sobota, 27 września 2014

Look "Biała królowa"

Siems.
Ech, w ciągu ostatniego tygodnia, nie napisałam żadnego posta, za co przepraszam. Proszę o zrozumienie. W przebiegu tygodnia, miałam aż siedem testów. Z matematyki (dodawanie i odejmowanie sposobem pisemnym...), kolejny - potęgowanie, kolejność wykonywania działań, z muzyki (instrumenty perkusyjne melodyczne i niemelodyczne), z polskiego, ze znajomości lektury, z angielskiego, z czasu "present simple", z przyrody, z historii. Do tego, dwa razy odpowiadałam ustnie. Robiłam również plakat oraz dodatkową wypukłą formą terenu, wykonaną z plasteliny. Na komputer wchodziłam od 18:00, do około 19:00, z półgodzinną przerwą. Od razu potem zabierałam się za naukę. Dodatkowo, miałam zajęcia dodatkowe z matematyki, z języka angielskiego i tańce. Dopiero w piątek miałam szansę na odrobinę wypoczynku. Hmm... mam nadzieję, że po tych wyjaśnieniach, zrozumiecie, jak ciężko znaleźć czas, w V klasie - właśnie wtedy, najbardziej zabieramy się za naukę, by posiadać duży zasób słów i informacji przed testem szóstoklasisty. Do rzeczy. Dzisiaj, zajmę się prezentowaniem Wam mojego nowego look'a, o nazwie "Biała królowa".

Prezentacja:
Uważam, że wygląda bardzo ładnie. Wiadomo - kolory zimne, nie licząc bieli, będącej kolorem neutralnym. Na początku, tworząc ten komplet, miałam złudzenie, że królowa zimy, bieli musi mieć grube futro. Przełamałam to, nie ubierając niczego, co chroni przed zimnem. Tak po prostu. Wzięłam bardziej letnie, a co najmniej wiosenne ciuszki. Według mnie, nie ma potrzeby trzymać się stereotypów, czy wyobrażeń w jakiejś dziedzinie, tylko zrobić coś oryginalnego i niepowtarzalnego.

Skład stroju:

Poza zaletami, są również wady tego oufift'u. Po mimo ośmiu elementów, jest dość drogi, przez "Nerdsy". Kolejna wada - strój tylko dla użytkowników, którzy mają zakupiony pakiet VIP. Mimo to, podkreślam, że jest wart zakupu.

Druga wersja kolorystyczna:

Jest słodziutka. Delikatne odcienie różu, wraz z srebrem i bielą. Ta wersja, wydaje się cieplejsza, a za razem ładniejsza od oryginału. Kolory są również o wiele bardziej pasujące do siebie, a odcienie się nie gryzą. Można ubrać się tak na imprezę, do szkoły, (tak, również do gimnazjum!), na spotkanie o pracę, czy do sklepu. Dla grzecznych dziewczynek, bardziej opłaca się kupno tak oto stworzonego outfift'u, nie rzuca się po prostu w oczy. Dodam też, że każda buntowniczka nie będzie czuła się źle, gdy to ubierze. Jeśli przykładowo zmieni kolor skóry, model, kolor ust, nos, spodoba się wielu osobą, a także wyróżni się w tłumie. Co do tej oto kolorystyki: różni się od poprzedniej, o trzysta sześćdziesiąt stopni. Nie jest tak mrożąca krew w żyłach, a skromna, delikatna, nieśmiała. Również nie jest tak zadziorna. Movie Star, wygląda jak płatek kwiatu, jak róża, ale taka bez ciernia. Podsumowując: tak samo, jak do poprzedniej wersji, tak samo wielmożnie, polecam zakup! Wydaje mi się, że tym razem, ta kolorystyka Wam się spodoba.
Trzecia wersja kolorystyczna:

                                                 
Nie wiem, czemu wydaje mi się, że ten strój jest bardzo irlandzki. Z reguły Irlandia kojarzona jest z połączeniem zieleni, czerni, ale teraz... nie mam najmniejszego pojęcia, skąd ten poroniony pomysł! Moje zdanie o kreacji: wygląda na to, że pudrowy róż spisuje się lepiej, ale jak kto woli. Odcienie miały być jodłowe, leśne, ale chyba nie wyszło mi do końca. Ujdzie. Praktycznie efekt nie jest zauważalny, więc niewiele mogę napisać. A bez owijania w bawełnę: nie, kreacja nie spisuje się dobrze, będąc zieloną. Ten kolor widocznie nie pasuje do ubrań, które wybrałam. Mówi się "trudno".
Czwarta wersja kolorystyczna:

Dobra. Porażka. Wyglądam tu jak pszczółka Maja. "Witajcie dzieciaki, przyszłam zbierać pyłek z kwiatków. Mam już nektar, jestem żółta jak słoneczko. :)". To coś wygląda dwa razy gorzej, od oryginału, dosłownie. Jeśli ktoś chce, może kupić, ale ja bym tego nie zrobiła. Odcienie żółci, dość ciepłe. Przepraszam, ale śmieję się, gdy patrzę na ten komplet. Jest źle. Bardzo źle. Nie wiem, czy usunąć ten komplet... Hmm... Niech zostanie. Może znajdą się osoby, które zastosują tę kreację, na bal przebierańców MSP. Mam nadzieję, że nikt się w niej nie ośmieszy, czy nie zostanie oblany wielką, jak tsunami falą krytyki.

