. I UZUPEŁNIJ LISTĘ 3 RZECZAMI!

A teraz, żeby było fair dam 2 prezenty Independent Girl :). Ehh. proszę, independent girl, uzupełnij listę życzeń 4 rzeczami do 475 sc. Dzięki ;3

Co dostała Klodia? Klodia dostała ode mnie 5 prezentów z l.ż, oraz obejrzałam jej 3 filmów i dałam grafa ;3.

Co dostała ode mnie Independent Girl? Obejrzałam jej 3 filmy i dałam 1 grafa. I dałam 4 prezenty z l.ż więc cię skreślam ;3

Co dostała ode mnie Lejdi?  3 prezenty z l.ż. :33


Chyba teraz wszystko wiecie ;2. Teraz pokażę wam video. Może mi jakoś pomożecie w tym "błędzie".

Mam nadzieję, że będzie działać. Nagrywałam bandicamem, jakby co. Jak widzicie - wszystko robię dobrze. Sama nwm już o co chodzi. Jakby ktoś chciał i miał czas mógłby sprawdzić, czy u niego to działa? Gdybym kupiła vipa, miałabym sc na prezenty dla was ;/. No trudno. Napisałam wczoraj o 20 do modów i jeszcze nie odpisali. Będę czekać.

Teraz opowiem co się stało 30 min temu. Więc, byłam na pchlim targu popatrzeć na rzeczy z tatą, zobaczyć, czy nie będzie coś ciekawego. Zobaczyłam, że jakaś dziewczyna w moim wieku sprzedaje naklejki na klawiaturę z MSP. Zapytałam, czy na MSP. Odpowiedziała, że tak, ja zapytałam o nick. Ona odpowiedziała "Diana spoko123". Zamurowało mnie. Ona podawała się za mnie! Lel, chcielibyście zobaczyć jej minę, gdy jej powiedziałam, że to ja mam to konto. XD. Ona powiedziała, że mnie przeprasza, potem powiedziała, CHYBA swój prawdziwy nick. Nie podam go wam, bo chamem nie chcę być :3.

Ehh, kończę posta XDD. Paa ;3



Dobra, macie moje zdj, takie bez dzióbków, z okularami, bez uśmiechu, tak jak wyglądam teraz. Zamuł :-:.


11 komentarzy:

  1. Ogensjurz, uzupelnie dzisiaj jak wejde na komputer ;)
    HAHAHAH XD Beka xD Chcialabym zobaczyc mine tej dziewczyny xD

    ~Inde (dobrze napisalas ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta dziewczyna. Ok nie umiem się wysłowić :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. :P Przynajmniej wiesz, że jesteś slawna! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Vip; Miałam to samo ponad miesiąc temu- kupowałam vip'a na miesiąc. Próbowałam kilka razy, ale nie działało dalej. Było to proste- włączyłam inną przeglądarkę. Używam opery, czasem google chrome. Nie wiem, z której wtedy korzystałam, chyba z opery. Włączyłam tą drugą i wszystko poszło dobrze. Jak tak próbowałaś to nie wiem, bo u mnie to wyglądało z początku tak jak u Cb, a później jak już pisałam wszystko się udało na innej przeglądarce :)).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to coś z Operą? Bo ja też jej używam. Spróbuję z chrome! Dzięki .Działa ;3

      Usuń
    2. Proszę bardzo :)
      ~Nataliaa =)

      Usuń
  5. A co do tej dziewczyny, to trudno mi w to uwierzyć, no ale zdarza się :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Ciekawa jestem jaką miała minę. XD Wowowowowow, ale Ty jesteś sławna. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sadze,zeby była to prawda z ta dziewczyna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, naprawdę. Sama jakbym takie coś przeczytała, nie uwierzyłabym XD. Trzeba się przekonać na własnej skórze ;3

      Usuń
  8. Ta dziewczyna
    Po prostu Looooool xDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!