wtorek, 30 września 2014

MSP według Diany 3# - gry. + Logo dla 22czerin22. + ŚWIETNA WIADOMOŚĆ.

Hej! Myślałam 2 godziny nad tym postem. Jakoś nie mogłam nic wymyślić. Chciałam oceniać wasze pokoje, ale to już ktoś robił, a ja staram się nie powtarzać postów. Chciałam zrobić VS moviestars, tylko, że z inną oceną, czyli, że wy robicie looka, ja wybieram 4 osoby i oceniam je pod wybranym stylem, ale to za bardzo jest podobne do "lookówych tematów". Ech.. Sama nie wiem. Więc będę kontynuować moje serię. Aha. Zrobiłam logo dla 22czerin22, ponieważ mnie poprosiła wczoraj. Jeżeli mnie poprosisz, może ci zrobię logo, ale nie robię ich na zamówienie, znaczy, że nie robię dla każdej osoby, nie robię ich dużo, tylko dla jednej os mogę zrobić. Czerin, masz tu logo.


Takie galaxy *-*. Podoba wam się? Mi tak. Oczywiście musiałam dać głowę pieseła, jakże inaczej ;3.


Teraz przejdźmy do dalszej części posta. Opiszę dzisiaj każdą grę na MSP (Prócz gier z "ARKADY").

Zaczynamy!

Gra "Ubierz się". Fajna.

Tak wygląda gra. Na górze podany jest temat przewodni i to, dzięki niemu wiemy, jak mamy się ubrać. Nie zawsze los nam sprzyja i dostajemy takie ciuchy, jakie pasują do tematu. Właśnie to w tej grze jest fajne. Czasami denerwuje mnie ta gra. Np.; wtedy, kiedy jakaś MS nie wiem jakim cudem, stoi i nic nie robi, a wchodzę za nią i nie widać, mnie jak się ubieram. Grr. Tak samo innym się robi. Sama nwm czm ;c. Od razu jak założyłam konto grałam tylko w te gry. :3.  9/10


Gra "Zwariowane karty".



Bardzo fajna gra. Uwielbiam w nią grać do dzisiaj.




Moja ulubiona gra. Tutaj również jest podany temat przewodni. Musimy wybrać kartę, która najbardziej pasuje do tematu przewodniego. Super. Tylko denerwuje mnie, gdy ktoś pisze numer jego karty, a judge wtedy wybiera jego numer karty.   10/10


Kolejna gra "Quiz"



Gra.. ciekawa. Można się sporo rzeczy nauczyć. Po to chyba jest ta gra, prawda?


Grafika mi się bardzo podoba. Dużo niebieskiego, odrobinę różu. Fajnie. Gra bardzo fajna :D.  6/10


Następna gra "Wybieg"

Gra.. taka sobie. Podróbka "Ubierz się". W tej grze mamy do wykorzystania tylko swoje ubrania. Ja mam ich masę, więc nie zdążam z ubraniem się. Mało czasu i wgl.. 3/10.

Teraz gra "Casting"



Nie lubię tej gry. Trzeba znać nazwy animacji, które są po angielsku, lub znać dobrze angielski. Młodsze MS nie poradzą sobie z tą grą. Starsze - pewnie tak. W sumie fajnie, że zrobione takie trochę trudniejsze gry :D. 6/10.


Zakończymy posta dobrą informacją xD.

JUTRO MOJE KONTO MA 2 LATA! TAK! JUŻ 2 LATA! NIE MOGĘ UWIERZYĆ.

Niestety, jestem spłukana po ostatnim konkursie, musiałam wydać na was jakieś 6 tysi :C. No trudno :33. Może teraz wy mi pomożecie w czymś? Pomożecie mi w lvlu? Dzięki z góry :D




15 komentarzy:

  1. Pierffszaa ∩__∩
    Fajna ta seria.
    A tak wgl czy cóś bedziesz jewsze oceniać?
    A i jewsze czudny mawsz też ten look na sb. Czudoo ♥.♥.Żakochałam sje w nim ♥♡♥♡

    Pozdr ★.★

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pe Ewsz
      Wszywstkiego najlepszego z ołkazji 2 lateg na MSP ^O^

      stylówkalol=]

      Usuń
    2. Dzięki i tak, będę jeszcze coś oceniać ;**. Ale nje powiem co xDD. Szczerze, to sama nwm xD. ;3

      Usuń
    3. Możesz np. oceniać 3 pierwsze filmy z top, albo arty... W sumie to to widziałam na innym blogu, więc raczej odpada.
      Albo też może być taka seria: ktoś Ci przysyła logo na e-maila a Ty później oceniasz je...
      Nwm ja mało pomysłowa jestę...

      stylówkalol=]

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię casting ;3
    Masia 23/ Twyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Mi ta gra jakoś nie przypadła do gustu. :D

      ~Duśga

      Usuń
  3. HBTJ
    -Hepi Bersdej Tu Ju ;)
    \Jane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko gram w gry na msp, ale jeśli już zagram to w ubirz się ;3 Sliczne to logo dla Czerin. Pieseł <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo dla Czerin śliczne. <3
    Ja z gier na MSP lubię Quiz i Zwariowane Karty. XD Casting jest spoko, ale muszę się jeszcze nauczyć kilku nazw. ;c
    Post fajny. Dobrze, że nie kopiujesz.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę gry w karty,dla mnie to jest beznadzieja i niewypał.Post ogólnie supi,masz 21 level a grasz dla lata ja mam 31 i gram 1 rok i pare miechow.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata* a nie dla lata xddd

      Usuń
    2. Co to za roznica ile kto gra i jaki ma lvl? :)). Ja rok i dwa miesiace i mam 22 lvl i sie ciesze, bo mialam duzo przerw...

      Usuń
  7. Super post! Z okazji 2 latek na MSP życzę Ci sto lat, chociaż to raczej nie możliwe, bo grać sto lat na MSP? :DD. Najlepszego xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!