To tyle.
Pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Pierwsza :3
    Myślę, że najładniejszą wersją jest wersja różowa, taka słit :D
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez chodze do 5 klasy i tez mialam dużo sprawdzianów :( z Angela dziś mialam i Nie jest latwo boje się :o pozdrawiam ~julka ,które leży w lozku z zwolnione z szkolny ,bo ja brzyszek boli XD

      Usuń
  2. Kuffa nie pierwsza :@
    Super looki. Najbardziej mi się podoba ta 'Irlandzka' wersja. XDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. *MOJA OPINIA*

    Uważam, że te getry są brzydkie - mówiąc prosto z mostu. Ładniej by się komponowały z sukienką, ponieważ nie było by widać tych "majtek". Mam jeszcze kilka uwag - dodałaś do look'a biało-czarne balerinki, a w look'u nie było niczego czarnego.Mogłaś zrobić zamiast czarnej kokardy, niebieską kokardę, pod kolor włosów ;3. Po 3, Nie potrzebnie dodałaś tego tatuaży na lewej nodze, ponieważ getry go zasłaniają :P. Ogólnie to nie moje klimaty, ale jeżeli o mnie chodzi, to ja użyła bym do "śnieżnego" stylu królowej śniegu jakiejś sukienki typowej dla złej królowej i ustawiła na kolor biały :3. Teraz taka rada: Jeżeli robisz look'a na jakiś temat, nie dodawaj innych wersji kolorystycznych, ponieważ tematyka jest wtedy zmieniona ;pp. Jejku, to brzmi jak hejt. Wiesz, mam jakoś tak w naturze, że muszę mówić, to co mi nie pasuje i ciężko mi to "ubrać" w ładne słowa. Zawsze jakoś coś palnę, kogoś źle poprawię i lecą hejty na mnie xD. No, trudno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa wersja najładniejsza. <3 Taka piękna, chociaż nie przepadam za różem. Zielona wersja też mi się podoba. Zanim przeczytałam opis pod nią od razu skojarzyło mi się z czterolistną koniczynką (tak irlandzko xd). Look'u niestety nie kupię, ponieważ nie posiadam pakietu VIP, a ten look bardzo przypadł mi do gustu (zwłaszcza sweet różowy x-o).

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie oryginał jest// em.. brzydki ( przepraszam), bo kolory nie pasują. np. kolor końcówek włosów i kolor bluzki, powinny być takie same, a są tu dwa inne odcienie. Może zwykły kolor łosó powinien być czarny aby pasował do tych kokardek.. bo to wyszło dziwnie.. ale wybór ciuchów bardzo pasuje. Najładniejsza ta różowa wersja.:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania są śliczne, lecz nie podoba mi się kolorystyka oryginału. Druga i trzecia są śliczne *w*
    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Te getry są okropne. Jakby inne były to look byłby cudowny *.* Wgl dla mnie najlepsza wersja jest ta różowa, a najgorsza oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe komy. *,* Postaram się również wziąć do serca konstruktywną krytykę. Właśnie taka jest najlepsza! <3
    /Heniacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do looku podoba mi się różowa wersja kolorystyczna, ale dodała bym do tych leginsów jakąś tunikę. Pięknie piszesz <3/Mysiaax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lui. <33
      Mam nadzieję, że wygrasz konkurs na redaktora. <3
      /Heniaczka

      Usuń
  10. Super look *w* Podoba mi się twój styl. Do tego ten sam rocznik jesteśmy. Też miałam kartkowke z potegowania i lektury, pjona.
    Fajna wersja ta różowa, taka slit i wogle.
    ~Haniaczonators, Laniacznators, Katheynators, czyli
    ~Zwalona Zu

    OdpowiedzUsuń
  11. Też codzę do V klasy! Faktycznie nie jest łatwo. A, co do looku, ładny, ale w 1 wersji kolorystycznej są niedopasowane kolory. Leginsy też nie do końca mi się podobają. To nie jest HEJT!

    Ama ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze?
    Ohyda Wstrętne!!!!!!!!!!!!
    Odcień końcówek włosów: Nie ma nigdzie takiego na looku,a koszulka nie współgra z niczym,getry powinny byc jak juz biale(tunika do nich wskazana)bo ten szary nie pasuje,a balerinki nie pasują do niczego,biała czapka tez tu nie potrzebna jednym słowem brzydkie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdanie, które masz prawo wyrazić. Ja, nie przejmuję się tego typu hejtami, więc... sama wiesz, o co mi chodzi. Pozdrawiam.
      /Heniaczka, w super nastroju.

      Usuń
  13. A mi się look podoba :). Może rzeczywiście oryginał nie do końca ze sobą współgra kolorystycznie, ale i tak jest ładnie. A 3 kolejne looki są baardzo ładne :))).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!