niedziela, 31 sierpnia 2014

Operacja stylówa #2 + Wracam!

Heej! ♥
Dziś, zacznę post od przeprosin. Przepraszam, że ostatnio nie było postów. Mam remont kuchni, przy czym ledwie znajduję czas na grę, czy chat'owanie. Jako, że jutro remont zostaje oficjalnie zakończony - wracam. Przemyślałam również moją częstotliwość pisania notek podczas roku szkolnego. Będą co 2 dni. Mam niezły plan; nie kończę lekcji zbyt późno. Będę również pojawiać się na chat'cie, transformice i MSP, ale do rzeczy:
Dziś, jak obiecywałam zrobiłam zrobiłam losowanie, kto przejdzie "operację stylówę". Z losowania, wynika, że będą to: natalinn12 oraz Independent Girl. Na początek, w obroty wezmę natalinn12, z lookiem "Look at me! ^^". Zaczynamy!

Prezentacja look'a:

No cóż... Nawet mi się podoba, ale ta bluzka, włosy i tygrysie uszy... wcale nie pasują. Jakie mam do nich zastrzeżenia? Natalinn, skoro mamy na Ciebie spojrzeć, jak mówi tytuł stroju, powinnaś przyciągać uwagę. Uszka, ten top - są dość znane w grze, oklepane. Co do włosów, mogłaś zastosować inne, te, nie pasują do reszty. Robiąc "operację", zmienię bluzkę, na:


Zmienię jej kolor, by była cała biała, to znaczy:


W następnej kolejności, zdejmę tandetne (przepraszam za wyrażenie, jednak takie są, moim zdaniem) uszka. Włosy zmienię, na bardziej pasujące do stroju. Będą to:


Nie zmienię koloru, wyglądają naturalnie.

Look "po operacji":


Odebrałam tę całą "drapieżność" i "buntowniczość", a dodałam ubrania adekwatne do tytułu. Rzadko (czytaj: wcale) widywane jest połączenie, które stworzyłam. Całość wygląda kontrowersyjnie, a dobrze jest się wyróżniać.

Jako drugą, zajmę się Independent Girl. Miałam wybrać kreację, którą ma na sobie - look "Beautiful school girl ♥ 2".

Prezentacja look'a:

Piękny look, godny pochwał. Jedyne, co bym zmieniła, to to, że zdjęłabym serca na nogę. No przecież, do szkoły (podstawowej, czy gimnazjum) nie chodzi się z odsłoniętymi tatuażami; dzieci ich nie mają.

Look po "operacji":


Praktycznie, nie mam co opisywać. Po prostu ładna dziewczyna, która może spokojnie wybrać się do szkoły, w takim połączeniu ubrań.

To tyle. Mam nadzieję, że post się spodobał!
Do zobaczenia!















12 komentarzy:

  1. Zglaszam sie Draculaurazmonsterhigh
    'Lala :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :D
    Hmm, co do tatuaży, to w sumie racja, nie pomyślałam xd
    Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ~
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie oceniasz. Znasz się na tym bardzo dobrze.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :3 : miss tomlinson$$$. Liczę na wylosowanie B)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ^-^
    W tym co teraz jestem, jakbym była wylosowana :p
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Co do tatuaży to się zgadzam :).

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!