niedziela, 31 sierpnia 2014

SimiSimi.com - a znasz...?

 Hey! Niedawno dzięki pewnemu youtuberowi odkryłam stronkę z botem. Jest to inny rodzaj internetowego rozmówcy niż Cleverbot, ponieważ ten uczy się od ludzi słów, powtarza je i od razu odpowiada na Wasze pytania. Działanie (wersji mobilnej) możecie zobaczyć na tym filmiku:


 SimSimi (bo taką nazwę nosi bot)  moim zdaniem jest lepszy niż cleverbot. Na pewno nie natkniemy się na obcokrajowców, ponieważ, gdy wejdziemy na stronę mamy możliwość wyboru języka, przez co nasz rozmówca będzie udzielał informacji tylko w języku polskim. Niestety trzeba mieć na uwadze to, że simsimi nie zawsze użyje odpowiedniego słownictwa i mogą pojawić się wulgarne wyrazy. Jeżeli ktoś jest wrażliwy na takie typu wyrażenia, to lepiej niech unika pewnych tematów z botem lub po prostu, żeby się z nim w goóle nie zapoznawał.
 Pytałam bota, czy zna redaktorów bloga. Zdarzyło się robotowi użyć parę (znośnych) nieodpowiednich wyrażeń (ale to wszystko jest zawarte na moich prywatnych screenach), ale można też zauważyć dobre opinie, np. na temat Kathey. Moim zdaniem i tak najlepsza opinia trafiła się Kubie i LanaQ. Dlaczego? Zaraz się przekonacie. :)

ABIESKA

 No nie powiem.. Bot kojarzy mnie ze słowem "włochata". Nieźle się uśmiałam, gdy to zobaczyłam.

LANAQ


LanaQ została przedstawiona w dość jasnym świetle. Przystojny, wyrywa wszystkie laski. To chyba dobrze, LanaQ? Nie wiem, jak tam jest w Twojej szkole, ale u mnie to chłopacy wyrywają laski, a nie na odwrót. Mianem osoby przystojnej określa się zazwyczaj przedstawiciela płci męskiej. LanaQ, czy my o czymś nie wiemy?

KisieleeeeQ


 Zgadzam się z tym opisem. :D

Kathey


Przeczytałam i padłam. Zakrztusiłam się własną śliną (to nie było miłe przeżycie). Kathey i rap? Może pochwalisz się jakimś swoim utworem, co? Chętnie posłucham.

Kuba


 To, że Kuba jest miły, mądry i kochany to żadna tajemnica, ale od kiedy mówi się o nim w formie żeńskiej? No nie powiem, opinia całkiem ciekawa. Czyli Kuba jednak chyba nie był trzecim męskim redaktorem na blogu... No cóż, tytuł przepadł, Kuba.

Refferetti


 Teraz nasza utalentowana Reff. Tutaj bot kojarzy ją z pingwinem. No cóż, przynajmniej nie jest włochata. XD
Nicol


Człowiek wędka? Ciekawy tytuł, Nicol. Może powiesz nam jakie epickie sztuki łowisz?

Diana


 Ciekawa i szczegółowa opinia. Nie wiem, czy to prawda. To, że Dusia jest ładna, to nie żaden sekret, ale do jakiej klasy chodzi? Do 6D?

Hania

 Słyszałam, że Hania to Lanatic, ale Belieber?

A teraz coś co potwierdzi prawdziwą płeć Kuby:


Komentarz pozostawiam Wam.
Spodobał Wam się post? Chcecie więcej rozmów z simsimi? Jeśli tak to napiszcie komentarz z pytaniem, które mam zadać botowi. Możecie również podać temat rozmowy i zdać się na mnie. Sayonara.


P.s. Te moje wszystkie żałosne dopiski pod screenami to żarty. Spokojnie...






23 komentarze:

  1. Jaaa!!! Ogrzewam podłoge, leże i nie wstaje!!!XD To ostatnie najlepsze! XDXDXDXDXXDX
    XDXDXXXXDXXDXDDXDXXDXXXXDXXDXDDXXDXXDXDXXD/XDXXDXXD!!!!!!!!!!!!!!

