niedziela, 28 września 2014

Moje zdanie o MSP

Witam!
Dziś stwierdziłem, żeby odbiec od tematów modowych, zrobię post o moim zdaniu na temat MSP.
Post będzie podzielony na trzy części: Stare, a Nowe MSP, Grafika, Sens Gry.
Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i z chęcią go przeczytacie.

Część Pierwsza

Wiele ludzi mówi, że stare MSP było lepsze, ale tak naprawdę dlaczego?
Wygląd obecnego MSP i starego wszyscy znamy i możemy śmiało stwierdzić, że nowy jest lepsze, mimo tego całego różu.
Może jedynie laguje przy dużej ilości znajomych i słabym internecie, ale to chyba jest znośne?
Ja sam mam lagi i mi to zbytnio nie przeszkadza, ale każdy ma inne zdanie.
Duża grupa osób twierdzi, że na MSP byli milsi ludzie, ale czyja to jest wina, że teraz są wredni?
Grafiki czy raczej ludzi, którzy grają?
To nasza wina jakie MSP jest, a jakie było i to my jesteśmy odpowiedzialni w dużej mierze za to jakie będzie.

Część Druga

Sam układ wszystkiego pod względem graficznym jest dość dobry, ale kolorowo już nie.
Mogłyby się pojawić takie kolory jak miętowy, czarny, niebieski. 
A nie tylko róż, przeplatany błękitem i fioletem.
Teraz zaprezentuje okno logowania na przestrzeni lat.
Od razu mówię, że pierwsze dwa screeny nie należą do mnie!



  
Mi się najbardziej podoba drugie okno, ale to już kwestia gustu.
Resztę elementów graficznych starych czy nowych wszyscy doskonale, więc nie ma sensu tego pokazywać.

Część Trzecia

Bez wątpienia sensem gry jest pokazywanie swojej kreatywności poprzez tworzenie filmów, looków czy też artbooków.
Jedyni wykażą się mniejszą kreatywnością, a drudzy większą i to powinniśmy docenić!
Niestety na chwilę obecną jeżeli nie ma trzydziestego level'a nie masz nawet szans, że ktoś Ci film obejrzy.
Teraz liczą się tylko seki, które się są kreatywne, ale niestety ludzie wolą obejrzeć seka, po to aby zarobić, niżeli zobaczyć cudzą kreatywność.
Po za tym za obejrzenie już dwóch filmów mamy takie same zyski, a nawet większe pod względem fame, niż seki.
Moderatorzy na każdym kroku zachęcają nas do tworzenia filmów, np. wraz z ostatnią aktualizacją przyszła opcja zdobycia fame po obejrzeniu filmu.
Tylko gracze błędnie to interpretują i to ich nakręca, żeby dalej robić seki.
Ja sam się nie mogę doczekać, aż modzi usuną ten błąd, ale wtedy znowu połowa ludzi odejdzie, bo nie już nic nie można robić.
Eh ta logika MSPowiczów.

Post dość krótki, ale treściwy i jestem zadowolony, bo zamieściłem tu wszystko co chciałem napisać.
Jeszcze mam jedną rzecz do napisania, ale ona nie jest związana z Wami czy też z blogiem, a konkretnie z jedną osobą, która jest Shanny Lights.

Shanny nie wiem dlaczego nie chcesz ze mną rozmawiać, ale mogę się domyśleć.
Dlatego przepraszam Cię za to, że Cię wyzywałem na tym TFM i jest mi naprawdę głupio kiedy teraz o tym myślę. Nie wstydzę się pisać tego w poście, który każdy przeczyta, bo chcę, żebyś mi wybaczyła, albo chociaż odpisała na asku.
Proszę Cię! Nawet jeżeli nie wrócisz to, chociaż pożegnaj się z nami.
Jeszcze raz proszę.
Nie umiem tego ująć inaczej, niż teraz napisałem, więc mam nadzieję, że mi uwierzysz w moje szczery przeprosiny i mi wybaczysz.

Dziękuje Wam wszystkim za przeczytanie.
/ Kuba

8 komentarzy:

  1. Fajny post. : )
    Może nie niebieski ale np. cytrynowy? Pasowałoby do czarnego i miętowego.

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdanie n temat MSP jest podobne c:
    Tak, to prawda, wcześniej ludzie w tej grze byli milsi, a teraz każdy chce być lepszy od innych. Nie liczą się filmy, artbooki, looki, tylko ilość wyświetleń i lov it. Chociaż w sumie nie grałam na starym MSP, więc wiem o nim tylko tyle ile usłyszałam od innych MS. Ale to jest naprawdę trochę żałosne... Ktoś się stara, robi przez, np. dwie godziny ciekawy film i ma tylko pięć wyświetleń, a jakaś MS z trzydziestymktórymś lv w pięć minuty zrobi seka i po paru godzinach na już wbite kilka tysięcy odsłon. Ale... cóż mnie to już nie dziwi. Teraz liczy się tylko poziom i ilość SC...
    MSP robi się gorsze z każdym dniem .-.
    Oczywiście to tylko ja tak sądzę, nie wiem co myślą inni ^^
    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście się podoba zieleń i błękit w sumie może by pasowało ?
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam WSZYSTKO.
    1. Powinni zrobić trochę bardziej kolory dla chłopaków, bo większość róż odstrasza :o
    2. Moim zdaniem dzisiejszy, 3 ekran logowania gry jest najlepszy, bo taki przejrzysty, wiadomo gdzie są języki, logowanie, nowy użytkownik itp. Ale i tak trochę za mdłe ;/
    3. Taak, to prawda bo jedna dziewczyna chciała ode mnie spec. pozdro za grafa ....
    JaneVajletMalfoy, czyli vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny.post, dobrze, że nie o modzie.
    1. ZA DUZO ROZU! On odstrasza ne tylko chłopaków ale i niektóre dziewczyny... Np mnie ><
    2. Mnie też podoba się okno logowania nr 2 :p
    3. Kiedyś ludzie byli milsi, teraz tylko.fame sc dmd i lvl. Po dwóch tygodniach miałam 1 wejście na filmie, supi c;
    ,Sory za błędy, pisze z telefonu
    ~Zuzia Hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post c;
    ~Agiie (tfm)
    Reklama:
    Zapraszam do plemienia '' Mice Band ''. Oficjalny blog: mice-band.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ja wpadłam na geniusz... *.* Tak Natga myśli XDD Okey niech modzi przywrócą STARE MSP na jeden ~ dwa dni. Ludzie się przekonają że oprócz starej grafiki nic nie.ma. Świetny pomysł :D xDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!