sobota, 27 września 2014

"Pojedynek lóg" + Aktualności MSP: Konkurs "Cake Pop Cutie"

Dobry!
Miałam tego posta zrobić wczoraj, lecz grałam w TheSims3 (o dziwo ;_;) i potem musiałam iść spać.
Oki.
Nowy czelencz!
Tzn. ten sam, ale inne Movie.
Tym razem JA wybieram.
Potem Aktualności, choć uprzedzam, bo konkurs jest OKROPNY ;-;

Pierwsze logo dla Mysiaax:
Nie jest takie złe, choć napis przypomina mi wiatrak.Przez te "X" na końcu, jkbc. XDD

Następne dla olar8:

Wyszło lepiej. Takie matrixowe, nie wiem czemu mi się tak kojarzy. XDD

Dalej dla ZnanaGwiazda:
Loool, ten jednorożec z tyłu. XDD
Chyba najlepsze logo, takie proste, podoba mi się.

Teraz dla ! Klauda !:
Bardzo proste, choć kolory średnie. Te tło takie jakieś dziwne. XDD

Przedostatnie dla vajletboregard:
Dobra, to jest najlepsze *w*. Takie, aww... Ogromnie mi się podoba.

Ostatnie dla Malinasia:
Hmm, niezłe. Maliny w tle zawsze spoko *w*

+
DEDYKI

O jakież dedyki chodzi? A więc chciałam strój, a brakowało mi SC, więc napisałam w statusie, że za prezent z listy zrobię Dedyk.
Osoby, które mi dały prezenty:
  • Mysiaax
  • Truskawa10
  • filcia2002
  • =&=Lalcia=&=
Mysiaax już dostała logo, więc już ma "zrobiony" ten dedyk. Nie wiem, czy to dla Was opłacalne, ale dla mnie tak. Może po prostu potrzebujecie szybko ładnego loga, a nie macie pomysłu? Nie wiem.
Dobra, pierwszy dedyk dla truskawa10:
Sram.
Kocham, uwielbiam *w*. Śliczne, bardzo.

Następny dla filcia2002:
Też niezłe, ale trochę słodkie. Ćss.

Ostatnie dla =&=Lalcia=&=:
Chyba najgorsze, ale nie też takie złe. Mój look, tylko że w wersji NIE VIP *w*.

Oki.
Nie musicie głosować na DEDYKI, Katheja też ich nie musi robić. XDD

Dobra, teraz Aktualności! *w*

MOTYW
O looool, zamknął oczy.
Tak szczerze.
OHYDA, OHYDA, I JESZCZE RAZ OHYDA.
Jedyne, co mi się podoba, to tło (XDDD) i napis (XDDD). 6/10.

UBRANIA

UBRANIA DLA DZIEWCZYN:
Jednym słowem.
Fujka.
Niby ładne rzeczy, ale włosy są tak ohydne, że patrzeć nie można. Fu. 4/10.

Wpadłam na pomysł, żeby zrobić do konkursów takie "Looki" w sklepach.
Oceńcie, czy chcecie to, czy nie.

Look dla NIE VIP:

Fuu, te włosy.
Tak drogie, i brzydkie.
Chociaż ta koszula, biżuteria i spódniczka nie są złe.

Look dla VIP:
Fuu. No błagam Was, nic się nie da z tych ubrań ŁADNEGO zrobić. ;_;

UBRANIA DLA CHŁOPCÓW:
Błagam.
Serio? Jedna strona, włosy tak ohydne, że bardziej się nie da. Jedynie buty łądne, hehe.
3/10.

Look dla NIE VIP:
Nie jest źle. XDD

ANIMACJE

Odcięłam psu ogon *w* I dobrze.
Nazwa: Snooty Poodle (Czy tylko mi się to kojarzy z Pudłem? Ćs)
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Zabawa & Czad (serio ;_; to wygląda absurdalnie z moim strojem XDD)
Opis: MS żre coś co wygląda na taką miniminimini watę cukrową i trzyma tego ohydnego pudla na smyczy. Serio.

Seriooo
Nazwa: Cake Pops For You! (Przez neta mi podadzą, wowowoowowowo)
Rodzaj: VIP (Ja już upiec ciasteczek czy tam babeczek nie mogę, no nie)
Typ: Zabawa & Czad (Coment: Sram)
Opis: MS trzyma tacę z tymi dziwnymi ciasteczko-babeczkami i podaje to niewiemkomu. ;_;

Obcięłam stoliczek!
Nazwa: Cake Pop Creation
Rodzaj: Nie VIP (Robić to możemy, ale podawać już nie)
Typ: Zabawa & Czad (No serio serio serio ;_;)
Opis: MS robi coś, co chyba wygląda na ciasteczka.
Hihi, ta poza.

