środa, 3 września 2014

Podziękowania, wyjaśnienia, bla bla bla, i inne.

Wow.
Zabieram się za tego posta trzeci raz. Tak, trzeci.
Wow.
Może nareszcie go skończę.
Ekhem, ale do rzeczy.
Heii!
Tak, po raz trzeci usiłuję zrobić tego posta... :/
Jakoś nie mogłam się zebrać, ale oto jestem, o prawie 22:00 i piszę posta (Co z tego że mam do szkoły na 8:00). Może ta próba zakończy się powodzeniem?
Dobra, więc po pierwsze Dziękuję. Za co? Za to, że akurat mnie wybraliście na admina. Jak dla mnie to niesamowite że miałam aż tyle głosów... Dziękuję z całego serca.
Mam nadzieję że będę pomagała Abiesce i że tego nie zsolę (Skoro można sPIEPRZyć, to czemu nie można zSOLić?). Postaram się być odpowiedzialna, bla bla bla.
Ale do rzeczy.
Po pierwsze chciałabym wprowadzić na chacie system ostrzeżeń. Abieska już się zgodziła. Heh. Na czym to będzie polegało?
Otóż jeśli czyjeś zachowanie na chacie będzie pozostawiało do życzenia, to najpierw admin/moderator kieruje pierwsze ostrzeżenie, ustne. Jeśli osoba nadal się nie poprawia, pisze drugie ostrzeżenie, w takiej samej formie co wyżej. Trzecie ostrzeżenie to kick, jeśli to nie poskutkuje, mod/adm wymierzy odpowiednią karę w postaci bana.
Nie mam zamiaru banować bo mam "widzi mi się", "bo nie lubię", "bo tak". Bany daję rzadko, kiedy osoba naprawdę zachowuje się źle.
Myślę że taki system by Wam odpowiadał, zresztą napiszcie w komentarzach.
Ok, następna sprawa.
Uzgodnię z Abieską, czy mogłabym zorganizować konkurs na Chatowego Moderatora. Taka osoba otrzymałaby go, jednak kiedy nie sprawowała się dobrze, ten mod byłby tej osobie zwyczajnie odebrany.
Jak to widzicie? Piszcie w komentarzach (Będą długie, aww.).
Nie przedłużam, lecę dalej.
Co do postów, nie pisałam ostatnimi czasy ale wynikało to z zamieszania itd. Plan lekcji i książki już zostały załatwione więc rozkład (Mrr, normalnie jak autobus albo pociąg) mojego pisania będzie systematyczny (Tzn. Notka co 1-2 dni).
Mam też prośbę, mianowicie jeśli jakakolwiek propozycja przyjdzie Wam do głowy, piszcie w komentarzu. Bardzo ułatwi mi to pracę.
Mam nadzieję że będziecie ze mnie zadowoleni, a jeśli nie - Napiszcie. Nie obrażam się o byle co, jestem raczej otwarta na krytykę (Hejty nie wliczają się w krytykę, hehs.). Dobra, co mogę napisać?
Może to, że ostatnio nie bywam codziennie na chacie wynika z tylko tego że nie mam dostępu do komputera każdego dnia... Przepraszam za to.
Btw, niedługo kupuję kompa. Wow, radość nastała, wreszcie bd pisać coś normalnego (Btw - By The Way, poza tematem). Oczywiście będzie dużo looków. Bo co? Bo Katheja lubi je robić pomijając fakt że średnio jej to wychodzi ale co z tego. ._.
Nie, nie będę mówić o sobie w trzeciej osobie (Wow jakie rymy Wow).
Jakoś znikąd, pozdrowienia dla Laniacza. Czemu? Jakoś mi się z nią skojarzyło, wgl pozdrowienia dla wszystkich czytających.
Piszę o niczym.
22:15, mój umysł myśli że już idzie na zasłużony odpoczynek, a tu nie. Męczę go jeszcze pisaniem (Pomijając że to przyjemne).
Wow. Kolejny post o niczym. W sumie nie do końca bo na początku były ważne informacje, 50% to NIC.
Jezu, o czym ja piszę.
Ale wow. W końcu udało mi się skończyć tego posta. XD
Sukces *3*
Dobra, to ja jeszcze Wam powiem abyście w sobotę spodziewali się notki z lookami Not - Vip, i tego że będę siedziała na chacie.
A w tygodniu zrobię Hot or Not, albo cokolwiek innego, whatever, ale będzie.
Ok, koniec tego posta. Wiem że Was zanudziłam.
Idę spać (Czytaj: Udać się na zasłużony odpoczynek 6-klasistki). Wow.
Do następnego posta! (I dobrej nocy życzę, chociaż pewnie czytacie to w dzień. Jest 22:20).

9 komentarzy:

  1. Ta.. A Ja go czytam teraz B) Fajnie, że jesteś adminem itp. fajny pomysł, że nie dostaję się od razu bana. Ja tam nie chciałabym, jeszcze nowego admina na Chacie :c ~Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs z adminem mi by sie podobal :3 Mi tez sie skojarzylo z Laniaczem heh xD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rada:
    Nie mam rady, bez zastrzeżeń ;~;
    A co do Laniacz, też Chandeliera pozdrawiam ;p
    vajleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)

    Świetne pomysły jeśli chodzi o chat.

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :P
    Tak jak Nicol, konkurs z adminem nie bardzo mi sie podoba. Ale każdy ma inny gust xD
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Cieszę się, że banów nie będzie od razu, chociaż ja i tak nie pisze na chacie XD.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Kathej, ostrzeżenia, moim zdaniem, są bez sensu. ;.; Wtedy na chat'cie będzie obora, tak, jak teraz. Praktycznie, przez to prawie nikt nie wchodzi. P.S. Uważam, że nie powinno być konkursu na moda.
    ~Haniacz, a raczej Rogacz, Jeleń, Gołąbek Lanelyee, oglądająca "Świat według Kiepskich". Pzdr.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!