poniedziałek, 1 września 2014

Back to school with Abieska - co uczennica z IIc przygotowała do szkoły?


(tak to moje pismo i moja tablica)
Hey! Notka jest pisana w ostatni dzień wakacji, ale Wy ją będziecie mogli  ujrzeć dopiero 1 września o godzinie 8:30 (wtedy zaczyna się u mnie rozpoczęcie roku szkolnego).
 Dzisiaj (idąc w ślady KisieleeeQ) przedstawię Wam moje zaopatrzenie na kolejny rok szkolny. Niektóre graty sprzed tegorocznych wakacji nadal nadają się do użytku (prowadzę kontynuacje zeszytów i posiadam stare "narzędzia", czy to techniczne, czy matematyczne, czy rysownicze).
 Może na samym początku przedstawię Wam mój strój na rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015.


 Tak, w czymś takim jutro się pojawię. Granatowa sukienka, biały żakiet, czółenka, torebka i do tego jeszcze tarcza z symbolem mojej szkoły. Cały komplet bardzo ładnie na mnie leży.
 Przejdźmy może do mniej oficjalnej części.
 Oczywiście, jak każdy uczeń posiadam plecak.


 Plecak w porównaniu do swojego poprzednika z pierwszej klasy jest dość mały, ale i tak ma wystarczającą wielkość, by zmieściły się wszystkie potrzebne książki, zeszyty, piórnik, teczka i wiele innych niezbędnych rzeczy. 
 Plecaku nie zakupiłam w jakimś wyspecjalizowanym salonie/sklepie. Zamówiłam go na allegro w dość przystępnej cenie (sama za jego zapłaciłam). Kosztował razem z wysyłką jakieś 100 zł. Akurat w swojej "skarbonce" posiadałam aktualnie jakieś 400 zł, więc miałam wystarczającą kwotę.
 A teraz przedstawię Wam zakup, z którego jestem najbardziej zadowolona, a mianowicie... buty!




 Buty po szkole i na w-f. Jestem właścicielką fioletowych (takich... łaciatych?) conversów i butów do biegania. 
 Conversy, poza tym, że są markowe (nie, to nie jest coś w stylu "za hajs rodziców baluj". Sama zakupiłam to obuwie) to także wygodne. Rok temu chodziłam w trampkach z CCC. Czy jestem z nich zadowolona? Na początku wszystkowyglądało świetnie, ale buty zaczęły się stopniowo niszczyć. Mam większe oczekiwania co do conversów.
 Jeżeli chodzi o obuwie sportowe, to zakup go było strzałem w dziesiątkę! Buty są mega lekkie, mega wygodne i nie ograniczają ruchu. W skrócie - coś idealnego dla mnie. 
 Jak widać mam fazę na fioletowy, a teraz coś co jeszcze bardziej ją pogłębi:


 Piórnik z supermarket. Jedyną "ozdobą" tego produktu jest liczba 52. Ta ikona jest w stylu sportowym, ponieważ zawodnicy i zawodniczki na swoich sportowych odzieniach posiadają numery. Oczywiście do głowy przychodzi również inne określenie motywu. Czyli szkolny motyw. Nie chodzi mi o to, że piórnik jest do użytku w budynku o przeznaczeniu naukowym, ale o czcionkę liczby. 
 Następną rzeczą jest wnętrze mojego piórnika.


 Niestety, grafika jakimś sposobem została przekręcona i wszystko widzicie w pozycji pionowej. Ehh, blogger, blogger...
 Co tu wyjaśniać? Cienkopisy do ozdoby tekstu, długopis ścieralny z FriXion, dwa ołówki (stare), nożyczki (z poprzedniego roku), linijka, kątomierz, klej, temperówka i gumka do ścierania.
 Czas na zeszyty. Niektóre są z poprzedniego roku i początki tematów z 2 klasy są zaznaczone kolorową zakładką


(znowu pion. Wybaczcie, ale nic nie mogę zrobić)

Od lewej:
  • matematyka
  • chemia
  • biologia (kontynuacja)
  • fizyka (kontynuacja)
  • historia (kontynuacja)
  • niemiecki (kontynuacja)
  • polski
  • zeszyt korespondencyjny
  • angielski
  • brudnopis
 Niestety zapomniałam przygotować geografii, wiedzy o społeczeństwie, plastyki i muzyki, ale mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie. Miłego pierwszego dnia szkoły! :)








15 komentarzy:

  1. Super post XD
    Nw, co jeszcze pisać *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowe na w-f są mega! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te conversy co ty masz ma moja bff asia. Ma teraz taki podjar ze boze.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plecak! <3 Widziałam podobny, lecz w innych kolorach w Smyku. Tak, to było wczoraj. Bardzo fajne te buty na w-f, conversy megaa. Pozdrawiam, cynia3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo ! :D Ultra converse ! <3Też mam tylko do kostki. I wogle fajna wyprawka . :)
    PÖZDRå₩|@^^
    #Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz ide do czwartej. Pewnie zaraz powiecie że jakim ja dzieckiem jestem, ale dobra. Też mam te wysokie trampki czy tam conversy tylko całe białe z różową podeszwą i sznurówkami.

    ~ wawa non mary

    Ps. Obie pary to conversy czy tylko te takie grube? Ludzie niewiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra doczytałam sie... xD Jak to ja nie czytałam tego co czytałam ( MASŁO MAŚLANE XD ).

    ~ #SamiWiecieKto

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska wyprawka (i)
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same conversy *=* Świetny plecak i piórnik no i zeszyty XDDD :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Te twoje buty na w-f są boskie. Chyba się w nich zakochałam <3 Mogę wiedzieć gdzie je kupiłaś? I ile kosztowały? C:

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas nie wolno nosić zmywalnych piór, ponieważ nieraz tekst znikał. Na próbnym teście szóstoklasistów ten lto miał takie pióro to tekst znikł XDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Te conversy są zarąbiste ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!