niedziela, 31 sierpnia 2014

Hmm? + Laniaczowate Loga!

Cześć. Piszę tego posta nieco zdołowana. Chodzi bowiem oto, iż chciałam dzisiaj zrobić Metamorfozy. Czytam najnowsze posty, a więc też posta Hani. Jest to "Operacja Stylówa". Po przeczytaniu tego posta zauważyłam, że jest on prawie identyczny jak moje Metamorfozy, z tą różnicą, że ma on inną nazwę i przemiany Hania robi w sklepie. A więc co? Mam anulować moją serię, żeby Hanka dalej tworzyła swoją serię "Operację Stylówę" (co zresztą robi dobrze), czy zostawić? Tylko nie wiem, czy wtedy by to miało jakiś sens...
Dobra, dobra, koniec. Jestem zdołowana, więc robię Loga a nie Metamorfozy. Wspomnę również, że są one o jeden dzień wcześniej niż rok szkolny! :B 

Na początek logo dla YoungEver:
Moim zdaniem logo wyszło.
Ciastko poprosiło o logo w stylu pączkowym, no to ma w żartobliwym stylu. Najbardziej podoba mi się ta zachłanna mina z Derpów (chyba, jeśli wszystkie miny należą do Derpów). Eh, kto czyta Komixxy.pl, kojarzy :D

Następne logo dla Bella Kelsey Mrr:

Romeo, save me...
Ekhem.
To logo mi się mega podoba. Takie drapieżne, ale też słodkie jak miód. Mrr. XDD

Nie mogło zabraknąć loga dla LynchRoss:

Chłopięcy :B. Podoba mi się, aczkolwiek ta MS z niebieskim cieniem za bardzo mi nie wyszła...

Potem mam logo dla Independent Girl:


Boże, te logo jest zajebiste i zawsze będzie <33333
Pięknie wyszedł napis, a ciekawe, czy ktoś zauważył MS po lewej? Zlewa się z tłem, co? :D

Oczywiście jest też logo dla Kudima:
Hmm, normalne i proste. Podoba mi się! :)

Ostatnie na dziś logo dla Tomek kca:
Najprostsze, takie nowoczesne... B) Podoba mi się! :)

Okej, kończę.

Oceniajcie te loga i zgłaszajcie się w komach! B)

Chandelier,
PS.1
Oto jak pójdę do szkoły 1 września (będę miała kok i kokardkę zamiast tego kucyka):
Sorki za twarz... Ucięło buty, w tle mój szanowny pokój B)

PS.2
Mam tak wielką podjarkę
wstawię tylko to:
To kuzynka Ali, ale i tak mam wielgachną podjarkę :$.
Nie, że się chwalę... :$
Okej, pa!

25 komentarzy:

  1. Zrobisz mi w końcu to logo, Lanaq? XD
    Nick: Emily McCline
    Please, please! :c
    Pozdrawiam,
    Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCE LOGO, BEJBE.
    ~SAM WIESZ KTO ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miszczu pizapów i internetów xdd Zrobisz mi logo ? :3 Takie tam xd Jakie chcesz :* Łałałalalał dostałaś wiadomość od ALAKINGI woooooooowwww, padłam jak zobaczyłam, zazdroszczę, ale cóż taka prawda, chciałabym ci zabrać i talent i urode :) Pozdrawiam, ta niezbyt ogarnieta lovendi, która wraz z Kathejom ( specjalnie bład ) nie ma kilku rzeczy do szkoły, a już za 1 dzień szkoła ( za jeden bo jutro rozpoczęcie roku ) :d Ale się rozgadałam :o/ Lovendi

    OdpowiedzUsuń
  4. zrob mi logo sandra 9879

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz. Ja nie mam w czym iść, bo mam za małą bluzkę XD.
    Wow. Też chcę wiadomość od Ali, czy tam jej kuzynki. ;c
    Loga cudowne!
    Zrobisz jedno dla mnie?
    Please.
    Miałam Ci zrobić moją wizję modlącego się do Cb zająca, ale nie wyszedł. XD
    Please zrób logo. :)
    Metamorfozy zostaw. Podobają mi się.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Żosztaf metamorfozy !
    Zzzz...ooo....ssss...ttt..aaaa....wwww !
    NOM !
    Poproszem logo *0*
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajefajne loga. (wyobraź sb że jest tu zamalowane czarne serce, bo pisze na fonie XD). Rób metamorfozy. Mg logo?? ;d W stylu.. Mrocznym bvahaha. Xd
    Nick to Czarna Zuellas :) Znasz mnie hahs
    ~Lek Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być LEL ZUE a nie Lek.. Xd ale spx, tylko co JA leczę.. (pzdr dla kumatych)
      - WJESZ KTO :^

      Usuń
  8. Ej, nie usuwaj Metamorfoz. To ty pierwsza stworzyłaś tą serię i prędzej Niech Hania usunie serie, a nie ty! Ja poproszę logo. Chciałabym je w stroju, który teraz mam na sobie. Styl? Słodki, ale nie za słodki. ( Pozdrowienia dla kumatych. ) Pozdrawiam - cynia3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz mi logo? Plisio! Nick: wawa non mary, tło jakie chcesz. Zrób prosze! Pierwszy raz chce mieć logo ze swoją MS!

    #SamiWiecieKto

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć♥bardzo podoba mi sie Twój look , a czy mogłabyś mi zrobić logo??? Bardzo Ciè prosze♥
    !Bella<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Po proszę o logo dla kolegi mojego <3 emoochlopak

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też poproszę logo. Emi Krecik12.
    Ps. Ładny look.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz mi w końcu logo :3 Setny raz proszę ;c Mój login: miss tomlinson$$$. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. LANIACZ BOGINIO MA MÓJ TRZY BICIE HAHAHA ZRÓB IZUNI LOGO LOL TO JA IZA KOT BELLA

    OdpowiedzUsuń
  15. BOŻE JAKIE ŚLICZNE!!!!!!1111!111one!1!
    Jaram się jak bułka masłem *-*
    Dziękuję :D
    Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 i 6 logo *o* Najlepsze według mnie. Ogólnie to twoje loga są cudne. Ja nawet najprostszego nie umiem zrobić... Robisz na na pizap.com? Czy w jakimś programie? Bo może też bym spróbowała ;3 I też się zgłaszam: kami273!
    Co do metamorfoz to je zostaw, bo naprawdę je lubię i chyba nie tylko ja c:

    OdpowiedzUsuń
  17. MOGĘ LOGO, PROSZĘĘĘ !!! XDD
    Nick: Sara96

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę logo?Swietny post;)
    ZnanaGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  19. Mg logo ? Plisska :) Mój nick: skona20

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też zrbisz logo? Mój nik to: zbieram4321

    Kocham Twój blog:*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!