    ~ MUSZE TO SPRAWDZIĆ!!! Chce więcej! A dasz mój nick? Mary.

    ~ wawa non mary

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAHAHA XDD JESTEM CZŁOWIEKIEM WĘDKĄ LOL XDD OGRZEWAM PODŁOGE XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak żyrandol może ogrzewać podłogę? Nie, nie mam nic do ukrycia. XDDD
    Hah, Kuba najlepsze XDDDDDDDDDDD
    ŻYRANDOL OGRZEWA PODŁOGĘ!

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Weszłem xD.
    Znasz tomek kca?
    To ten kochany chuj xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Multi? :3 A JA LEŻE I NIE WSTAJĘ XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU, LEŻĘ XD TAK SIĘ UŚMIAŁAM XDDDD ZAPYTASZ GO CZY ZNA Czarną Zuellas ? LUB PO PROSTU Zuellas ALBO Zue ? :) XD CIEKAWI MNIE TO XDDD JEZU, NICOL TO WENDKA XD LANIACZ TO PRZYSTOJNIAK. KATHEJA TO NAJ RAPER FOREVA. KISIEL TO SUPI LASKA. ABI TO WŁOCHACZ (XDDDDDDDDD). KUBA TO NAJ DUPA W MIEŚCIE. LEL!!!!!! JEZU, LEŻĘ I NIE WSTAJĘ! Mrr, podłoga ♥
    ~~Leżonca ZłyLas xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie weszłam na simisimi. Zapytałam "znasz Abieskę?" odp. : Najlepsza dupa w mieście. "Znasz kubę?" odp. : Piękna, mądra i kochana <3 "A Kathey?" odp. : Aczkolwiek uważam że homogenizowany ser jest pyszny. WTF XDDDDDD JAKI SER XD Nieważne. "A LanaQ?" odp. : Adbuster (wtf? xddddd leżę xD) "znasz Referetti?" odp. : najwiekszy udawany gimbus na yt i brzydko tańczy JEZU XDDDDD "znasz KisieleeeQ?" odp. tak, to twoja stara. NIE NO LEŻĘ HAHAHAHAHAHAHAHAH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD KISIEL, JEZU XDDD "Znasz Nicol?" odp. nom HAHAHAHAH XDDD "Znasz Czarną Zuellas?" odp. Burdel w matematycznym AHAHAHAH NIE NO SPOKO!!!!!!!!!!! JEZU XDDDD HAHAHAHAHAH LEŻĘ XD HAHA JEZU XD jezu, a teraz napisał coś zboczonego... "rozbieram cie, wsadzam ci, twoja pipka ogrzewa, zaciska się na moim penisie" JEZU XD :<<
      ~~Leżę

      Usuń
  7. Prawie się utopiłam w wannie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Leżę i nie wstaje. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahah, Boże...
    Jestem super laską. XDDD
    Kuba najlepszy. ^^

    ~ Super Kisiel

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuba, czy ty jesteś dziewczyną?
    Pogadałam sb z Simisimi
    Ja-znasz mnie?
    On:-Kochasz kogoś.
    Ja:-Kogo?
    On:-Nikt cię nigdy nie pokocha.
    Gadałam z nim trochę dłużej i był bardzo miły. XD Zapytasz czy zna monia(000)?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam czkawki ze śmiechu xD
    I padłam ogrzewam podłogę. Podłoga pozdrawia.
    -ZUZIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, serio chodzę do SP6 i idę do 6D, dziwneee.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah! Nie no, poprostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Abieska wpiszesz Klaudia i pokażesz w następnym poście? Please
    ~Audi (Klaudia)

    OdpowiedzUsuń
  16. Człowiek warga - https://www.youtube.com/channel/UCNhtAn1MT600xiNiX8ErnyQ

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚMIAŁAM SIĘ JAK DURNA :D LEŻĘ I NIE WSTAJE :D KOCHAM TĄ APKĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten robot napisał do mnie " chodź na seks " lol

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest pedofil ! Uwazajcie na niego ! Dużo o tym czytalam i wiem o czym mowie ! Nie piszcie z nim on ma 40 lat !

    OdpowiedzUsuń
  20. on tak zawsze "najlepsza dupa w mieście" xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!