STRASZNIE mało animek, tylko 3. Mogliby się też postarać z tymi animkami. Bo nie są jakieś pożyteczne.
4/10.

RZECZY
Jakie sweet. Wow, podoba mi się większość rzeczy. Np. te krzesło, stoliczek i ta tabliczka z muffinką. Ładne i przydatne! 7/10.

TŁA
Serio, obydwa tła nazywają się tak samo, różnią się tym, że na tle dla VIP jest lampa (o tak B) ), krzesła, stoliczek i ta tabliczka. Na tle nie VIP tego nie ma. XDDD Boże, serio, przecież takie rzeczy są w sklepie... padłam. Ale tła ładne i przydatne, no, i tanie! 8/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:32/60, TRÓJA, prawie równa. XDDD

Oki. Zgłaszać się do lóg pod postem moim i Katheji (który będzie), a głosować pod postem Katheji (logiczne) ;_;

Chandelier,

Jak zwykle, nie wyszło. Podoba Wam się look, który tutaj mam na sobie? Może go pokazać w nast. poście? Oczywiście bez uśmiechu i tych "zapadnięć". Głosujcie w komentarzach!

23 komentarze:

  1. Mi się konek i ciuchy bardzo podobają! XD.Pjerfsza.

    /Duśkaaaaaaaaaaaa lel

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba logo dla Malinasi :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę logo !
    Prosz mogę ?
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  4. Logo dla ZnanejGwiazdy najlepsze *u* Zgłaszam się!
    Co do dedyków to też ładne, zwłaszcza te drugie, ale jednak loga były lepsze.
    O konkursie nie powiem nic więcej poza tym, że rzeczy, tła i parę ubrań (spódnica, sweterek, sukienka i ta opaska z babeczką, i bluzka z babeczką xD ) są ładne. Podobają mi się.
    Pytałaś się co sądzimy o look'u. Szczerze to średnio mi się podoba. Owszem, zdjęłabym te usta i zapadnięcia, ale zmieniłabym też tą spódniczkę. I kolor włosów.
    Więc, ogólnie post ciekawy. I jeszcze raz powtarzam: zgłaszam się do lóg :D
    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam sie
    Draculaurazmonsterhigh
    'Lala z fona :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohyda ten konek loga supi moge prosić o LOGO?:((
    IZEŁ. Kot bella

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak przy okazji : W końcu jakiś konek pasujacy do mojej nazwy *-* ♥ Tyle muffinko ciasteczek :D xP

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ciuchy sa ohydne. Takie slit lajf is bjuriful.
    Loga supi, jak zwykle xD najlepsze dla vajletboregard, boskie!
    Look ladny, aczkolwiek nie w moim stylu; do "szerokiego usmiechu" juz sie przyzwyczailam B)
    JEZU KOCHAM CZYTAC TWOJ OPIS ANIMEK ZAWSZE MAM Z TEGO BEKE XDDD
    Ja tez chcem logo :c
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z dedykow to drugie jest najlepsze, omnomnom, jaram sie jak bulka maslem *-*

      Usuń
  9. Jakie Potterowskie logo *w* Będę używać ;)
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie wiedzialam o dedykach o.O dałam prezent bo mialam kasena zbyciu. xD logo śliczne ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. No logo, fakt nie wyszło Ci troszkę. :C A mogłabyś mi zrobić nowe, lepsze? Pls :<
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  12. Loga baardzo ładne(najlepsze-wdg mnie- dla Vajlet) i dedyki tak samo. *.* Masz rację konek jest okropny, a te włosy są...O_o.. beznadziejne. Przy ostatniej animce tw MS wygląda jakby chciała tą babeczko-ciasteczko-coś pożreć (tak dziwne skojarzenie xd). Proszę, pokaż ten look w następnym poście. ;c Bardzo mi się podoba jest tak Aww. XD
    Mg logo?

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super loga *w* Hihi.
    Ten konkurs jest taki.. Ble. Wgl zygac mi się chce na niego. Te ubrania.. Sram. Dajcie kibel, hihi. Poza tym ubrania dla chłopaków są jak ubrania dla pedałów ._.
    3 animki, do tego takie hdjfididjf. Hihi.
    Leci reklama Rexa, hihi. Pjenc kiełbaseg, wowow.
    Nieważne. Konkurs - 1/10 000. Nomć.
    ~Zwalona Zu

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę logo ?
    Wariatkaaa=)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę bardzo o logo, a twój look bardzo ładny. W twoim stylu :) Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tb. Konkurs jest ochydny!!!! Ten pudel FUUUUU!!!!
    Mogę logo?

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Podoba mi się seria. Dla mnie też logo biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju dziekuję za logo*.*
    Piękne:3
    Świetny post:)
    ~ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam mojom kol ola yeah7890
    Pliss

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!