piątek, 5 września 2014

Lel, czyli looki. + Wowowowowo

Heii!
Uwaga... Wowowowowo, dorwałam się do komputera, wowowowow.
Sama nie wierzę w ten fakt.
Jednak on jest naprawdę (Tak bardzo poprawnie gramatycznie. ;w;) realny więc ogarnęłam się i zrobiłam trzy looki. To tak dużooo...
Mam nadzieję że się nie zanudzicie B)
Wiecie, dlatego od razu trzy, bo (Chociaż jutro też będzie komp!) będzie jakby rekompensata (Ale mądre słowo) za momenty bez kompa.
Zagmatwane zdanie z serii Kathejowa Logika.
Dobra, przechodzę do looków.
Pierwszy jest to look konkursowy, którego zrobiłam jakoś 15? Minut temu.
Nosi nazwę Garage Weird, czyli Garażowa Szalona [Dziewcyna]. Czemu? Kojarzy mi się z... Właśnie tym. Tak wygląda:


Te włosy powodują że mam takie wrażenie, bo są takie (Sawdwgduiduhw) rozczochrane (Nie pytajcie o poprzedni nawias XD). Ta bluzka jest całkiem spoko, a spodenki to klasyk z DS. O reszcie chyba nie muszę mówić.
Oto skład i (Niewłaściwa) cena:


Look w rzeczywistości kosztuje ok. 800 sc i 6 diamonds. Nie jest bardzo drogi, ale do najtańszych też nie należy.
Mimo jego oryginalnego stylu, podoba mi się.
Tak wyglądają inne wersje kolorystyczne:

I Wersja Kolorystyczna

Taka miętowa...
Śliczna ♥
Bardzo podoba mi się połączenie tej delikatnej mięty z czernią.
No
I
Co
Jak
Nie
Zapychacz
Miejsca
?
B)
XD





 II Wersja Kolorystyczna

Jestę tygrysę, uważajcie.
Poramarańczowa wersja, jeszcze bardziej dziwna niż oryginał.
Ładna, jednak jestem zwolenniczką poprzedniej wersji.
Kocie
Zejdź
Z
Klawiatury
!
!
!









III Wersja Kolorystyczna

Śliczna!
Lawendowo - Czarna,
Bardzo
Ładna
Wersja
Kolorystyczna
(Nie ma jak to pisać oglądając film co nie?)















Dobra, jak poprzednio, sesja będzie wspólna i dodam ją na koniec.
Lecimy do następnego kompletu, a jest nim look o dosyć dziwnej nazwie That's My Way!, czyli To Mój Sposób!
Wykorzystałam w niej tanią tunikę za 350 sc.
Dobra, oto look:

 
On mi się tak podoba... <3
Takie zwyczajne trampki w połączeniu z tą bluzką tworzą świetny efekt.
Czerwony pasuje do trampek i bluzki też.
Oto skład:


Look coprawda ma w składzie buty za 4 diamonds ale można je zmienić na podobne.
Komplet nie jest taki drogi, cena wynosi 1250 sc a kolczyki i włosy można wykorzystać w innych kompletach.
Oto inne wersje kolorystyczne:

 I Wersja Kolorystyczna

Strasznie mi się spodobał ten kolor.
Taki szaro - Niebieski?
Nie mogę tego określić ale wg mnie jest ślicznie.
Zapycham
Miejsce
Wyrazamiii.
XDD












II Wersja Kolorystyczna

Ciemny granat (Bo jasny granat istnieje. Brawa dla mnie).
Pasuje do całego kompletu i delikatnie go podkreśla.
(Wowowowowoowowwwow Gwiezdne Wojny)
















III Wersja Kolorystyczna

A to taka wiśnia.
*Skojarzyło mi się z kolegą, chociaż tego nie czyta, pozdrawiam go!*
Ładna ale poprzednie bardziej mi się podobają.



















No dobra, dobra, następny look.
Jest najdroższy jeśli chodzi o sc, ale nie wymaga Vipa ani Diamonds.
Nazywa się In Your Dreams, czyli W Twoich Snach (Tak kreatywna nazwa. ;w;)
Oto on:


Ślicznyy <3
Jak mówiłam, look nie wymaga ani Vipa ani Dajmondz.
Taki normalny, ale w tej normalności niezwykły (#FakaćLogikę).
Oto skład kompletu: (I zła cena, a co)


Look kosztuje ok. 1900 sc, klasycznie zła cena bo spodenki są z DS.
Kolczyki są takie same co w poprzednim looku.
Włosy chyba wszyscy mają, bo są tak klasyczne że mało kto jej nie kupił.
Haha, po co gadać o czymś, skoro można o niczym.;w;
Oto inne wersje kolorystyczne:

I Wersja Kolorystyczna

(Fajnie zapomnieć nazwy kompletu w środku nazywania screenów, gratulacje Kathejo!)
Zwyczajno-Czarno-Normalno-Normalna.
Mimo to, podoba mi się.















II Wersja Kolorystyczna

No ładna, ładna, ale...
Jakoś czarna mi się bardziej podoba.
Lawendowo-Biało-Dziwna.
Ładna ale... No nie wiem XD















 III Wersja Kolorystyczna

Chyba najgorsza, ale w sumie całkiem-całkiem.
Czerwona, zwyczajna wersja.
Dokładniej to ciemnoczerwona.
LOL
ZAPYCHAM
MIEJSCE
XDD















Hm, to chyba wszystkie looki, głosujcie na swoich look'owych faworytów w komentarzach.
Jeszcze została sesja, oto ona:




OSTATNIE ZDJĘCIE <333
Eee, nic. Ja sobie tylko drzewo przytulam. Nie zwracajcie na mnie uwagi. ;w;
Heheheh, cudowne.
Ok, skończyłam się wygłupiać.
Jak wcześniej mówiłam, głosujcie na swoje look'owe faworyty w komentarzach... I ja chyba kończę.
Mam nadzieję że post się spodobał.
Looki można kupować. ;)
Do następnego posta!


7 komentarzy:

  1. Drugi mi się najbardziej podoba ♥ ~Pozdrowienia od nikogo co jest nikim c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super looki<3
    Najładniejszy ten pierwszy. Ślicznyyy <333
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super looki ^^

    Pierwszy i trzeci - piękne

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się 2 i 3 look. Chyba kupię jak w końcu dotrę do kompa babci. Masz świetny styl Kathejo.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię sobie trzeci look <3 Bardzo mi się podoba <33333

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci look jest pięknyyyy! *-*
    fgmreipmdaskcm
    dnisufodx
    Mogę kupić? :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!