poniedziałek, 1 września 2014

Post o Duśce :^

Hej!

Tak, dzisiaj będzie nudny post, ale skoro większość redaktorów/redaktorek tak robią, to ja też chcę się z wami lepiej poznać :|. Zacznijmy od zdjęć. XD..


WARNING!

OGLĄDASZ JE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZA WSZELKIE POPĘKANE EKRANY NIE ODPOWIADAM. PRZEPRASZAM ZA USZCZERBKI NA WASZE ZDROWIE, KTÓRE BĘDZIE W STANIE BARDZO NARUSZONYM XD.

 Dobra, oślepienie XD.

 Cóż za długa twarz :3
To moje profilowe na Fyby.
 Tutaj wyglądam jak grzyb ;-;
Ja po lewej <---, moja BFF po porawej --->
#TakieTamNaBalkonie.














Jeżeli chodzi o zdjęcia, to tyle. Teraz trochę informacji :3.

Urodziłam się 07.03.2002r (Ktoś liczy mój wiek?) Tak, te 12 lat. Idę do 6-tej klasy, jeej. Lubię szkołę. Tak. Wiem, Duśka jakimś potworem jest lubiącym sql. Hah. W końcu odpocznę. (Nie, w wakacje nie odpoczywałam xD).

Mam brata Kacperka.









Znowu naspamiłam zdjęciami xD.

Co tu jeszcze o sobie napisać.. Dobra. Jestem szalona, znaczy to, że NICZEGO się nie boje. Taka krejzolka. Serio. Niczego. Koteł.

Lubię koteły, ale wolę pieseły.












Yyy. Nie wiem co napisać. Wow xD.

Gram w TFM, MSP i GRAŁAM  w StarDoll. Eee. mój rozmiar buta to 40, czasem 41. Ważę 45 kg (Kogo to obchodzi?)

Mam 3 BFF. CHWILA! ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ, CZEMU NIE PISAŁAM XD! Więc, gdy chciałam napisać dziennie były 3 notki i nie mogłam. Aż wreszcie dzisiaj jest tylko 1, więc mogę pisać.

Ble.

Matko, nie powinnam pisać posta, kiedy mi odbija, ale kit. Post będzie dziwny. Banan.




Dobra. Lubię placki, bardzo. Wymyślałam swój nick po pijaku xD. Nie, no chyba byłam pijana wymyślając nick "Diana spoko123". A wgl już nie wspominając o nicku na moim pierwszym koncie. (Sysysydididi).

JAK MOŻNA NAZWAĆ MS SYSYSYDIDIDI?!!

Hah, tylko ja tak potrafię. Czemu piszę środkiem? Hmm?. Nie wiem. Samo się włączyło. Wow. 

Lel. 



Mam zwierze, brata.


Sztuczka. Weź swój wiek. Odejmij 2 i dodaj 2! WYSZEDŁ TWÓJ WIEK!! WOWOWOW.

Tak, odbija mi. Post jest nudny i dziwny, bo wiecie. Hauuu. Miauu. 

Pa. Nie wiem, co zaraz dodam, więc lepiej skończyć posta. Wiem, nudny post. Może się pośmieliście? Nie. Pewnie nie. Mysz. 




DOBRA, DOBRA. MIAŁ, PA.


14 komentarzy:

  1. Oj Dusia, Dusia... Wcale nie wyglądasz jak grzyb XD. Przez tego GRZYBA ogrzewam podłogę! :D Nie no post jest świetny. A tak poza tym 1-wsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga! Świetny post. Miał, Psonators, Kotonators io Dusionators. Mój koteł ma na trzecie imię Dusia. Chcesz go zobaczyć to wbijaj na loga Kathey. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę, jak ktoś pisze coś typu "Nie odpowiadam za popękane ekrany" itp itd. Jesteś ładna, więc tak nie pisz :). A pro po Twojego wieku; miałam wrażenie, że kiedyś mówiłaś- a raczej pisałaś-, że masz 13 lat. Ale być może coś pomyliłam. Skoro teraz piszesz, że masz 12 lat, to zapewne tak jest! :) XD

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę> Przepraszam, musiałam się pomylić.. :C

      Usuń
  4. To o czym był ten post? XDD
    Nie no, fajny.

    ~Kisiel

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego na tym zdj z balkonu pisze " Zdjęcie użytkownika Klaudia Malis " ? XDDDD A tak propo fajny post (:
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to zdjęcie wstawiła moja kol, ja też i zrobiłam screena, aby pokazać koleżance, a zdj mi się spodobało, więc wstawiłam xD

      Usuń
  6. XD Duśka masz fajnego brata XD Ile on ma lat? XD
    Jesteś bardzo ładna. :)))
    Rzeczywiście chyba Ci Dusia odbija z nudów. XDDD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow serio jesteś brzydka. Monitor mi pękł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow co za szczerość...
      Ja uważam, że Dusia jest ładna

      Usuń
  8. Przykro mi. Trzeba było zapoznać się z ostrzeżeniem.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!